Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mitä teit tänään rc- autoosi?

Aloittaja JiiPee, 22.11.09 - klo: 16.50

Mokko

Xray 808 paloteltu ja diffit huollettu, nyt vaan odotetaan uutta alu osaa niin pääsee niputtaan... sen jälkeen oliskin sähkö konversio kittiä vaille valmis.. eli matka on pielä pitkä..  :grin:

baja5t/juhis

bajaan asennettu Super bee killer switch. harmi vaan kun radiosta loppuu kanavat nyt ajovalot on hetken pois käytöstä.
hpi baja5t.axial scx.turnigy1/16rallybrushless
(vintage27mhztikkuradio tamiya hotshot.kyosho progress4wds.)

calicha92

Lainaus käyttäjältä: baja5t/juhis - 12.01.14 - klo: 02.41
bajaan asennettu Super bee killer switch. harmi vaan kun radiosta loppuu kanavat nyt ajovalot on hetken pois käytöstä.
itsekkin juuri asensin killerin. on kyllä hyödyllinen laite :)
HPI Baja 5b SS 30,5cc, DEX410V3
Align Trex-450L, 600N, Goblin 380, 570, DX8

eetuurr

Savöx:in servo tuli asennettua. O0
Team Durango Desc210 ja Axial scx10

hpi-setä

Minulla olis myynnissä 1kk vanha HPI-Racing Mini Recon RTR, 2,4Ghz, itse olen siitä tehnyt vesitiiviin, auto toimii täysin, jäi vain tarpeettomaksi uuden traxxasin myötä.. :p hintaa olisi 100e, tänään jos tahtoo niin saa 90eurolla. Lappeenrannassa sijaitsee. laita s-postia : gugindo@gmail.com niin saat lisätietoja ja kuvia.

eetuurr

Lainaus käyttäjältä: hpi-setä - 13.01.14 - klo: 18.36
Minulla olis myynnissä 1kk vanha HPI-Racing Mini Recon RTR, 2,4Ghz, itse olen siitä tehnyt vesitiiviin, auto toimii täysin, jäi vain tarpeettomaksi uuden traxxasin myötä.. :p hintaa olisi 100e, tänään jos tahtoo niin saa 90eurolla. Lappeenrannassa sijaitsee. laita s-postia : gugindo@gmail.com niin saat lisätietoja ja kuvia.
onkohan nyt vähän väärä topic?:D:D
Team Durango Desc210 ja Axial scx10

juhhoo001

Servoon uudet rattaat. Ja akku tuli laitettuu toimimaan.

Fomppa

En tänään  mitään mutta eilen: kytkimen tarkastus ja pakovaimentimen purku ja kokoaminen. Siinä tulikin yksi kysymys että miten päin kartio on äänenvaimentimen sisällä? myötäkarvaan se kyllä käy sinne paremmin. Oli nääs vastakarvaan. Niin ja polttoaineiden puhdistus pois tankista ja muualta.

vihku

"Viilailin" vielä hieman setuppiani ja laskin noparista tehoja. Huomenna varmaan vielä liimailen renkaita ja teen reikiä koriin.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

tulijyrä

Vaihdoin etupuskurin, vanhasta kaikki jäykisteet kadonnut.  :undecided:
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Andrimus

Pistin "sukat" uusiin iskareihin.

JiiVee

Ruuvailin jo takarenkaisiin nastat, ja huomenna sama eteen.

edit: kuva   
pöö

-rcmh-

Nastarenkaat stampedeen ja laitoin keulintaraudan kiinni.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

rcpoju

Laitoin uuden vetarin kiinni, levensin renkaiden väliä, laitoin "Keulintaraudan" kiinni ja ruuvasin vaihdelaatikon kiinni :D.

vihku

Liimailin renkaita, huomenna jatkuu.

-rcmh-

HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Mäkistation

Pesin auton, vaihdoin vetarit, pesin ilmansuodattimen, puhdistin ja rasvasin käynnistimen ja teippailin koria.
Kyosho Turbo Optima Mid | Raider Pro & ARR | Scorpion 2014

Pastirolli

Laitoin laatikkoon ja annoin pois.
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

rjf

En varsinaisesti tehnyt mitään autoon, mutta siihen liittyen kuitenkin.

Toinen vanhoista latausjohdoista on ruvennyt temppuilemaan ja lataus tuppaa välillä katkomaan. Tein uuden latauspiuhan niin pärjää taas pari kautta ilman ongelmia.

Buttenmeister

TRAXXAS 1:16 rally sai uuden kopan ja vanteet. Eli kopaksi tuli Ford Focus ST vm 2012

miorgog

Hieno kori!  :azn:
Mistäs hankit tavarat tuohon rallyyn?
Ja itse tänään vaan putsailin pölyjä pois auton päältä ja laskin koria.

jazua

Laitoin uuden nopeudensäätimen kiinni :)
Ex:Inferno,TT-01D,Slash 2wd & Slash 2wd
Nykyset: Yokomo DIB & Team Durango DEX410

transewaves

kokkasin,tiskasin,ryyppäsin,porasin jne.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

kenzu

Kova jätkä ku veisti pohjalevyn juustohöylällä.  :grin:
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

transewaves

Lainaus käyttäjältä: kenzu - 25.02.14 - klo: 22.31
Kova jätkä ku veisti pohjalevyn juustohöylällä.  :grin:
ammattilainen  :wink:
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

-rcmh-

Vaihdoin toiset iskarit barbaari monsteriin.
YouTube Kanava

ukki

Tässä koittanut saada pinjonia irti moottorin akselista.kuusiokolo pidätin ruuvin kanta nylppääntynyt. Alkaa olemaan keinot vähissä, olen lämmittänyt pinjonia ei auta asiaa.täytyy varmaan porata popniitti terällä pidätin ruuvi "pois". Jos jollakin kikkoja, keinoja tiedossa vois testata ennen poraamista.
TEKNO EB410.2.    Xray xb4c 23

tulijyrä

Lainaus käyttäjältä: ukki - 12.03.14 - klo: 15.17
Tässä koittanut saada pinjonia irti moottorin akselista.kuusiokolo pidätin ruuvin kanta nylppääntynyt. Alkaa olemaan keinot vähissä, olen lämmittänyt pinjonia ei auta asiaa.täytyy varmaan porata popniitti terällä pidätin ruuvi "pois". Jos jollakin kikkoja, keinoja tiedossa vois testata ennen poraamista.
konekärki räikkään kiinni, lähtee auki. Varmaan oikeat työkalut löytyy pakista.
E: renkaita piti irrotella, ei lähtenyt paistamalla irti.
8.2E-Tron. *ajossa taas*

vihku

Lainaus käyttäjältä: ukki - 12.03.14 - klo: 15.17
Mulla kun oli kesällä sama ongelma, niin kampesin sen pinjonin rengasraudalla. Lähti ja moottori toimi tuon jälkeen aivan normaalisti.

emppu99

Ruutasin ruosteen-esto ainetta Infernoon, johan kiiltää:)
EXC125