Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Honkala GP Kotka

Aloittaja veijo, 25.08.09 - klo: 13.05

Taiska

Dodii nyt tuli vihdoin ja viimein rekisteröidyttyä tonne osallistujat.comiin.
Taas rupee olee kartalla maailman menosta.

Gamefactory tapahtumasta sen verran että en ole vielä tapahtuman kuvia saanut mutta saan ne varmaan viikonlopun aikana.
Tällähetkellä tiedän vain että kuvia on 150 kappaletta ja raakaversiot vie noin 1.5 gigaa.

Mutta toivotaan että sieltä saa jotain esittelykelpoista kuvamateriaalia

Taiska

Nyt on ollu aikataulut tiukassa. Mut jos torstaina tai perjantain olis pyhätössä toimintaa ni vois EHKÄ päästä kattomaan että miltä se rata nyt näyttää.

Viime ajokerrastakin on tota aikaa jo kulunut vähän turhan paljon

sähkäri

Tälläiseksi tuo rata on muotoutunut ja siirrettävillä elementeillä muuntuu helpolla moneksi.


Risu

Toi on kyl tosi kiva ajaa täl hetkel. Juurikin tuon isoimman hyppyrin vuoksi.

Taiska

Njoo tosiaan eipä ole radalla tullut aikoihin käytyä ajanpuutteen takia.
Mut rata näyttää upealta ja videota kun katselin niin valaistuskin näyttäisi onnistuneen erittäin hyvin.
Nyt vain rukoillaan että aika ja talous antaa myötä et pääsis kisaamaan jo ihan tosissaan

Janne Rantaruikka

Laitetaan tännekin kun kaikilla ei ole FaceBookia :p
:police: Eli radalla havaittu toistuvasti sääntöjen rikkomista! Lipo pusseja on käytettävä akkuja ladattaessa! Tämä on kokouksessa yhdessä päätetty sääntö ja jos jäsenet ei tätä sääntöä halua noudattaa on kyseisten henkilöiden ladattava akut kotona.  :police:
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

Janne Rantaruikka

Tulin juuri ajamasta ja huomasin, että pari kohtaa radassa oli muuttunut. Kahdesta kohdasta oli köydet siirtynyt. Ensimmäinen kavensi takasuoran tulomutkan sisäänmenoa huomattavasti ja toinen mahdollisti henkilöauton menävän suoran linjan ajanotolle...tiedä sitten oliko muutokset tarkoituksellisia vai vahingossa köydet siirtynyt, mutta koska ratamestaria ei ollut paikalla niin oli pakko jättää ne niin kuin ne oli...joka tapauksessa radan loppuprofiili ei ole hauska ajettava tuollaisenaan.
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

JSJ

Lainaus käyttäjältä: JakkiNaama - 29.10.10 - klo: 21.47
tiedä sitten oliko muutokset tarkoituksellisia vai vahingossa köydet siirtynyt, mutta koska ratamestaria ei ollut paikalla niin oli pakko jättää ne niin kuin ne oli...joka tapauksessa radan loppuprofiili ei ole hauska ajettava tuollaisenaan.

Säänöissä on maininta, että kuka tahansa jäsen saa korjata radan.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

CluBBaH

Lainaus käyttäjältä: JSJ - 30.10.10 - klo: 13.17
Lainaus käyttäjältä: JakkiNaama - 29.10.10 - klo: 21.47
tiedä sitten oliko muutokset tarkoituksellisia vai vahingossa köydet siirtynyt, mutta koska ratamestaria ei ollut paikalla niin oli pakko jättää ne niin kuin ne oli...joka tapauksessa radan loppuprofiili ei ole hauska ajettava tuollaisenaan.

Säänöissä on maininta, että kuka tahansa jäsen saa korjata radan.

Mut eihän sitä aina voi tietää että onko se tarkotuksella sellanen vai ei, vähän kun sormien läpi kattoo sääntöjä ni kohta jokainen "korjaa" rataa mieleisekseen :D
XRAY 808 2009 Spec |

JSJ

Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 30.10.10 - klo: 14.12
Lainaus käyttäjältä: JSJ - 30.10.10 - klo: 13.17
Lainaus käyttäjältä: JakkiNaama - 29.10.10 - klo: 21.47
tiedä sitten oliko muutokset tarkoituksellisia vai vahingossa köydet siirtynyt, mutta koska ratamestaria ei ollut paikalla niin oli pakko jättää ne niin kuin ne oli...joka tapauksessa radan loppuprofiili ei ole hauska ajettava tuollaisenaan.

Säänöissä on maininta, että kuka tahansa jäsen saa korjata radan.

Mut eihän sitä aina voi tietää että onko se tarkotuksella sellanen vai ei, vähän kun sormien läpi kattoo sääntöjä ni kohta jokainen "korjaa" rataa mieleisekseen :D

Niin, aina kannattaa alkaa vääntäminen. Jos ei tiedä onko kyseessä radan korjaus, vai muutos, niin parempi kun ei tee mitään. Aivan kuten tuossa ylempänä oli toimittu.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

karvanaama

Tässä on viimeaikoina itse harrastamista huomattavasti suuremmassa roolissa ollut kaikenlainen pilkun viilaaminen. Milloin väännetään lipo-pusseista, milloin hyppyrin alastulosta tai sisämutkan pehmustamisesta, mutta ratin vääntäjät loistavat poissaolollaan. Yleensä aiheet melko turhia, mutta tuntuu, että jokainen haluaa sen viimeisen särmän pilkusta pyöristää. Mutta edelleenkin, onneksi ihan kaikkea ei edes tarvitse ymmärtää.

sähkäri


Lainaus käyttäjältä: karvanaama - 30.10.10 - klo: 15.05
Tässä on viimeaikoina itse harrastamista huomattavasti suuremmassa roolissa ollut kaikenlainen pilkun viilaaminen. Milloin väännetään lipo-pusseista, milloin hyppyrin alastulosta tai sisämutkan pehmustamisesta, mutta ratin vääntäjät loistavat poissaolollaan. Yleensä aiheet melko turhia, mutta tuntuu, että jokainen haluaa sen viimeisen särmän pilkusta pyöristää. Mutta edelleenkin, onneksi ihan kaikkea ei edes tarvitse ymmärtää.

oli miten oli mutta säännöt ovat sääntöjä ja jos yksi oikaisee tosta ja toinen tuolta, niin kohta kaikki oikaisee sääntönumero ykkösen ohi (ratamaksu maksettava ennakkoon) ja sen jälkeen ei ole rahaa vuokran maksuun. Tosi asia vaan on se, harrastaminen on vähentynyt tämän rataprojektin takia, eikä esim. kisoihin ole ollut tunkua ja jos sama meno jatkuu ei kk maksuja kohta enää tule, jonka jälkeen voidaan aloittaa radan purku työt.
Sunnuntaina on muuten SC-cup klo 18.00. Yksi on ilmoittautunut  :wink:

karvanaama

Nimen omaan, säännöt on tehty noudatettavaksi, eikä kierrettäväksi sekä possun mentävien reikien etsimiseksi. Niistä voi aina vängätä maailman tappiin asti, mutta kuka siitä hyötyy. Käytännön harrastamiseenhan nämä väännöt ei juurikaan vaikuta, mutta eipä ole näppisrallin voittanutta..

sähkäri

Jäitä hattuun Honkala GP. Ehdottaisin että tämä turha jauhaminen lopetataan ja keskitytään lajin harrastamiseen. Järjestetään SC-cup Ke ja Su iltaisin klo. 18.00 + le honkala jonaan muuna iltana. Mietitään radan yleistä avaamista sitten kun saadaan oma porukka takaisin radalle ja harrastuksesta jälleen mukavaa ajanvietettä syysiltojen iloksi.

Risu

Radalle tulla ku keritää. Voi viel kuukauden vähä toista pidellä hiljasempaa täält päin kun on noita hommia kuten kattoremontti menossa.

CluBBaH

Karvanaama otti vähän turhan raskaasti mun kommentin :)

kuten yleensäkin ilmaisin itteni huonosti, mut se siitä.

Täältäkin päin ollaan kyllä radalle tulossa vielä, nyt on vaan ollu kaikenmoista menoa.
XRAY 808 2009 Spec |

Taiska

Koitan vongata mammalta sunnuntai illan vapaaksi että pääsis katsomaan että miltä se pyhättö näyttää. Sikäli mikäli jotain on paikalla ja ovet auki

Risu

Oletko jo tuolla http://www.osallistujat.com siellä on jotta porukka on paikalla illalla

ToHe

#1158
Aamulla talvi aikaan :roll: klo. 10 renkaan vaihtoja.  Autoja ei ollut perjantaina kuin kymmenisen kappaletta jäljellä, mutta tehdään ne mitä on,  eihän tekijöitäkään ol montaa jotta se tarkoottaa ettei siellä ruokatuntia tarvitse pitää.!



Taiska

Rata oli upea ja kyllähän se pitää tulla testaamaan heti kun vain mahdollista.
Ja tosiaan niitä akkuja saa lainaan niin kyllähän me se kosla viivalle saadaan  :grin:

CluBBaH

Mikä on le honkala?
XRAY 808 2009 Spec |

sähkäri

#1161
Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 01.11.10 - klo: 14.53
Mikä on le honkala?

Tunnin kestävyysajo. 2-3 pakollista akunvaihtoa. Jos akku loppuu radalle 5 kierrosta sakkoa.
Jotenkin tuolleen se meni.
Osallistujat.com keskustelu foorumille tulossa tällä viikolla kisa formaatit molempiin luokkiin.
Eilen puhuttiin että kaikkiin kisoihin voi osallistua 2- ja 4-veto SC-autoilla.

CluBBaH

XRAY 808 2009 Spec |

Smuli85

Lainaus käyttäjältä: sähkäri - 01.11.10 - klo: 14.55
Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 01.11.10 - klo: 14.53
Mikä on le honkala?

Tunnin kestävyysajo. 2-3 pakollista akunvaihtoa. Jos akku loppuu radalle 5 kierrosta sakkoa.
Jotenkin tuolleen se meni.
Osallistujat.com keskustelu foorumille tulossa tällä viikolla kisa formaatit molempiin luokkiin.
Eilen puhuttiin että kaikkiin kisoihin voi osallistua 2- ja 4-veto SC-autoilla.

Onko Lipo Buzzerin käyttö sallittua?
Slash 2wd/Tamiya DF03Ra

sähkäri


-HL-

Lainaus käyttäjältä: sähkäri - 27.10.10 - klo: 22.39
Tälläiseksi tuo rata on muotoutunut ja siirrettävillä elementeillä muuntuu helpolla moneksi.

Aika makian näkönen rata teillä.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

veijo

Eileen ajettiin Le Honkala 30min ja yksi pakollinen akun vaihto(akku vaihdettava varikkoalueella) . Jos akku loppuu keskelle rata-aluetta niin tulee 5 kierroksen vähennys lopputuloksiin. Tällä formaatilla vaikutti ihan hyvältä. Muistaakseni voittaja ajoi noin 70 kierrosta.

Risu

Tais olla 77 kierrosta. Sula ja mul oli 67  :laugh:  Ihan hauskaa oli ajaa tollee. 45minuutin ajoa vosi kans testaa. Kahella pakollisella akun vaihdolla.

Taiska

Kuulostaa kyl hyvältä. Ja tosiaan jos vähä saan jostain lisävirtaa vaikka lainaksi niin kyllähän sitä vois osallistua kapinoihin. Pääsis aiheuttaa pahennusta pyörimällä jaloissa  :grin:

sähkäri

Lainaus käyttäjältä: Taiska - 02.11.10 - klo: 14.55
Kuulostaa kyl hyvältä. Ja tosiaan jos vähä saan jostain lisävirtaa vaikka lainaksi niin kyllähän sitä vois osallistua kapinoihin. Pääsis aiheuttaa pahennusta pyörimällä jaloissa  :grin:

Pilkettä silmäkulmaan vain, niin kyllä radalla tilaan on kaikille. Akkuja saa lainaan jos ne vaan käy sun autoon. Ne kun on 7 kennosia ja se yks kenno on siinä muiden päällä.
Huomenna olis tarkotus mennän radalle iltasella. tuu sinne niin sovitellaan.