Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Hobbywing EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet

Aloittaja Fbzero, 30.08.09 - klo: 07.56

junnu_85

Lainaus käyttäjältä: goos - 11.07.14 - klo: 00.11
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 10.07.14 - klo: 23.33
Se uusin siinä taitaa siis olla,kun ei näyttänyt tarjoavan muuta kun sitä uusinta.Alkuviikosta päivitin. Täytyykö mun nyt resetoida tuo kortti tai nopari vai miten pitää siis toimia? Noparin manuaaliakaan en tähän hätään löytänyt,mutta senhän löytää varmaankin netistä.
Boksiin uusin softa joka tukee v2.x säätimiä, niin lähtee varmaan rokkaamaan. 3in1 boksissa ei oo vastaavaa ongelmaa sillä toimii kaikki säätimet yhdellä softalla.

Mistäs minä saan sen kyseisen softan ladattua, kun tuo V3.42 link ei siis tarjoa muuta kun tuota yhtä ja ilmeisesti siis sitä uusinta väärää softaa minulle.
Olen vähän hukassa näiden softien ja muiden kanssa. Pahoittelut, kun ei oikein mene jakeluun.

goos

Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 11.07.14 - klo: 00.17
Mistäs minä saan sen kyseisen softan ladattua, kun tuo V3.42 link ei siis tarjoa muuta kun tuota yhtä ja ilmeisesti siis sitä uusinta väärää softaa minulle.
Olen vähän hukassa näiden softien ja muiden kanssa. Pahoittelut, kun ei oikein mene jakeluun.
Uusin PC-softa, valkkaa laitteeksi LCD boksi sit siihen firmware upgrade ja valitse oikea softa. Oikeaan reunaan tulee tarkemmat tiedot softasta. Eli esim 1.13_131106
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

junnu_85

Lainaus käyttäjältä: goos - 11.07.14 - klo: 00.25
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 11.07.14 - klo: 00.17
Mistäs minä saan sen kyseisen softan ladattua, kun tuo V3.42 link ei siis tarjoa muuta kun tuota yhtä ja ilmeisesti siis sitä uusinta väärää softaa minulle.
Olen vähän hukassa näiden softien ja muiden kanssa. Pahoittelut, kun ei oikein mene jakeluun.
Uusin PC-softa, valkkaa laitteeksi LCD boksi sit siihen firmware upgrade ja valitse oikea softa. Oikeaan reunaan tulee tarkemmat tiedot softasta. Eli esim 1.13_131106

En saa vaihdettua softaa,koska siinä upgrade version kohdassa on ainoastaan tuo yksi ja uusin vaihtoehto.
Tuolla sivulla lukee tuossa i-kohdassa v2.1 xerun,että se voisi olla oikea.

En vaan saa sitä vaihdettua.

goos

Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 11.07.14 - klo: 08.44
En saa vaihdettua softaa,koska siinä upgrade version kohdassa on ainoastaan tuo yksi ja uusin vaihtoehto.
Tuolla sivulla lukee tuossa i-kohdassa v2.1 xerun,että se voisi olla oikea.

En vaan saa sitä vaihdettua.
Jaah en tiedä sit, mulla on 3 eri vaihtoehtoo. Oiskohan sun boksi sit vaan tiensä päässä? Sulla oli LCD program box valittuna devicen alta?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

junnu_85

Lainaus käyttäjältä: goos - 11.07.14 - klo: 08.51
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 11.07.14 - klo: 08.44
En saa vaihdettua softaa,koska siinä upgrade version kohdassa on ainoastaan tuo yksi ja uusin vaihtoehto.
Tuolla sivulla lukee tuossa i-kohdassa v2.1 xerun,että se voisi olla oikea.

En vaan saa sitä vaihdettua.
Jaah en tiedä sit, mulla on 3 eri vaihtoehtoo. Oiskohan sun boksi sit vaan tiensä päässä? Sulla oli LCD program box valittuna devicen alta?

Oli valittuna ja noparia ei ollu kiinni. Pelkkä boxi usbin kanssa koneessa. Ja tosiaan pelkästään yksi vaihtoehto,tuo minkä edellä laitoin.
Onko sulla käytössä tuo USB Link V3.42?

E: Database version näyttää olevan 140503.

goos

Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 11.07.14 - klo: 10.02
Oli valittuna ja noparia ei ollu kiinni. Pelkkä boxi usbin kanssa koneessa. Ja tosiaan pelkästään yksi vaihtoehto,tuo minkä edellä laitoin.
Onko sulla käytössä tuo USB Link V3.42?

E: Database version näyttää olevan 140503.

Samat softat mulla, kokeile toista USB porttia tai ajurin resetoimista?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

junnu_85

#1416
Lainaus käyttäjältä: goos - 11.07.14 - klo: 10.41
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 11.07.14 - klo: 10.02
Oli valittuna ja noparia ei ollu kiinni. Pelkkä boxi usbin kanssa koneessa. Ja tosiaan pelkästään yksi vaihtoehto,tuo minkä edellä laitoin.
Onko sulla käytössä tuo USB Link V3.42?

E: Database version näyttää olevan 140503.

Samat softat mulla, kokeile toista USB porttia tai ajurin resetoimista?

Auto katkasi edelleen virrat parin kiihdytyksen jälkeen. Yritin tuolla set napilla muuttaa asetuksia. Pääsin tuohon ykkös itemiin,mutta kun yritin valita siitä sen kakkos valuen ja siirtyä kakkos itemiin painamalla kolme sekuntia tuota set nappia,niin punainen ledi vilkahti vaan kolme kertaa,eli siirtyi siihen kolmos valueen. Missään vaiheessa en saanut vihreää lediä vilkahtamaan kahdesti,että olisi siirtynyt kakkos itemiin.
Eli en saanut sieltäkään tehtyä mitään noparille,että olisin saanut jotenkin auton toimimaan normaalisti.

Noparin pari kertaa laitoin tehdasasetuksille.
USB porteissa ei eroa.

Täytyy koittaa sitä ajuri hommaa vielä.

E: Onko mahdollista,että nopari olisi tullut tien päähän? Noparissa ei kyllä pala mikään ledi,kun kulku loppuu.

goos

Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 11.07.14 - klo: 11.01
E: Onko mahdollista,että nopari olisi tullut tien päähän? Noparissa ei kyllä pala mikään ledi,kun kulku loppuu.
Voi sekin olla, ulkona kohtuu kuumaa ollu pari päivää, joten sähköt lämpiää normalia enempi.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

junnu_85

#1418
Lainaus käyttäjältä: goos - 11.07.14 - klo: 11.23
Lainaus käyttäjältä: junnu_85 - 11.07.14 - klo: 11.01
E: Onko mahdollista,että nopari olisi tullut tien päähän? Noparissa ei kyllä pala mikään ledi,kun kulku loppuu.
Voi sekin olla, ulkona kohtuu kuumaa ollu pari päivää, joten sähköt lämpiää normalia enempi.

Akkua en ole nyt loppuun asti ajanut, ihan vaan testailua ollut viimeiset ajot. Luulisi siinä nyt jokin ledinpalavan tai olevan enemmänhäikkää, jos noparista olisi kyse. Mutta en tosiaan tiedä. Ei ole sopivaa toista nopariakaan millä testata.

E: Täytyisi melkein olla toinen boxi missä olisi oikea ohjelma,niin voisi sillä vielä testata.

Hudsonn

Hei mistä tiedän että mun ESC toimii sensored tilassa? Toimiiko ne ledit jotenkin erilailla vai?
Kyseessä Xerun 150A ja 2200kv combo.

Lassi

Onkohan mitään yleistä punchin määrää mitä yleensä käytetään stanu koneillla touring luokassa sisällä ajaessa? Pidetäänkö erittäin pienenä että auto on ns jouhevampi ajettava vai nostetaanko puncia että saadaan auto agressiivisemmaksi?

Mietin vaan näin aloittelijana siellä puolella että kannattaako sinne lykätä level1 vai level9 vai jotain siltä väliltä ja opetella sen mukaan ajamaan :) Toki rasittaa akkua ja moottoria enemmän, kun nostelee tuota mut pääasiassa kiinnostaisi miten muut touring kuskit tuota käyttää.

6s vehkeissä tulee ite pidettyä tuo punchin "rajotus" kokonaan pois päältä tai sitten tolla kovimmalla eli 9tasolla riippuen hieman sitten noparista mitä pääsee valitsemaan, mutta touringin ajaminen on hieman erilaista kun nuo 6s härvelien kanssa vääntämiset :)

goos

Lainaus käyttäjältä: Lassi - 05.09.14 - klo: 14.31
Onkohan mitään yleistä punchin määrää mitä yleensä käytetään stanu koneillla touring luokassa sisällä ajaessa? Pidetäänkö erittäin pienenä että auto on ns jouhevampi ajettava vai nostetaanko puncia että saadaan auto agressiivisemmaksi?

Mietin vaan näin aloittelijana siellä puolella että kannattaako sinne lykätä level1 vai level9 vai jotain siltä väliltä ja opetella sen mukaan ajamaan :) Toki rasittaa akkua ja moottoria enemmän, kun nostelee tuota mut pääasiassa kiinnostaisi miten muut touring kuskit tuota käyttää.
Yleensä nostetaan kokemuksen myötä. Hyvä luku aloittaa lienee noin 4. Siitä voi sitten säätää ylöspäin tai alespäin. Touringissa on varmaan yhtäpaljon erilaisia "parhaita" säätöjä kuin kuskejakin, toislle sopii toinen ja toisille toinen.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Honkkari

Mikähän piru mahtaa olla ku ei ohjelmointikortti tykkää synkata HW:n noparin kans. On korttia kokeeltu noparilla jonka mukana se tuli (sct pro) , HW sc8:n kans ja HW sc10 kans. Lukee vaan et connecting ESC.
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

goos

Lainaus käyttäjältä: Honkkari - 07.11.14 - klo: 14.07
Mikähän piru mahtaa olla ku ei ohjelmointikortti tykkää synkata HW:n noparin kans. On korttia kokeeltu noparilla jonka mukana se tuli (sct pro) , HW sc8:n kans ja HW sc10 kans. Lukee vaan et connecting ESC.
olethan kytkeny sen oikein, eli SCT-Pro:ssa on oma portti sitä varten.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Honkkari

Kiitos kun neuvoit i*ioottia. Näköjään sc8 toimii samasta portista kuin tuuletin ottaa virtansa. Pitää tota sct prota tutkia jahka auto kuivanu.
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Honkkari

Nyt on jotain henkimaailman juttuja kysees tai muuta vastaavaa. Kaveri just osti ekan "kunnon" rc autonsa. Noparina toimii siis tämä: http://www.hobbywing.com/product_show.asp?id=279

Ihan aluksi kun auton sai , menimme pihalle vähä rälläämään ja n. 5 minuuttia ja kappas, auto ei enää liiku mutta ohjausservo pelittää. No hetken pihalla otettiin akun piuhoja irti ja laiteltiin takaisin , sammuteltiin noparia ja kalibroitiin uudestaan. Ei vaikutusta. Tultiin sisälle ja avattiin nopeudensäädin. Pienen pientä hapettumaa näkyi jossakin paikoissa ( noparissa lukee teksti waterproof , ei suinkaan splash proof). Suihkuteltiin wd40 piiriin ja kuivattiin hyvin. Niputettiin ja kokeiltiin , ei vaikutusta. Rämpättiin taas virtakytkintä ja akunjohtoja muttei mitään. Oltiin jo luovuttu toivosta kun auto sitten oli lattialla ( virrat vielä päällä ) ja kaveri rämppäs kaasua niin yhtäkkiä auto rupes liikkumaan. Liikku aivan normaalisti. No kello oli paljon ja ajateltiin ettei jaksa tänään enää ajella ja sanoin kaverille että tiivistä silikoonilla kaikki johdonjuuret ynnämuut ettei pääse vettä sinne. No tänään aamulla kaveri laitto viestiä et sama homma , ei liiku. Oli ottanut auton sisälle ja kuivatellut sen ja ei vaikutusta. Tunnin päästä oli kokeellu uudestaan ja toiminut. Oli ajellu yhden akullisen ihan onnistuneesti. Hetki sitten mentiin ajelemaan autoilla ja n.5 min ja taas sama homma. Ei liikkunu eteen eikä taakse. Valo kyllä syttyy säätimeen ja pystyt ohjelmoimaan sitä ja kalibroimaan mutta ei liiku. Moottoria kokeiltiin minun säätimellä ja toimi kyllä samantien.

Onko nää ny niitä henkimaailman juttuja että säädin roskiin --> uutta tilalle?
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

horna

Kokeilitteko eri akulla? Itsellä oli pari vanhempaa akkua jotka pelitti kevyemmillä koneilla, mutta Hong Norin corrissa kyykkäsivät miltei heti. Samankaltaisia oireita oli...
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

jaskaman

Onkos kellään kokemusta noista quicrun 150a vedenkestävistä nopareista. Onko laatu sama kuin hobbywingin muissa?
http://fi.eurorc.com/product/7868/hobbywing-quicrun-wp-8bl150-esc
Losi DBXL, Savage flux XL

zeniitti

Ezrun 60A tekee sellasta, että hetken ajon jälkeen ohjaus vaan toimii. Kaasua annettaessa palaa vihreä LED. Kun ajelin ilman koppaa, niin silloin tämän vian tuleminen kesti pidempään. Kyseessä lienee siis over heat cut off. Hetken kun venailee, niin jo saattaa lähteä auto taas rullaamaan. Tosin aika nopeaa ajot loppuu uudestaan. Ansmannin Blazer nelikko kyseessä ja siellähän ei hirveästi tilaa ole noparille ja tuulettimelle. Orggintuuletin käytössä. Autaiskohan tehokkaampi tuuletin? Ebay, joku muu mikä? 2C lipo ja 5.5 motti käytössä.

goos

Lainaus käyttäjältä: zeniitti - 23.06.15 - klo: 11.24
Ezrun 60A tekee sellasta, että hetken ajon jälkeen ohjaus vaan toimii. Kaasua annettaessa palaa vihreä LED. Kun ajelin ilman koppaa, niin silloin tämän vian tuleminen kesti pidempään. Kyseessä lienee siis over heat cut off. Hetken kun venailee, niin jo saattaa lähteä auto taas rullaamaan. Tosin aika nopeaa ajot loppuu uudestaan. Ansmannin Blazer nelikko kyseessä ja siellähän ei hirveästi tilaa ole noparille ja tuulettimelle. Orggintuuletin käytössä. Autaiskohan tehokkaampi tuuletin? Ebay, joku muu mikä? 2C lipo ja 5.5 motti käytössä.
Sulla on lähtökohtaisesti alimitoitettu nopari vetotapaan ja moottoriin nähden. Lyhyempi välitys, vähempi pitävät renkaat ja isompi tuuletus auttaa. Mutta en usko että se ratkaisee sun ongelmia pitkässä juoksussa jos haluat ajaa huolettomasti pitkiä vetoja.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

zeniitti

Lainaus käyttäjältä: goos - 23.06.15 - klo: 11.38
Lainaus käyttäjältä: zeniitti - 23.06.15 - klo: 11.24
Ezrun 60A tekee sellasta, että hetken ajon jälkeen ohjaus vaan toimii. Kaasua annettaessa palaa vihreä LED. Kun ajelin ilman koppaa, niin silloin tämän vian tuleminen kesti pidempään. Kyseessä lienee siis over heat cut off. Hetken kun venailee, niin jo saattaa lähteä auto taas rullaamaan. Tosin aika nopeaa ajot loppuu uudestaan. Ansmannin Blazer nelikko kyseessä ja siellähän ei hirveästi tilaa ole noparille ja tuulettimelle. Orggintuuletin käytössä. Autaiskohan tehokkaampi tuuletin? Ebay, joku muu mikä? 2C lipo ja 5.5 motti käytössä.
Sulla on lähtökohtaisesti alimitoitettu nopari vetotapaan ja moottoriin nähden. Lyhyempi välitys, vähempi pitävät renkaat ja isompi tuuletus auttaa. Mutta en usko että se ratkaisee sun ongelmia pitkässä juoksussa jos haluat ajaa huolettomasti pitkiä vetoja.
OK, kiitos vastauksesta. Pitoja ei kyllä ole ollenkaan, missään, millään renkailla :) Käytännössä lyhyempi välitys lienee vaihtaa pienempi ratas moottoriin? Tuuletukseenkaan ei vissiin pysty oikein muuta tekeen, ku vaihtamaan isomman tuulettimen? Nämä nyt on aika noob-kysymyksiä, mutta minkälaista tuuletinta sinne vois ajatella?

goos

Lainaus käyttäjältä: zeniitti - 23.06.15 - klo: 12.22
OK, kiitos vastauksesta. Pitoja ei kyllä ole ollenkaan, missään, millään renkailla :) Käytännössä lyhyempi välitys lienee vaihtaa pienempi ratas moottoriin? Tuuletukseenkaan ei vissiin pysty oikein muuta tekeen, ku vaihtamaan isomman tuulettimen? Nämä nyt on aika noob-kysymyksiä, mutta minkälaista tuuletinta sinne vois ajatella?
Pienempi pinioni tai isompi vetoratas lyhentää välitystä. Jos on totaalisen liian lyhyt välitys voi kans lämmittää noparia.

Tuuletus on puhtaasti kiinni siitä paljonko ja minkä lämpöstä ilmaa pystyt tuoman noparin yli. Kesällä toki helteet pahentaa asiaa.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

hanzu12

Olisko tollaisella exrun sct pro compolla pitäny pystyä ajaan ilman sensorin johtoa. Yhtäkkiä katos osa tehoista sitten ei lähteny paikoiltaan liikkeelle. Kokeilin toista moottoria ei toiminu silläkään aloin epäileen nopari vikaa. Sitten huomasin että ilman sensorin johtoa pelas.... tosin vaan hetken kun kuului poksahdus ja tuli kunnon savupilvi. Enää ei tarvi epäillä nopari vikaa kun nyt se näkyy jo päällepäin  :cheesy:

RCHessu

Moro,
Osaisiko joku auttaa noviisia säätimen asetuksissa?

Minulla on Xerun 120A v3.1 säädin + Xerun 3656 4700kv moottori. Kombo toimii pääsääntöisesti hyvin ja potkii riittävästi lyhyellä pyörityksellä, mutta kun tulee pidempi suora (>30m) kyykähtää meno. Eli mutkasta lähtee hyvin, mutta kun suoralla on kaasu pohjassa hiljenee vauhti yhtäkkiä selvästi?

Itselle ei oikein nämä punch / boost / turbo aukea, mitä niillä haetaan ja miten kannattaa säätää eli johtuneeko jostain näistä?

Säätimeen olen laittanut esiasetuksista SCT/Buggy-moodin, joten oletin että sillä pitäisi toimia ok. Autona on Tekno SCT410.3 ja akut 5000mAh / 50C.

Toinen kysymys koskisi LiPo CutOffia. Muissa autoissa se katkaisee menoa selvästi eli voi nilkuttaa radalta varikolle, mutta siihen asti voi ajaa normaalisti. Tässä kombossa kuitenkin yllämainittu ongelma tehon "rajoituksesta" suorilla vain korostuu ja sitten meno tyssää täysin yhtäkkiä?

     
TLR 22X-4, TLR 22 5.0, TLR 8ight XE, TLR TEN-SCTE 3.0

Mölli

Lainaus käyttäjältä: RCHessu - 12.03.17 - klo: 09.18
Moro,
Osaisiko joku auttaa noviisia säätimen asetuksissa?

Minulla on Xerun 120A v3.1 säädin + Xerun 3656 4700kv moottori. Kombo toimii pääsääntöisesti hyvin ja potkii riittävästi lyhyellä pyörityksellä, mutta kun tulee pidempi suora (>30m) kyykähtää meno. Eli mutkasta lähtee hyvin, mutta kun suoralla on kaasu pohjassa hiljenee vauhti yhtäkkiä selvästi?

Itselle ei oikein nämä punch / boost / turbo aukea, mitä niillä haetaan ja miten kannattaa säätää eli johtuneeko jostain näistä?

Säätimeen olen laittanut esiasetuksista SCT/Buggy-moodin, joten oletin että sillä pitäisi toimia ok. Autona on Tekno SCT410.3 ja akut 5000mAh / 50C.

Toinen kysymys koskisi LiPo CutOffia. Muissa autoissa se katkaisee menoa selvästi eli voi nilkuttaa radalta varikolle, mutta siihen asti voi ajaa normaalisti. Tässä kombossa kuitenkin yllämainittu ongelma tehon "rajoituksesta" suorilla vain korostuu ja sitten meno tyssää täysin yhtäkkiä?

   

Veikkaanpa, että akku kyykkää. Painava auto, tehokas moottori ja 2s on vähän haasteellinen. Punchin pudottaminen alemmas ja lipo cut-off 3-3.2 V niin voi jeesata. Seuraavaan hankittavaan akkuun sitten lisää kapasiteettia (7-8000 mah).
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

RCHessu

Kiitos.
Vähän vaikuttaisi tosiaan, että akku kyykkää. Laskin cutoffia, mutta silti katkaisee ajossa näköjään jo ennen kuin akku saavuttaa todellisuudessa cutoff-jännitteen. Vertasin myös kahta akkua ajossa 5000mAh 40C ja 50C ja pahemmin kyykkäsi kovassa ajossa 40C akulla, eli tehokkaampaa akkua ilmeisesti hankintalistalle...

Vielä pitäisi ymmärtää, mitä nuo punch, boost ja turbo -asetukset käytännössä tarkoittavat?
TLR 22X-4, TLR 22 5.0, TLR 8ight XE, TLR TEN-SCTE 3.0

Stilo

Minkä verran sulla on asetuksissa punch rate? Alimmilla kolmella punch rate asetuksella (1-3) menee virranrajotus toiminto päälle joka toimii juuri tuolla tavalla.

RCHessu

Punch rate on sen mikä SCT/Buggy esiasetuksissa tulee eli Switch point 40% ja 1st punch 10, 2nd punch 20.
Mitä lienee tarkoittavat :embarrassed:
TLR 22X-4, TLR 22 5.0, TLR 8ight XE, TLR TEN-SCTE 3.0

RCHessu

Tässä vielä kuvana eli noilla Buggy/SCT esiasetuksilla lähdin liikkeelle.
TLR 22X-4, TLR 22 5.0, TLR 8ight XE, TLR TEN-SCTE 3.0

Mölli

Lainaus käyttäjältä: RCHessu - 12.03.17 - klo: 18.57
Kiitos.
Vähän vaikuttaisi tosiaan, että akku kyykkää. Laskin cutoffia, mutta silti katkaisee ajossa näköjään jo ennen kuin akku saavuttaa todellisuudessa cutoff-jännitteen. Vertasin myös kahta akkua ajossa 5000mAh 40C ja 50C ja pahemmin kyykkäsi kovassa ajossa 40C akulla, eli tehokkaampaa akkua ilmeisesti hankintalistalle...

Vielä pitäisi ymmärtää, mitä nuo punch, boost ja turbo -asetukset käytännössä tarkoittavat?

http://www.oople.com/forums/archive/index.php/t-129264.html
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10