Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

O.S. .21 MAX VZ-B

Aloittaja Dampax, 20.07.03 - klo: 14.08

Dampax

Ostin otsikon mukaisen tarjouskoneen. On todellakin erilainen kone Kyoshon GS-15R:n jälkeen!  :shock:  Kaikin puolin. Mutta kertokaa mistä löytää asiallista kuvamateriaalia vauhtipyörän asennuksesta. Siihen akselillehan tulee "joku holkki" tms.  

-tyhmiä kysymyksiähän ei ole...on vain tyhmiä vastauksia-

WRC206

Mistä ostit ja paljonko makso? olen itse miettiny samaa konetta.
- Tamiya solar car -

Dampax

Hobby Pointista Stadista ton löysin. Hintakin oli kohtuullinen kolmensadan "tuolla puolen".

Mikä pilli tähän on todettu hyväksi?

vemu

Hei Damp, mihin runkoon vaihdoit sen sen uuden koneen? Eli sopiiko heittämällä GS15R:n tilalle?

Dampax

Ei todellakaan "mene heittämällä" GS15R:n tilalle 1/10 autoon. Kone on jo fyysiseltä kooltaankin lähes kaksinkertainen.
Vauhtipyörän kiinnitys on toinen ongelma. Kyosholla on kampiakselissa kierteet ja O.S.:llä on hiottun akseli. Vaatii erilaisia osasia onnistuakseen.

Niin, eikä tämän ole tarkoitus tuohon "pikkumonsteriin" tullakaan, hankinnassa on 1/8 Buggy.