Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

HSP 4x4 monsteriin kone

Aloittaja JTH, 22.07.09 - klo: 20.42

cjakyto

No ei ainakaan ittellä mee poikittain ja harjattomalla takapotkulla mennään.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

t_isoviita

Lainaus käyttäjältä: cjakyto - 27.08.09 - klo: 17.09
No ei ainakaan ittellä mee poikittain ja harjattomalla takapotkulla mennään.

niin joko on todella laadukas, jota ei voi edes olla tai ei ole voimaa tai sitten 'pintakaasulla'.

cjakyto

HPI e-firestorm=laatu
Mamba max+lehner 5300 basic+lipo=tehokas
Laatu+tehokas=kulkee suoraan  :wink:
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

hallipatsui

Eiköhän se ole vähän ajajastakin kiinni.
Ja onhan se ihan eri asia jos tekee neliveto autosta takavetoisen kuin tehdastekoinen takapotku.
Kai niissä on jotakin ero alustoissa.
Hobao Hyper 8,5 Pro
Team Academy SBV2 Pro Carbon Team Academy GV2 Pro

cjakyto

Juu sattaahan siinä jotain olla  :wink:
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

t_isoviita

no ittellä halppis 560 motti todella vääntävä ja 3-kennon 5A li-po akku soramontulla kulkee kyllä lujaa kun 1/10 polttis jää toiseksi tosin keulii itsensä ympäri asfaltilla mihin vakio polttis ei pysty

LaNi5

Lainaus käyttäjältä: t_isoviita - 30.08.09 - klo: 22.48
no ittellä halppis 560 motti todella vääntävä ja 3-kennon 5A li-po akku soramontulla kulkee kyllä lujaa kun 1/10 polttis jää toiseksi tosin keulii itsensä ympäri asfaltilla mihin vakio polttis ei pysty
Miten kauan sinulla on kestäneet nuo halpismoottorit? Halpismoottoreilla tarkoitan moottoria, missä on hiilet moottorin sisällä ja pääty kiinni prässäämällä. Onko kukaan tehnyt näille mitään huoltoa (hiilien vaihtoa tai kollektorin sorvausta)? Itse olen todennut niiden olevan aika lyhytikäisiä ja kun olen avannut rikkimenneen niin yleensä jompikumpi hiili on loppu ja pidin on hajonnut, kun on hinkannut kollektoriin. Tässä vaiheessa hiili on irronnut ja kulku loppunut. Kollektori on yleensä aika huonon näköinen ja auto on kulkenut aika vaisusti pari ajokertaa ennen moottorin hajoamista. Normaalisti moottori on kestänyt 10-20 akullista normaalia ajoa eli vaihdan harjattomaan sitten, kun nämä halvalla hankitut harjalliset on loppu.

t_isoviita

Lainaus käyttäjältä: LaNi5 - 30.08.09 - klo: 23.30
Lainaus käyttäjältä: t_isoviita - 30.08.09 - klo: 22.48
no ittellä halppis 560 motti todella vääntävä ja 3-kennon 5A li-po akku soramontulla kulkee kyllä lujaa kun 1/10 polttis jää toiseksi tosin keulii itsensä ympäri asfaltilla mihin vakio polttis ei pysty
Miten kauan sinulla on kestäneet nuo halpismoottorit? Halpismoottoreilla tarkoitan moottoria, missä on hiilet moottorin sisällä ja pääty kiinni prässäämällä. Onko kukaan tehnyt näille mitään huoltoa (hiilien vaihtoa tai kollektorin sorvausta)? Itse olen todennut niiden olevan aika lyhytikäisiä ja kun olen avannut rikkimenneen niin yleensä jompikumpi hiili on loppu ja pidin on hajonnut, kun on hinkannut kollektoriin. Tässä vaiheessa hiili on irronnut ja kulku loppunut. Kollektori on yleensä aika huonon näköinen ja auto on kulkenut aika vaisusti pari ajokertaa ennen moottorin hajoamista. Normaalisti moottori on kestänyt 10-20 akullista normaalia ajoa eli vaihdan harjattomaan sitten, kun nämä halvalla hankitut harjalliset on loppu.


Halppis harjaton on kyseessä, säätimen kanssa maksoi uutena n.90€ tosin säädin oli mopo ja suli nyt hieman parempi, mutta sekin oli hyvin edullinen.

LaNi5

Tuo selittää paljon, kun minun halpikset(tämäkin käsite on näköjään suhteellinen) on maksaneet reilusti alle 10e/kpl :smiley: