Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Singaporen kivijalkakaupat

Aloittaja hirez, 22.11.09 - klo: 22.16

hirez

Olen menossa vuodenvaihteen kieppeillä Singaporeen ja haluaisin hyödyntää tilaisuutta täydentämällä varaosavarastoja sekä mahdollisesti shoppaamalla jonkun uuden auton.

Tiedättekö hyviä kauppoja mistä tavaraa saisi heti tilaamatta mukaan?

sakke_

Lainaus käyttäjältä: hirez - 22.11.09 - klo: 22.16
Olen menossa vuodenvaihteen kieppeillä Singaporeen ja haluaisin hyödyntää tilaisuutta täydentämällä varaosavarastoja sekä mahdollisesti shoppaamalla jonkun uuden auton.
Tiedättekö hyviä kauppoja mistä tavaraa saisi heti tilaamatta mukaan?
Jos olet tuomassa jotain sieltä tullessas niin muista että eurooppaan tullessa joudut todennäköisesti tulliin jossa selvitellään tavaroiden hintoja ainakin jos lennot on Amsterdamin Chippolin kautta.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

hirez

Lainaus käyttäjältä: sakke_ - 23.11.09 - klo: 13.43
Jos olet tuomassa jotain sieltä tullessas niin muista että eurooppaan tullessa joudut todennäköisesti tulliin jossa selvitellään tavaroiden hintoja ainakin jos lennot on Amsterdamin Chippolin kautta.
EU:n ulkopuolelta saa tuoda tavaraa 430 euron arvosta. Jos lento ei ole suora ts. vaihto jossain EU:n sisällä, matkatavarat kulkevat omaa matkaansa kentän syövereissä ja eivät siten kiinnosta vieraan vallan tullia millään tavalla. Suomeen tullaan tällaisessa tapauksessa Schengen-lennolla, jolloin viranomaista ei taaskaan oikeastaan kiinnosta (eikä edes varsinaisesti saa kiinnostaa) mitä mukana kulkee.

jarkkom

---

SS

Saattaa olla kyse vain vuokraustoiminnasta...ellei Jarkolla ole omakohtaista kokemusperäistä parempaa tietoa. Tuolta saa ilmeisesti hankittua tuliaiset.
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

JQ

Olen matkustanut paljon ja tullin kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia. Jos hankkii jotain RC tavaroita ja ne mahtuu matkatavaroihin niin ei niistä tarvi maksaa, kun sanoo että ne oli jo mennessä.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net