Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

bensa

Aloittaja deseg, 16.07.03 - klo: 15.49

deseg

mikä on kun bensa menee kaasariin mutta ei moottoriin, ainakaan kovin helposti. Kun otin tulpan pois ja vedin pari kolkyt kertaa niin bensaa roiskui vasta silloin reiästä. Eli mikä voisi olla vikana?

fiesta6

Avaappa pääneulaa.. toimiikos se normaalisti sitten kun saat vihdoin käyntiin ? Ettei roskii ois...... ja pakoputkelta tulee paineletku  :!:  :wink:
Taas kehissä.. ;)

deseg

laitettiin tyhjäkäyntii vähän isommalle. Lähti tosi helposti käyntiin(toisin kuin ennen), mutta sammui silti vähän ajan päästä(about 15sek.)

fiesta6

no niin  :P  Eihän ne yleensä kauan tyhjäkäyntiä käy.. Mulla t-maxx kyl välillä käy monta minuuttiakin, välil 5sek.  :roll:
Taas kehissä.. ;)

blenheim

mun kyoshoni on säädetty nyt niin hyvin, että pysyy tyhjäkäynnillä (ilman että renkaat pyörivät) ilmassa noin minuutin, välillä enemmänkin. Ehtii laittaa korin kiinni niin ettei joka kymmenes sekka joudu runkkaamaan sitä kaasua jotta pysyis käynnissä...  :lol:
Ei nämä 2-tahtikoneet ole suunniteltu tyhjäkäynnille vaan kovaa ajettaviksi!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

deseg

tottakai mää painoin kaasua, mutta kun laitettiin tyhjäkäynti aika paaljonkin isommalle. sevaan sammuu vaikka painaa kaasua.

blenheim

Sammuuko kiljuen niinkuin ei sais bensaa vai tukehtuuko se?

Tatti

Tyhjäkäynti saa olla siinä seos ruuvi kinni enemmän :wink:

deseg

RChullu

Tatti: Alkaa pikkuhiljaa ottamaan kaaliin, kun tuo "kirjoittaja" palkki levenee huomattavasti sinun takiasi kun taas itse viestille jää vähemmän leveyttä. Olisiko mitenkään mahdollista lyhentää tuota kerho kohdan tekstiä? Se ei varmasti edes ole siinä sitä varten, että siihen kirjoitetaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat merkit mitä hyllystä löytyy.
http://www.rc-racing.info - Rc-racing 2.0

blenheim

Deseg, laita hieman piikimmälle sitä seosta. Eli kiristä sitä seosnupikkaa. Sitä isoa mustaa! Sitten ei pitäisi enää tukehtua. Jos alkaa kiljua toista toimenpide, mutta vain päinvastoin.

Tatti

RChullu: Sori, voin lyhentää!