Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

haittaako...

Aloittaja rcautoilija, 27.02.10 - klo: 13.53

rcautoilija

mulla on kyosho dst polttis jonka moottori on gxr.18 ja ohjeissa oli että 16% polttoaine olis sille koolle sopiva mutta mulla 25% polttoainetta niin haittaako se esim. käynnistystä?

Hpi_savage

Itekkin käytän kyseisessä autossa sitä mutta se kuluttaa enemmän moottoria... Ehkä sun parempi käyttää 16%
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

*HOKE*

Ero on hyvin pientä, ja isommalla nitromäärällä kone nimenomaan käynnistyy ja pysyy käynnissä paremmin kuin pienemmällä nitromäärällä.
Ero tuossakin on kyllä aika pieni.
Jos nyt tuppaa löytymään 25% soppaa kaapista niin käyttöön vaan.

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: rcautoilija - 27.02.10 - klo: 13.53
mulla on kyosho dst polttis jonka moottori on gxr.18 ja ohjeissa oli että 16% polttoaine olis sille koolle sopiva mutta mulla 25% polttoainetta niin haittaako se esim. käynnistystä?

Haittaakos kyosho kavereita käyttää HAKU toimintoa vai. Miksi aina kyosho janterit näitä jaksaa tehdä :undecided:

Tässä mitä minä hakusanalla löysin (n. 15sek meni kuin löysin) http://rc10.fi/index.php?topic=27174.0 ja varmasti olisit saannut sieltäkin vastauksen.

Luitkos forumin säännöt  :huh: No tuskin vaan. Tästä taas tulee vastaus että miksi ei voida uusia kavereita vaan auttaa eikä morkata kuin minä nyt teen, no vastaus on että milloin nuo uudet kaverit löytää tuon HAKU toiminta kohdan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

rcautoilija

joo kiitoksia tiedoista! :grin: mikä siinä vois olla vikana kun ei meinaa auto käynnistyä koskaan, kerran se lähti kun säädin vähän niitä juttuja kun katoin ohjeista... pitäs vissin tehä se joka kerta, niin ja onkohan siinä autossa jotain vikaa kun tänään aloin laittaan sitä kantta paikoilleen ja hain laatikosta sokat ja aloin laittaan paikoilleen niitä niin se lähti liikkeelle itsestään. (siis se oli käynnissä)

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: rcautoilija - 27.02.10 - klo: 16.13
joo kiitoksia tiedoista! :grin: mikä siinä vois olla vikana kun ei meinaa auto käynnistyä koskaan, kerran se lähti kun säädin vähän niitä juttuja kun katoin ohjeista... pitäs vissin tehä se joka kerta, niin ja onkohan siinä autossa jotain vikaa kun tänään aloin laittaan sitä kantta paikoilleen ja hain laatikosta sokat ja aloin laittaan paikoilleen niitä niin se lähti liikkeelle itsestään. (siis se oli käynnissä)

Kokeile tuolta :evil:

http://rc10.fi/index.php?topic=36963.0

Jerzi

maironi

yllätys että kyoshoissa on vikaa...
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: maironi - 27.02.10 - klo: 23.17

No mikäs yllätys nyt siinä on  :undecided:
Jerzi

maironi

Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 27.02.10 - klo: 23.33
Lainaus käyttäjältä: maironi - 27.02.10 - klo: 23.17

No mikäs yllätys nyt siinä on  :undecided:
Jerzi

no ei se ole mikään yllätys. sanoin vaan niin. omaa kokemusta nääs
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

*HOKE*

Vikana on se että et osaa.

rcautoilija

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 01.03.10 - klo: 10.29

Vikana on se että et osaa.

totta! :tongue:

Petri T

Moro,

Allekirjoittaneelta voi kysästä neuvoa joko täällä tai yv:llä. En ole guru kuten Hoke ja Jerzi, mutta jokunen vuosi Kyoshojen parissa vierähtänyt.

miksalo

:grin: mikä siinä vois olla vikana kun ei meinaa auto käynnistyä koskaan, kerran se lähti kun säädin vähän niitä juttuja   

Vika on ilmiselvästi juuri tuossa JUTUSSA.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐