Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

TrackMania

Aloittaja nnikkem, 08.07.09 - klo: 10.34

timeless-93

Lainaus käyttäjältä: timeless-93 - 01.12.09 - klo: 21.40
jees! Nyt toimii kun latasin foreverin :tongue:. Mahtava peli muuten, mutta miks kentät näkyy mustina :huh:? Onko muilla samaa ongelmaa ollu?
HALOO. Eikö kukaan tietäs vikaa :undecided:? Eli nuo kaikki asfaltti radat, checkpointit, lähtö, maali, kaiteet, niin näkyy tolleen mustina ja joskus ne vilkkuu silleen kummasti :shock:. Oon kokeillu asetuksia muuttaa mutta ei oo auttanu. Oisko sitten näytönohjaimessa?

nnikkem

En ole kyllä kyseiseen ongelmaan törmännyt.  :shock: Voisikos näytössä, tai koneessa olla jotain vikaa?

DIT: Tai sitten on jotenkin ihmeellisesti Negatiiviset värit päällä, en tiedä onko tuo edes magdollista :o
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Miika.laurila

Lainaus käyttäjältä: timeless-93 - 03.12.09 - klo: 13.33
Lainaus käyttäjältä: timeless-93 - 01.12.09 - klo: 21.40
jees! Nyt toimii kun latasin foreverin :tongue:. Mahtava peli muuten, mutta miks kentät näkyy mustina :huh:? Onko muilla samaa ongelmaa ollu?
HALOO. Eikö kukaan tietäs vikaa :undecided:? Eli nuo kaikki asfaltti radat, checkpointit, lähtö, maali, kaiteet, niin näkyy tolleen mustina ja joskus ne vilkkuu silleen kummasti :shock:. Oon kokeillu asetuksia muuttaa mutta ei oo auttanu. Oisko sitten näytönohjaimessa?

Sulla loppuu näytönohjaimesta hönkä kesken... Vakioasetukset on jo aika vaativat kun kaikki highillä, avaappa se peli ja laita asetuksista settingsit lowille. Tai sit voit kokeilla että avaat pelin, viet hiiren ylös, siel pitäs olla semmonen palkki sitte, painat siin semmosta näytön kuvaa. Sieltä sitte kaikki ansiotrooppiset suodatukset yms pois päältä. Ja motion blurri kanssa. On muuten myös paljon helpompi pelata kun ei blurraa kuva nopeissa vauhdeissa, saadaan näin parempia aikojaki ;)

Itellä näin asetukset. Teho riittäs kyl veryhighiin mutta kun se vaan on paljon selkeempi koko peli kun on asetukset matalammalla :p

historia

Thorak ja Toby1, tällä samallahan mä. Eli Historia.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

timeless-93

Noni, nyt toimii ku päivitin näyttiksen :p. Vähä sillen vilkkuu vielä, mutta ei se haittaa. Ja kiitti teille neuvoista :tongue:.

nnikkem

Nyt laitettu Vanha Aceri paikoilleen, ja kuva on mitä uskomattomin! Ei pätki, kaikki yksityskohdatin näkyy jne!  :laugh:
Nyt saadaan kait kaiken pelaajasta irti :P
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

timeless-93

Voiko ton TMNF kontrastia/kirkkautta säätää mistään :huh:

nnikkem

No säätämällä sieltä esim. 1200 990 (Ei ole oikea!) No, näytöstä voi säätää kirkkautta jne. Toivottavasti ymmärsitte.  :p

Jalo

Latasin pari autoa tohon TMO:hon, mut sit ku koitan käyttää ni siihe tulee vaa joku program runtime error. Mitä pitäis tehä? :undecided:
- JL Signature - Awesomatix - Lrp - Sanwa - Faskolor - Bittydesign - Power Racing - Art-D -

nnikkem

Noniin, olisi ilmoitusta! Olen yhden tyypin kanssa TrackManiassa (Jonzy) sopinut, että herättäisimme kaksistaan FSM|:än eloon ;P
Ensin vaikka 2 accoilua, mutta jos saadaan lisää pelaajia, niin voisis siirtyä FSM|.
Kerron tämän teille, koska haluaisin teidät kaikki tiimiin, koska olette niin hyviä. ;D
Tagiakin olen ajatellu muokata, mutten oikein keksi, ja kirjaimiakin on vaikeata löytää...
Mutta Jonzy sanoi että osaa muokkailla niitä ;P

Eli, tulen sitten joskus tänne, kun/jos FSM tiimi olisi taasen mukana piireissä :D

historia

Lainaus käyttäjältä: historia - 03.12.09 - klo: 18.10
Thorak ja Toby1, tällä samallahan mä. Eli Historia.

Löysin vanhan accon eli grovelandin

nnikkem

Eli olet se GroveLand nykyään?  :roll: Asia selvä ;p

nnikkem

Noniin olen TrackManiassa nnyt nimellä FSM|Tonttu-Nikke* Ô. Eli kahdessa tiimissä (viälä). Eli olisi mahtavaa, jos täältä liittyisi porukkaa mukaa! Olihan FSM aikoinaan sentään johtavai tiimejä  :wink:. Ja, jos joku liittyjistä osaisi tehdä Foorumisaitin, niin saisi Admata sitä ym. Tulisi ns. 3 pomoksi ;)

Toivottavasti tulisi positiivista palautetta, pelaajia tarvitaan! ;)

historia

Olisin kiinnostunut.

timeless-93

Lainaus käyttäjältä: thorak - 16.12.09 - klo: 14.53
No säätämällä sieltä esim. 1200 990 (Ei ole oikea!) No, näytöstä voi säätää kirkkautta jne. Toivottavasti ymmärsitte.  :p
No en nyt niin kauheen hyvin :mrgreen:. Kun pitäs jostain sieltä pelin asetuksista pystyä säätää. Mä pelaan nimellä +tm+fin :tongue:

nnikkem

Tai siin mitkä resoluutiot nyt olikaan...  :huh:

Jalo

Lainaus käyttäjältä: Jalo - 16.12.09 - klo: 15.00
Latasin pari autoa tohon TMO:hon, mut sit ku koitan käyttää ni siihe tulee vaa joku program runtime error. Mitä pitäis tehä? :undecided:
?
- JL Signature - Awesomatix - Lrp - Sanwa - Faskolor - Bittydesign - Power Racing - Art-D -

Antti M

Lainaus käyttäjältä: Jalo - 22.12.09 - klo: 13.59
Lainaus käyttäjältä: Jalo - 16.12.09 - klo: 15.00
?
Kokeile poistaa koko peli ja asenenna uudelleen, mulla autto sillee.
Näkyykö ne autot sielä valikossa?
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Jalo

Antti M

Lainaus käyttäjältä: Jalo - 22.12.09 - klo: 14.53
joo näkyy... :undecided:
Eli mul on käyny samanlail, uudelleen asennus :sad:
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Jalo

pitää kattoo, toihan on cdllä mut en tiiä pitäiskö haitata...

rautalapio

Jooh, taas United Forever steamista 15e...

nnikkem

Lainaus käyttäjältä: apt93 - 08.07.09 - klo: 17.27
Nickki on nationsissa ja foreverissä kummassaki pomppiduu.

Ja kanttii tutustua tuohon sivustoon: http://www.freewebs.com/jouko100/

Löytyy vaikka mitä jännää.

Nostellaans tätäkin...
apt93, sultahan on se temppurata, mikä extreme olikaan?
Se on mahtava! 10++.

Nyt päivitystä. Nyt on Rank siinä 56000 paikkeilla. Olen todella hyvä kuski (ainakin suurimmaksiosaksi  :mrgreen:)
Niin ja nyt on United :)

OzKi

Itsekkin pelailen Uniteddia nickillä <OzKi>. Useimmiten pelaan Poetsia, Oli yllätys että historia on GroveLand.
HoBao Hyper 7, HoBao.21|Traxxas Rustler, Lrp 6900kv

nnikkem

Historia oli jonkunaikaa pelkkä historia TM:ässä.  :cheesy:
Itse olen "nikke"

OzKi

Ok. Oli lähellä ettet saanu banneja eilen :roll:

nnikkem

Voisin jopa sanoa, että ne Bannit eivät olleet minun syytäni (Siis, jos olisivat tulleet)
Juntunen on niiin ******  :lol:
Kuten totesimme, hän on huomionsairas.
Ei meinannut edes lopettaa sitä..
Nyt on kaikki hyvin, ja rauha maassa, ku Juntunen ei enää tuu sinne angstaan :P

OzKi

No joo, Juntin vika se kyl oli.