Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mystinen nopari/moottoriongelma

Aloittaja Futaba, 30.10.09 - klo: 00.12

snakepoison

Lainaus käyttäjältä: _valtsu_ - 16.05.10 - klo: 13.23
Tuokin vähän riippuu minkälaisella rasituksella ajellaan. Krossissa ei koneet ja noparit joudu lähellekkään niin koville kuin touringissa. Itselläni on nopari 5.5 lankarajoituksella ja 6.5t kone. Krossissa nopari ja kone pysyivät todella viileänä. Laitoin saman paketin touringiin niin lämmöt nousivat selvästi.
Näin itsekkin ajattelisin. Itse pidän aina kuitenkin sellaisen pinen "pelivaran" jotta säädin ei vahingossakaan rikkoonnu
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Ville Vainio

Jooo, ei ole ollu esillä yli puoleenvuoteen mutta josko tänne joku eksyisi niin ei tarvis uutta topiccia tehdä.

Autona on: Losin 8ightE 2.0 rase rolleri, vakio sähöillä. 4S akulla.

Harmia aiheuttaa se että kun perettää ja päästää kaasun pois motti lyö heti voimansiirron lukkooon joka ei tunnu eikä varsinkaan kuulosta hyvältä. Mikä mahtaa olla pielessä?

kalibroinnissakin on häikkäää, nappi pohjaan virrat päälle. Keltainen valo syttyy ninku pitääkin.
Kaasupohjaan ledi muuttuu vihreäksi, pakki valo muuttuu pun, eli niinkuin pitääkin.
Sitten liipasin neutraali asentoon sinisen valon pitäisi jäädä palamaan, nyt se vilkkuu hetken ja sammuu. Joten kalibrointi ei mene niinkuin ohje käskee.
Kyosho Inferno MP9e