Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Hyviä autoja esteitten pääsemiseen?

Aloittaja Valtsuhh, 03.04.10 - klo: 23.41

Valtsuhh

Joo siis ajattelin hankkii nyt jonkun hyvän esteisiin metsään ja muuten hankaliin olosuhteisiin yms. olevan auton. kiinnostuin RC-autoista ehkä viikko sitten ja nyt ajattelen sen tyylistä autoa, joka ei ole hirveän kallis ja ihan alottelijalle, kunhan vaan auto menee ja kunnolla. kertoisitteko autojen nimiä tai muuten linkkejä missä olisi halvalla. Kts jos vaivaudut helppaa.  :smiley:  PS. OSAAN AJAA KYLLÄ JA OLEN KAVEREILLA YMS VEDELLYT ETTEI MITÄÄN IHAN SELLASTA JOLLA EI VOI POLTTAA KUMIA KUNNOLL... :DD Ja kertokaa vähän jos jaksatte hyvii ja huonoi juttui.  :wink:

Ile__

Lainaus käyttäjältä: Valtsuhh - 03.04.10 - klo: 23.41
Joo siis ajattelin hankkii nyt jonkun hyvän esteisiin metsään ja muuten hankaliin olosuhteisiin yms. olevan auton. kiinnostuin RC-autoista ehkä viikko sitten ja nyt ajattelen sen tyylistä autoa, joka ei ole hirveän kallis ja ihan alottelijalle, kunhan vaan auto menee ja kunnolla. kertoisitteko autojen nimiä tai muuten linkkejä missä olisi halvalla. Kts jos vaivaudut helppaa.  :smiley:  PS. OSAAN AJAA KYLLÄ JA OLEN KAVEREILLA YMS VEDELLYT ETTEI MITÄÄN IHAN SELLASTA JOLLA EI VOI POLTTAA KUMIA KUNNOLL... :DD Ja kertokaa vähän jos jaksatte hyvii ja huonoi juttui.  :wink:

No kerronpa ainaki jotain hyvää juttua kun pyydetään:

Tuo ainakin on aika hauska juttu kun olet "kavereilla yms vedellyt" :grin: Mitä lie sitten kaverit olleet mieltä.... :roll:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Valtsuhh

Lainaus käyttäjältä: Ile__ - 04.04.10 - klo: 01.18

Tuo ainakin on aika hauska juttu kun olet "kavereilla yms vedellyt" :grin: Mitä lie sitten kaverit olleet mieltä.... :roll:

Siis etin nyt autoa niin voisitteko sanoa kauppoja tai jtn merkkejä siis. Ja onhan mulla niinkun aluetta missä vedellä lähellä 2 kenttää muutama puisto ja metsä. Ja sori en tiennyt hymiöistä.  :grin:  Pitäis varmaan aluks ostaa käytetty halvalla?

*HOKE*

Just sulle pistettiin linkit nenän eteen.

Funk

Lainaus käyttäjältä: Valtsuhh - 04.04.10 - klo: 12.37
Lainaus käyttäjältä: Ile__ - 04.04.10 - klo: 01.18

Siis etin nyt autoa niin voisitteko sanoa kauppoja tai jtn merkkejä siis. Ja onhan mulla niinkun aluetta missä vedellä lähellä 2 kenttää muutama puisto ja metsä. Ja sori en tiennyt hymiöistä.  :grin:  Pitäis varmaan aluks ostaa käytetty halvalla?

Ja kannattaa miettiä tuleeko sanomista, jos polttiksella ajelet kentällä tai puistossa. Jos siinä on asutusta lähellä ja usein käyt ajamassa, niin ihan varmaan mummolla menee konjakit väärään kurkkuun.
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

*HOKE*

Ja vielä vaikeisiin maastoihin ja esteiden ylittämiseen...

Unohda sitten polttis välittömästi.

Valtsuhh

No siis nyt sanon että oikeestaan tollane mini auto niinkun ton MikkoL:llän Alfa Romeo Gulia sellasta hankin ja varmaan ostan sen. Jotain sen tyylistä halvalla.  :smiley: Ja puistossa yms. on muitakin ajelemassa ja aika kaukana asutuksesta.

*HOKE*

no kannattaisko tota otsikkoa sitten muokata.

Kyselet polttis osiolla autoa esteiden ylittämiseen.

Mini on kaukana polttiksesta, saati autosta jolla pääsis esteiden yli.
Minillä et oikein aja eses hiekalla, vaan se on asvaltille.