Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Maverick Strada Tc

Aloittaja rrike, 22.06.09 - klo: 16.28

rrike

Onkos kellään kokemusta tästä halpis sähkö turistista?:tongue:Saakos tuohon hyvin varaosia kun hobbylinnan sivuilla ei ollut. Kuviakin voisi laittaa :smiley:
| Team Associated | LRP | Sanwa |

Olkku

Ite olen katsonut saman merkin monsteri mallia.

rrike

Ostin itse tuon strada tc ja ihan hyvin on toiminu, mutta oli hengetön nopari ja moottori piti vaihtaa. Varaosia ihan hyvin saatavissa paitsi tulee vähän hitaasti.
| Team Associated | LRP | Sanwa |

sakkekivi

nostetaampa tätä ylöspäin..nyt on itsellä luultavasti ostoslistalla kyseinen pulkka ja lopulta driftikäyttöön tulossa, mutta evo s -malli 2,4ghz radiolla ja harjattomalla myllyllä. Jotain muovailuvahaa tai jotain ajattelin takadiffiin tunkea että saa lukkoon muttei kuitenkaan käyttökelvottomaksi mene. Tai jos jollain on viisaampaa vinkkiä niin otetaan vastaan kyllä :D Ei mitään kisavehjettä olla hakemassa vaan ihan kavereiden kanssa asfaltille/tikkurilan matolle ajantappoautoksi.