Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

inferno ve/mp9e

Aloittaja infernooo, 12.12.09 - klo: 18.32

Roko

No se sähkö ei kulje kuin hyppäämällä siitä toisesta liittimestä, joten kolvailuksi mennee, jos oikein nyt arvaan millaiset liittimet kyseessä (deans?). Isoille virroille jotkut isot bullet-liittimet olisivat paremmat.
Toisaalta kaksi akkua latautuu nopeammin kuin yksi saman kokoinen, ei tasaile kennoja niin kauaa.
Tuollaisesta akusta hyvä kokemus: http://fi.eurorc.com/product/2671/gens-ace-5000mah-148v-40c-4s1p-hard-case-lipo-battery-pack
Ex Rousku, mutta se ymmärrettävästi sekoitettiin Juha Rouskuun

p-man

Lainaus käyttäjältä: Pellefant - 01.06.14 - klo: 21.05
Ja mitä akkua suosittelisitte.

Ja sit mitä tehään ku siitä noparistaha lähtee kahelle akulle johdot ni jätetäänkö se toine vaa käyttämättä?

Noihin Orionin säätimiin on tullut johto myös yhdelle 4s akulle. Johdot tulee ihan liittimillä nopariin kiinni, eli ei tarvii kolvailla.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

mikari

Mielummin sellaset akut joissa on bullet liittimien reiät kuin valmiit johdot. Johdot repii rynkytyksessä radalla helpommin akun sisukset hajalle kuin liittimet bulleteilla. Johtoja voi kyl yrittää kiinnittää akun runkoon tms ettei ne pääse kiskomaan akkua ja juotoksia jne. Yksi 4S akku on kätevä ladata mutta 2 x 2S bulleteilla voi olla parempi hankinta, etenkin jos on tupla laturi.
Kiitos 20 vuodesta!

Rally-VXL

Mikä on kun kokoajan infervo VE:sta katkee tukivarsista tapit suspension shaft, eli ne jotka on pyörän navassa alatappi  :evil: meni jo ainakin 4 kpl.
Laitonta on se mitä ei älytty hyväksyä. digitaalinen biolooginen älyn ohjelmointi.

mikari

varaosa tappi ei katkee, rtr tapit on softeja ei kestä. eli älä osta mitään ebay tappeja tilalle ainakaan.
Kiitos 20 vuodesta!

Rally-VXL

Ja niin made in chiina ja varaosa tappi in Japan ?  :grin: Jotain sellaista täytyy olla. Kokeilaan sitten kyoshon varaosia, ostetaan marmori tiskilta  :azn: Ja jos ei auta niin laitetaan siitten tapit seuraava kokoa!!
Laitonta on se mitä ei älytty hyväksyä. digitaalinen biolooginen älyn ohjelmointi.

mikari

Näin se menee, ne kestää!
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Pääsin tyyppää p-manin mp9iä: huh mikä kapine. Niin pehmee työntää, tuntuma, vaimennus - kaikki.
En muista vastaavaa. Kaveri saa olla tyytyväinen ku saa ajaa tollasta  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

#908
Tässä oma GT2 Audi DTM Tekinin 2650kv moottorilla ja säätimellä.

4S shorty lipot, painopiste tuntuu olevan näppituntumalla keskellä.

Takana levitykset.

Hurjasti tuntuu olevan tehoa. 18/46 välitys. Ajoaika tuskin kovin pitkä
mutta pitää käydä koittaa radallakin jossain kohtaa. Parkkiksellehan toi
on tehty; meillä on hyvä asfaltti tossa lähellä.


Kiitos 20 vuodesta!

Riku.F

hyvä meininki... Mika :wink:
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

p-man

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 11.06.14 - klo: 23.30
Pääsin tyyppää p-manin mp9iä: huh mikä kapine. Niin pehmee työntää, tuntuma, vaimennus - kaikki.
En muista vastaavaa. Kaveri saa olla tyytyväinen ku saa ajaa tollasta  :cool:

Joo auto on aivan huippu, vielä kun oppis kunnolla ajamaan  :grin:
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

p-man

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 13.06.14 - klo: 14.03
Tässä oma GT2 Audi DTM Tekinin 2650kv moottorilla ja säätimellä.

4S shorty lipot, painopiste tuntuu olevan näppituntumalla keskellä.

Takana levitykset.

Hurjasti tuntuu olevan tehoa. 18/46 välitys. Ajoaika tuskin kovin pitkä
mutta pitää käydä koittaa radallakin jossain kohtaa. Parkkiksellehan toi
on tehty; meillä on hyvä asfaltti tossa lähellä.



Koita saada videoo tuosta autosta, ois kiva nähdä et miten se liikahtaa!
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

mikari

Yep! Laitoin tuulettimen kuten ohjeistit (säätimen suojan sisäpuolelle)  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Tossa jotain räpisevää kännykkä videoo.

Ei tuossa kyllä vauhti oikein näy, mutta kovaa se menee. Sen verran oli hiekkaa ettei oikein uskaltanutkaan avata kaasua kuin hetkittäin. Noi vakio drifti renkaat jotka ties kuinka monta vuotta vanhat..

17/46 välitys. Moottori pysyi ihan inhimillisissä lämmöissä, ei kuumentunut pahasti. Tietty ajo oli pätkittäistä eikä rata-ajoa. Kulki kyllä hallitusti ja tasapainoisesti, 2 x 2S shorty oli toimiva yhdistelmä, painoa ei ole nitro versiota enemmän (kun tankki täynnä), 3,7kg.

https://www.youtube.com/watch?v=nNVBXG9B9WY
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Tossa aamuselta Audista vähän ehkä parempaa kuvaa.

https://www.youtube.com/watch?v=1hwWK95MKiY

Warrioria vois lähtee koittaa jossin vaiheessa radalle. Audi on aavistuksen herkkä noissa nopeukissa sinne vaikka hieno onkin.



Kiitos 20 vuodesta!

p-man

Hyvin kyllä kulkee tuossa videolla!
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

mikari

Kiitti Pete! Lähietäisyydelta pelottava kapine  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Oliko pman niin ettei sua enää huvittanu laittaa gt2 ve:tä nippuun? Ois voinu joskus heittää lenkin tattiksella tai hyvinkäällä..
Kiitos 20 vuodesta!

p-man

Ei riittänyt aika.. Se vähän mitä on, niin ajan crossia.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

mikari

Näinhän se toki menee.. Tuossa vielä kuva Warriorista. Vanha Pieton kisakori, jonka sille joskus jenkeistä hommasin. Maalaus siis häne, ihan cool, laitoin vähän tarroja ja yritin palauttaa pakoputken paikan .. onneksi oli jättänyt fiksusti läpän siihen  :cool:

Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Komee pirssi Mikalla!

Tuli paiskottua ST VE:tä montulla, tai no broidi ajo suurimman osan kun ite päästelin crossilla:D
Anyway, hyvin pelitti. Hieman ehkä pitkät välit montulle, kuumenee liikaa. Pitää laskea pinionia. (16->14)

Nyt renkaina oli jotku halppikset, huomenna vois koittaa lapasilla.. Viiem kesänä DBX:stä. Poksahti parit kumit, ei viitsi monttu-rälläilyyn laittaa AKA ita että säilyis ne ehjänä muuhun ajoon :azn:

Videota on molemmista (sama video) koitan saada tännekin:)
EXC125

mikari

#921
Kiitos Emppu  :cool:

Kyl se iha makee, vielä ku jaksais radalle asti.
Tosin ei nyt mitään kauheen spesua, aika perus  :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Aloin kasaan GT Subarusta Rallya. tarvittavat osaat on jo, ja Subaru riisuttu GT kamoista.
Kuvat seuraa perässä..
EXC125

mikari

Mutta nitrona? Vai sähkö ?
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

Nitro joo. Ajattelin myydän ton  VE:n raadon (yv:tä jos kiinnostaa) ja ostaa konversio osat talvea varten. Kesäisin nitrona tietty  :afro:

Ainiin jos tarvetta GT-kamoille niin nekin saa ostaa pois..
EXC125

mikari

No älä nyt GT kamoja pois myy, mieli saattaa muuttua  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

emppu99

EXC125

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

p-man

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 22.04.14 - klo: 20.30
Pääsin kokeilee p-manin STRR VE:tä Vortex 7 moottorilla ja 4S. Kyllä oli maukasta

Kyseinen pirssi ois nyt myynnissä ;) http://rc10.fi/index.php?topic=85899.0
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

mikari

Niinhän se oli  :cool:

Kiitos Pete vaihtokaupoista! Noilla prolinen jööti Mashereillä
aika massiivinen peli "mad max" henkeen mattamustalla korilla  :grin:
Baaashing!!

Kiitos 20 vuodesta!