Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ammattisi

Aloittaja snakepoison, 16.09.09 - klo: 22.02

snakepoison

En löytänyt tällaista aihetta ja mielenkiinnolla haluaisin tietää minkä alan ajajia täältä löytyy ? Itse olen ammatiltani nuoriso-ohjaaja sekä tarjoilija. Tarjoiluhommia en ole oikeastaan koskaan tehnyt, ala kun ei minua oikein kuitenkaan kiinnosta. Työskentelenkin ala-asteen opettajana ( tosin täyttä pätevyyttä minulla ei ole, vielä ). Sivutoimintana muusikon titteli, koska ylimääräistä tulee tehtyä soittamalla. Mitenkäs muut, minkä alan ammattilaisia täältä löytyy ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

mese1

iteppä ajelen rekkaa työkseni,tällä hetkellä jäteauton kuljettaja(sita finland)...roskis dyykkari... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tamiya/kyosho/x ray/futaba/traxxas

sjos

Lyhyesti, kone/vene/cnc-puupää.
son loppu ny.

Hyrsleri

Lyhyesti virsi kaunis. Valimotyöntekijä on ammattinimike.
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

matti1983

Sähköasentaja löytyy täältä
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Tikkeri

Raskaan kaluston rengasasentaja taitaa olla virallinen nimi. Eipähän tarvi vapaa-ajalla salilla käydä  :grin:
Xray 808 2009
Powered by: Tyhjä lompakko

*HOKE*

Miten sen ny muotoilis...

Hifi alan asiantuntija/myyjä jne...
Eniveis raskaan sarjan hifi/high-end laitteet, kotiteatterit ym.

Tällähetkellä tosin ansiosidonnaishyödyntäjä lähinnä tilannetta kuvaava.

moti

Puusepäksi käynyt koulun.

Tosin kodinkonemyyjän työstä tulee palkka

-virtanen
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: Tikkeri - 16.09.09 - klo: 22.36
Raskaan kaluston rengasasentaja taitaa olla virallinen nimi. Eipähän tarvi vapaa-ajalla salilla käydä  :grin:

Tuttua hommaa, muutaman vuoden jaksoi...

Nyttemmin varaosamyyjä/huoltoneuvoja vapaa-ajanlaitteisiin (MP:t, mopot, mönkijät, moottorikelkat ja perämoottorit) erikoistuneessa firmassa. Onpahan opeteltavaa jokaiselle päivälle!
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

rcaa

Tietojenkäsittelijä ja Metsäkoneen kuljettaja.
RC-radat & RC-Liikkeet -->http://tinyurl.com/n6wtha
Xray 808 - O.S. SPEED 21VZ-B V-SPEC II

TheArska

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 16.09.09 - klo: 22.53
Lainaus käyttäjältä: Tikkeri - 16.09.09 - klo: 22.36

Tuttua hommaa, muutaman vuoden jaksoi...
Kuin myös täällä, raskaskalustoasentajana olin joskus..ja ei tosiaan tarvi salilla käydä noissa hommissa..

Nykyään myyjä/sekatyömies voisi kuvata parhaiten..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

-MiKe-

Kahta firmaa pyörittelen. Taksia sekä nettipuolta.
Kyosho Ultima SC | TeamC TS02 | Team Academy GV2 Pro | Hpi Sprint 2 Sport | 2xTamiya Mini Cooper | Shark Monster

matecci

Puutavaramyyjä. Samalla toimin sirkkelisahurina ja trukkikuskina samassa puutavaraliikkeessä. Kaikkea muutakin on tullut tehtyä.. LVI duunia,vartijan töitä,varasto hommia.. Ainut mistä jäi p*skanmaku suuhun,niin vartijan homma. Ei ollu mun juttu. Jos nyt joku kuitenkin tykkää tehdä piiiitkää päivää yksinään,aika huonolla palkalla,niin suosittelen! :mrgreen:

CluBBaH

Sähköasentajaksi olen valmistunut , viimisin homma oli kuitenkin viralliselta nimeltään paperinjalostaja.
XRAY 808 2009 Spec |

Nege

Rasvanäppi, eli viralllsemmin ajoneuvoasentaja. Kun en osaa muutakaan tehdä.

megapaula

Täältä löytyy teollisuusalan telinemies,eristäjä ja peltiseppä. Ja 3 tehtaalla hypätään täälle meri-lapissa.  :roll:

chico malor

Tällä ajoneuvotekniikan mekaanikko/teknikko tällä hetkellä varaosapuolella tukkumyyjänä.
-Mcd Baja 1000 EVO 2,5 ,RC4wd trailfinder Ford, Axialx5, Toylift tube-scale toyota , TA-02,TL-01+Pari kopteria

Koheltaja

Tällä hetkellä PST-mies, (pesee/siivoo/tiskaa) :wink: eli erikoispesijä joten lattian vahaukset ja ikkunanpesut on erittäin tuttuja hommia, muiden speziaalikeikkojen ohella :smiley:
Kylätason RC-kuski.

HMS77

Nitomotyöntekijä, eli painotalossa duunissa. Jos teille tulee mm. Apu-lehti, niin se on "mun tekemä". ;) Mä olen myös se mies jota saatte osittain kiittää Citymarketin, Prisman ja Anttilan ilmaisjakelukuvastoista joita säännöllisen epäsäännöllisesti kolahtelee teidän postiluukkuihin.. ;)
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

AE-Mod

ELFA:n Pitskun toimipisteen vetäjänä häärään... Mikälie päällikkö.
https://www1.elfa.se/elfa~fi_fi/b2b/start.do
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Hösö

eläkelläinen :mrgreen: :mrgreen:
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
*AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Audiko

Konepuuseppä ja autonkuljettaja, nykyään tosin eläkkeellä.

SLap

Opiskelija / koululainen  :angel: -Sami
Jeps

Risu

CNC koneistaja

Hallinnas jyrsin indexsoival teräpääl ja 5 akselinen sorvi. Ohjelmat tehää ite koneel ja työt on vaihtelevia (tilaus konepaja)

Breweri

Koulutukseltani softapuolen inssi, takana softaprojekteja sekä kansallisia että kansainvälisiä EU-projekteja. Tällä hetkellä toimin labrainssinä/hankekoordinaattorina.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

americana

Koulutukseltaan cnc-koneistaja

Nyt hion hampaita siis hammashioja.
EuroRc TeamC Hobbywing Yokomo.

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 17.09.09 - klo: 07.21
Tällä hetkellä PST-mies, (pesee/siivoo/tiskaa) :wink: eli erikoispesijä joten lattian vahaukset ja ikkunanpesut on erittäin tuttuja hommia, muiden speziaalikeikkojen ohella :smiley:

Heh, erittäin suuri todennäköisyys että meidän muija laskee sun palkkas... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

HMS77

Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

tepiii1@gmail.com

Data jumpo porari
TLR

Koheltaja

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 17.09.09 - klo: 09.28
Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 17.09.09 - klo: 07.21

Heh, erittäin suuri todennäköisyys että meidän muija laskee sun palkkas... :)

No perhana, nyt sitten löytyi syyllinen miksi ne palkat aina laskee eikä nouse... :mrgreen:

EDIT: Korjataan sen verran että tarkoitus ei ollut kyseenalaistaa kenenkään ammattitaitoa, vitsiä yritin vääntää huonolla ajatuksella. Kiitos ja anteeksi :angel:

Kylätason RC-kuski.