Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

inferno ve/mp9e

Aloittaja infernooo, 12.12.09 - klo: 18.32

Ile__

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 18.08.10 - klo: 22.05
SC8 etuiskari ja skidplate istui pienellä sovituksella joten nyt on jonkin sortin skidplate tossa konepellin alla joka tukee sopivasti konepeltiä kolareissa.

Etuiskari? vai puskuri?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

mikari

hehe.. etupuskuri :) kiitos korjauksesta Ile! (joku jaksaa näitä lukeakin näköjään)

tossa vielä pari kuvatusta



Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Kolmella akkuparilla ajoaikaa reilu tunti, vaikka en kellosta katsonutkaan. Siinä kyllä ehtii ajaa, eikä mitään himmailua. Vieläkin ällistynyt tämän auton suorituskyvystä.
Kiitos 20 vuodesta!

jekku

Oisko Mikalla mahiksia laittaa videota sähkö GTe:stä kaksvaihteisena radalla?(äänten kanssa) Oletko minkä verran ajellut sähköillä GTe:nä?
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

mikari

moikka, en ole paljoa ajanut mutta sen verran että tiedän että se liikkuu ja toimii teknisesti täysin. En usko että saan kuvaa ainakaan ihan lähiaikoina ku sähköt on tossa trukissa kiinni.

tossa on jotain vastaavaa http://www.youtube.com/watch?v=IfO2yA0quAM mutta enemmän paukkua ilman vaihdetta.
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

pikkasen ohi aiheen mutta meinaan kokeilla tuota ST-RR SC 1:8 trukkia seuraavaksi nitrona, kun on niin erinomainen sähköisenä.. pääsee vähän vertaa  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

satuin törmäämään tähän http://www.rccaraction.com/ME2/dirmod.asp?sid=&nm=&type=news&mod=News&mid=9A02E3B96F2A415ABC72CB5F516B4C10&tier=3&nid=6856131B7E6D400DB4592E6271EBCEEF

ajalta ennen Kyosho BL konversiota. Hauska tuo vesijäähdytys - tiedä sitten tarpeellisuudesta

BTW, jos joku haluaa konvertoida VE:n polttikseksi niin olisin halukas ostamaan sähköt pois (akkuteline, moottori + säädin ja moottoripukki) ja/tai antaa polttiskamat vaihdossa
Kiitos 20 vuodesta!

McJones

Vesijäähyllisen härvelin pykääminen on ainakin täällä herättänyt kiinnostusta. Idea ja ajatus on ollut, että tietokoneen vesijäähysysteemeistä syyläri ja pumppu. Mielellään tietysti isomman kokoluokan (1:5?) autoon tekisi sitten.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

mikari

polttisluokissa vesijäähdytys taitaa olla sääntöjen puitteissa kielletty turvallisuussyistä

mutta tossa GT e-versiossa ei taida lämmöt nousta niin korkeeks että vesi olis polttavaa
Kiitos 20 vuodesta!

Hount

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 28.08.10 - klo: 20.29
polttisluokissa vesijäähdytys taitaa olla sääntöjen puitteissa kielletty turvallisuussyistä

mutta tossa GT e-versiossa ei taida lämmöt nousta niin korkeeks että vesi olis polttavaa

Helposti saa lämmöt yli sadan asteen. Hieman väärät välitykset ja/tai säätimen asetukset. Itse grillasin yhden pienen koneen yli 100 asteiseksi, vaikkei ollut suurista virroista edes kyse. Sitten kun puhutaan n. 3,5 - 4kg painavasta autosta, niin varmasti moottorin hukkatehoilla saa veden kuumaksi, jos ei kiehumaan, niin ainakin sen verran keräämään painetta että letkun hajotessa tulee vedet pahimmassa tapauksessa jonkun naamalle.

- Hount

mikari

#190
jatkoa VE -linjalla -

aika kolee 2800kv factory assembled 1/10 trukki harjattomana polttispohjalta
http://www.youtube.com/watch?v=r5gG-HmUQ0g

1/8 trukki http://www.youtube.com/watch?v=i8mZnG9BRWU
mutta ei kyllä mun makuun. toi edellinen vois ollakin radalla ihan hauska.

vastaavia iskareita testasin Infernossa just eilen lavangossa, kuten videollakin näkyy ottaa röykyt hyvin, tuossa vielä paremmin isojen renkaiden kanssa
Kiitos 20 vuodesta!

anavee

Monsterissa näyttäisi 1.20min kohdalla mainostavan horepoweria :cheesy:

mikari

hehe.. "pimp my ride with horepower"
Kiitos 20 vuodesta!

Ile__

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 08.09.10 - klo: 22.03
aika kolee 2800kv factory assembled 1/10 trukki harjattomana polttispohjalta
http://www.youtube.com/watch?v=r5gG-HmUQ0g

1/8 trukki http://www.youtube.com/watch?v=i8mZnG9BRWU
mutta ei kyllä mun makuun. toi edellinen vois ollakin radalla ihan hauska.

Ei nuo oo trukkeja, ne on monstereita. Tämä on 1/8 trukki ja vielä aidolla kiinalaisella KD36-1900kv koneella :grin: http://www.youtube.com/watch?v=tNcf3WMTDsg
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

mikari

haloo.. monster truck.. on trukki siinä missä muutkin  :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

Ile__

Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Äijäx

Moi. Rupes ny vaan kiinnostamaan että kannattaako ostaa inferno ve:n akuiksi 2x Orion Rocket Pack ajoakku 7,2V 4500mAh vai sitte lipo akku. Ja sopiiko noi akut ihan heittämällä tuohon. Akkujahan pitää olla kaks. Ja kestääkö akut ajossa sen 30min?


Ile__

Ehdottomasti lipo/lipot. Ei niiden nimhien kans kannata näissä isoissa autoissa enää pelata. Tahtoo kuitenki tarvia isot sähköautot sitä hetkellistä virtaa niin paljon, että ei nimheistä ole siihen...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Äijäx

#198
Ok. Kiitos ku vastasit  :smiley:

Niija mistä sais tilattua edulliset lipo akut. vähintään 4000mAh ja 7,0V.

Ile__

MP9e TKI muutamalla TKI2 / Race osalla :grin:
Sähköinä:
-Xerun 150A sensorillinen nopari
-Robitronic Platinum Brushless 8.5T sensorillinen kone
-Savöx 20kg servo








Kyosho Inferno  VE  Race Spec

mikari

Tosta ei auto enää parane
Kiitos 20 vuodesta!

horisontti

asiasta toiseen saisiko inferno veen keulimaan? jos saa mitä pitää tehdä? viime viikolla saatu ve poika sanoo ei tää edes keulii :huh:akut 4s 5400 30c ja 4s 4200 35c kaikki muut vakio.

mikari

huono krossari jos keulii. ei sen pidä keulia eikä käytönnössä VE voikaan.
monsut on sitä varten.
Kiitos 20 vuodesta!

perr

Oma Ve alkoi kyllä keulimaan(asvaltilla), kun vaihdoin siihen noparin(Mamba Monster) ja 6s akkun(sekä diffi öljyt). Mutta tuo on tuskin sen tarkoitus.
ST-RRe / OFNA GTP/ HN DM-one

Ile__

Laitappa perr kuvia miltä MP9e näytää kun siinä on renkaatkin alla :wink:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

perr

ST-RRe / OFNA GTP/ HN DM-one

-HL-

Todella hieno! Korimalli sopii mun silmään.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

mikari

Uusi VE, Race Spec
Nyt gigasilla radioilla! (muuten pitkälle sama kuin Neo)
Kiitos 20 vuodesta!

perr

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 29.11.10 - klo: 03.03
Uusi VE, Race Spec
Nyt gigasilla radioilla! (muuten pitkälle sama kuin Neo)

Mitäs parempaa/huononpaa tuossa on Inferno VE:hen nähden.
Iskarit, radiot ja koppa on ilmeisesti erit, onko muuta eroa??
Niin ja miksiköhän tuollainen on ylipäätään tehty??
ST-RRe / OFNA GTP/ HN DM-one

mikari

Vantit (mm. ohjauksen "z-linkki"), renkaat & vanteet, oliko vakaimet, gigaset radiot, ...

Iskarit on iso ero. Muuten ehkä ei niin merkittäviä eroja. Eikä mitään mitä ei voisi ostaa stock VE:hen.

Paketista kisaamaan.. siksi. Mutta tämä ei välttämättä edes tule Suomeen myyntiin.
Kiitos 20 vuodesta!