Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Haukiputaan RC

Aloittaja Iigor, 15.06.09 - klo: 21.44

Honori

Lainaus käyttäjältä: hok norris - 16.06.10 - klo: 22.10
videon pätkääkin vissiin tulossa. Siinähä mahtaa näkyä kuinka päästän honorin lähietäisyydelle ja hilipasen voittajana maaliin!! :grin:

Ei tuu ainakaa tänää ja liekkö ollenkaan...tieten jos joku halua silmät kipeäksi niin voihan sen laittaa! :mrgreen: Oli meinaan autossa mukana tuo  kiinan ihme minicam. Kyllä siinä iskarin rynkytystä näkee...ja aina josku joku autoki hiastelemasa eesä. Vaikea ajaa peräsä ku joutuu niin hiljaa ajamaan.  :grin:

Nii ja joo..olipas makia vetästä rossit kun rata OLI huippu kunnosa. Ja se kisan tappio oli tapaturma, alun kohelluksen jälkeen kova nousu ja vielä viimisellä kierroksella ihan kantaan,mutta metrin jäi.  :mrgreen:
27.145 MHz

jp-74

Lainaus käyttäjältä: Honori - 16.06.10 - klo: 22.38
Ei tuu ainakaa tänää ja liekkö ollenkaan...tieten jos joku halua silmät kipeäksi niin voihan sen laittaa! :mrgreen: Oli meinaan autossa mukana tuo  kiinan ihme minicam. Kyllä siinä iskarin rynkytystä näkee...

Nii ja joo..olipas makia vetästä rossit kun rata OLI huippu kunnosa.
Täh? eikö näy etes sitä mun hienoa ohitusta kun hyppäytän sun yli? :shock:

Olipa kyl makia rossata tasaista baanaa, ja rata tosiaan OLI tasainen, kuivana kun tamppaa nii aika pehmoiseksi jää, ja kun neljä nitroa kaahaa muutaman tankillisen nii rata OLI tasainen.

Tälle viikoa en sit kerkiä enään rossaan, lähen huomenna Sodankylään ja takas joskus Sunnuntaina.

Honori

Lainaus käyttäjältä: jp-74 - 16.06.10 - klo: 23.17

Täh? eikö näy etes sitä mun hienoa ohitusta kun hyppäytän sun yli? :shock:

Vilahti se yhesä välisä ja muutama muukin koominen tilanne oli ku JP:n kans liimauduttiin yhteen. Yhesä startisa Norrisin auto sammuu lähtöön ja minähä en tietenkään ehi reakoida niin perään vaan.

Koitan huomena väsätä muutama pätkät julkiseksi,niin saa muutki silimät kipiäksi.  :mrgreen:
27.145 MHz

anavee

muistakaa ilmoitella kun tulee polttoaine tilausta!  sh: ta  voi ajaa tuolla paikallisen liikkeen aineella,  mutta ei sitä Os: siin kyllä viitsi syöttää

Honori

Kävin vilikaseen assurossii paikkaa Martisa...->Aika tasanen baana ja suht sileä joten rataskaan ei heti pitäs olla ruvella. Joko ruetaan virittelemään alustaa alemmas?  :azn: Oisko innostusta ja millon? Pitääkö se JP ootellas lapista..Onko osa merkkaus värkistä JP:llä vai missä?

Ainoa että ajokoroketta kaipaa, vai pitääkö peräkärry vetää paikalle.  :mrgreen: Siellä ois ollu "korokekki" mutta vääräsä kohasa ku on vähä huonoa assua siinä.
27.145 MHz

Honori

Lainaus käyttäjältä: MiniFan - 17.06.10 - klo: 19.04
Onko Martissa ratahommia? Täh?

On, heti ku laitetaan hienot kanttarit palikat maahan ja niihin leveää sähkökaapelin merkkausnauhaa kiinni. Siinähä se assu rata sitte on.  :wink:

Ei mitään virallista rataa ole,mutta tähän tyyliin saa rataa miten keväällä harjoteltiin. http://www.youtube.com/user/Mirahirvio#p/a/u/1/HBS9oaVsqyg
27.145 MHz

anavee

Tuolla patelan sahan alueella olis tosi isoja asfalttialueita mutta sinne ei oikein vissiin pääse autolla ihan viereen

anavee

Onko huomenna illalla kuuden jälkeen kukaan tulossa? Ajattelin yrittää keretä käväseen vähän ajeleen.

Edit: Ei vissiin muita tulossa, niin pitää käydä myöhemmin illalla.

Honori

Kävitkö eilen Anavee? Mites tänää onko ketään menosa rossailee?
27.145 MHz

anavee

Kävin illalla muutaman tankin ajeleen. Takasuoran katajat katkaisi ohjausservon varren ja ajo keskeytyi. Itse ei pääse tänään, kun on yhdet synttärit kolmelta

Honori

Lainaus käyttäjältä: anavee - 20.06.10 - klo: 11.48
Takasuoran katajat katkaisi ohjausservon varren ja ajo keskeytyi.

Mite se sinne meni? Misä sielä katajaa on ,jossai syvällä metäsä? :mrgreen:

Ite koitan tuosa illan kähämäsä kävästä muutamat tankit ajamasa.
27.145 MHz

anavee

Takasuora on pomppunen ja se siitä vähän lähti kiihdyttäessä :undecided:

sale

Lainaus käyttäjältä: anavee - 20.06.10 - klo: 11.48
Takasuoran katajat katkaisi ohjausservon varren ja ajo keskeytyi.

Missä se moottorisaha olikaan...  :lol:
Hong Nor X2-CRT
Hong Nor SCRT10 FlySky FS-GT3b 2.4GHz

SubZan

Lainaus käyttäjältä: Honori - 20.06.10 - klo: 13.01

Ite koitan tuosa illan kähämäsä kävästä muutamat tankit ajamasa.
Mä tuun kans tuota assoa kurittaa...
TLR 22-4|Asso B44&T4|Xray T3|Sanwa MT4
Oulun seudun pienoisautoilijat ry

Honori

Jep!..koitan 19:sta mennä tai jopa aikasemmin riippuen miten emäntä kotiutuu.
27.145 MHz

jp-74

Jeap, kotiutunut filmipoikkifestareilta.

Saatampa hyökätä radalle viel tälle iltaa, buggyä en kerkiä ehjään, niipä ajan trukilla.

Honori

Niimpä niin,näyttääpi akalla venyvän tuleminen,joten suopi nähä ehtiikö ollenkaan tälle iltaa....!! :angry:
27.145 MHz

jp-74

Miten kelpaisko porukalle Byronin fuili,todennäköisesti tilaan ittelle ja ainakin sen 4pänikkää nii saa vähän % pois http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=22848&grpid=2404

anavee

sale

Mun pitäis se uus kytkin laittaa tilaukseen, mietin juuri et pitäskö tilata samalla galloona donnelia.
Hong Nor X2-CRT

anavee

Mulla olisi suunnitteilla kaksi pönttöä fuilia ja hopeat kytkin palat. Garagen sivuilla olis Mugeniin uusi koppakin 30€, kun entine rupiaa olleen niin liimattu ja maalattu :p. En tiedä sitten onko niillä varastossa ihan ja pitää miettiä sitä sitten kun joku tilaa jotain.

Honori

Jos joku haluaa kunnon mikreenin ja saikkua huomiselle,niin kattoo tämän muutaman kerran putkeen nii eiköhä se siitä. Melekosta vilinää.... :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=oR6HoT2T8EE
27.145 MHz

Honori

Eipä se toimi ku asfaltilla... :azn:
27.145 MHz

anavee

Oliko joku tekemässä tilausta? :huh:

Onko kukaan juhannuksena ajelemassa joku päivä?

jp-74

Minä joudan ainakin juhannus ajoihin. paitsi huomen iltana en taida keretä.

Buggystä meni kääntöpää ja uudet CNC-päät (ei kevennetyt vaan kestävät) on jossain postin kuskauksessa, ajan trugilla tai lainaan siitä osat buggyyn.

anavee

Oisko lauantaina sitte iltapäivästä jotain ajon tynkää?

Honori

Ehkä sitä lauantaina ehkä vois kävästä,jos kerkiäis vähä huoltoa pirssiin tehrä jossai välisä! Hyvvää Juhannusta vaan kaikille.  :azn:
27.145 MHz

sale

Joo, klaara wappen!
Hong Nor X2-CRT

jp-74

Olisko asfaltti rallit huomenna? iin Kärkkäine tai Martin sahan pihalla? Minulle passais Kärkkäine n.klo.1100 aloitas radan merkkauksen.

anavee

Mieluummin radalla. Ei millään jaksais ruveta säätään alustaa assulle