Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ultima SC (Short Course) 2WD

Aloittaja Mika R, 24.11.09 - klo: 13.23

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

p-man

Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

rc autoilija

MirosHima

Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

rc autoilija

taitaa siin mun lazeris olla sillee et siin on ratas mis niitä ihmeen kuulia... pitäs saaha semmone diffi mikä kestää paljon tehoa :)

MirosHima

Kannattanee jatkaa aiheesta tuolla lazerin omassa topicis.

Nikkolauda

Ostin käytetyn Ultima SC:n. Mitä diffiöljyä kannattaa laittaa? Entä iskariöljy vakioiskareihin, mikä jäykkyys?

MirosHima

Lainaus käyttäjältä: Nikkolauda - 13.09.16 - klo: 11.02
Ostin käytetyn Ultima SC:n. Mitä diffiöljyä kannattaa laittaa? Entä iskariöljy vakioiskareihin, mikä jäykkyys?

Minkähän mallin vehje se on? Jos RTR malli niin varmaan eteen 400/taakse 300 öljyt iskareihin ja diffiin riippuen alustasta 2000-10000.

Nikkolauda

Lainaus käyttäjältä: MirosHima - 15.09.16 - klo: 11.57
Minkähän mallin vehje se on? Jos RTR malli niin varmaan eteen 400/taakse 300 öljyt iskareihin ja diffiin riippuen alustasta 2000-10000.
Eiköhän se RTR ole.

Nikkolauda

Käykö Ultima SC:hen ihan yleismalliset vanteet, tyyliin nämä:
http://fi.eurorc.com/product/2978/louise-sc--rocket-rengas--musta-vanne---traxxas-taka--liimattu---soft---2

Kaikki muu tuossa täsmää, mutta kiinnitysreiän kooksi noissa on mainittu 5mm. Mulla ainakin nykyisissä vanteissa reikä on vähän vajaa 4mm. Kuitenkin aika monessa lähteessä sanotaan että Ultimaan käy samat vanteet kuin esim Slashiin.