Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Team Durango DESC410R

Aloittaja mof, 22.04.10 - klo: 07.01

Maxxi

Kuullostaa hyvältä, vastaavalla kombolla, mutta vst1 7.5t ajoin viime vuonna ilman suurempia ongelmia. Lauri taitaa ajaa juuri tolla combolla nyt ja hyvin sen auto kulkee. 7.5t riittäisi varmaan tehojen puolesta myös. Laita sitten mahdollisimman lyhyt välitys, auton saa helposti kulkemaan tarpeeksi ennakoilla, mutta jos on liian pitkä välitys niin et saa moottoria käymään kylmänä. Mod1 rattaalla 10 pinjoni tai 48dpllä pienempi kuin 19. Moottorituuletin on myös hyvä idea varmuuden vuoksi jos aikoo 6.5t moottorista ottaa kaikki tehot ulos corrissa
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Arcticaz

Onko muilla ollu ongelmia tuon akkupannan kanssa? Ei mene luukku millään kiinni kun laittaa Team Orionin saddlet paikalleen. Ei vaikka miten vääntelee ja venkuttaa niin ei mene sokka paikalleen!!

iceracer

Siellä takadiffin edessä on pari eri reikää sangalle josta voi valita akun korkeuden mukaan. onko tappi ylemmässä reiässä?
VD12

Maxxi

Lainaus käyttäjältä: Arcticaz - 09.01.14 - klo: 00.08
Onko muilla ollu ongelmia tuon akkupannan kanssa? Ei mene luukku millään kiinni kun laittaa Team Orionin saddlet paikalleen. Ei vaikka miten vääntelee ja venkuttaa niin ei mene sokka paikalleen!!
Jos auto on oikein kasattu niin ei pitäisi olla ongelmia. Varmista ensin että akkupannan sarana on ylemmässä reijässä siinä rinkulaosassa
Varmista sitten että akkukotelo toimii ilman akku normaalisti, sitten voit vaikka vähän hioa sitä pidätinsokkaa terävämmäksi jotta varmasti osuu kunnolla. Kyseessä varmaan ne 5500 mah orionit? Eikä ne ole pullistuneita kuin tennispallo mikä estää akkupannan normaalin toiminnan?  :grin:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Arcticaz

Joo siinä diffin edessä oli se tappi väärässä kolossa. Nyt on auto valmis!! Enää sähkot ja kopan maalas ja avot eiku ajamaan!

Maxxi

Lainaus käyttäjältä: Arcticaz - 09.01.14 - klo: 22.50
Joo siinä diffin edessä oli se tappi väärässä kolossa. Nyt on auto valmis!! Enää sähkot ja kopan maalas ja avot eiku ajamaan!
Hyvä! Kasaa auto valmiiksi johonkin edellä mainittuun setuppiin niin on varmasti helpompi ajaa kun jos munkilla olet auton kasannut johonkin säätöihin  :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Arcticaz

Lainaus käyttäjältä: Maxxi - 10.01.14 - klo: 01.07
Lainaus käyttäjältä: Arcticaz - 09.01.14 - klo: 22.50
Joo siinä diffin edessä oli se tappi väärässä kolossa. Nyt on auto valmis!! Enää sähkot ja kopan maalas ja avot eiku ajamaan!
Hyvä! Kasaa auto valmiiksi johonkin edellä mainittuun setuppiin niin on varmasti helpompi ajaa kun jos munkilla olet auton kasannut johonkin säätöihin  :wink:
Joo oon lueskellu tuolta noita sinun setuppi vinkkejä niin luulis olevan jonkinlaisissa säädöissä  :azn:

Maxxi

Lainaus käyttäjältä: Arcticaz - 10.01.14 - klo: 01.23
Lainaus käyttäjältä: Maxxi - 10.01.14 - klo: 01.07
Lainaus käyttäjältä: Arcticaz - 09.01.14 - klo: 22.50
Joo siinä diffin edessä oli se tappi väärässä kolossa. Nyt on auto valmis!! Enää sähkot ja kopan maalas ja avot eiku ajamaan!
Hyvä! Kasaa auto valmiiksi johonkin edellä mainittuun setuppiin niin on varmasti helpompi ajaa kun jos munkilla olet auton kasannut johonkin säätöihin  :wink:
Joo oon lueskellu tuolta noita sinun setuppi vinkkejä niin luulis olevan jonkinlaisissa säädöissä  :azn:
Hyvä, kysy sitten jos on jotain ongelmia! Tai jos tikkurilassa ajat niin radalla on tosi monta Dura kuskii jotka osaavat auttaa  :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

seinäkello

Mitkä olisivat hyvät akut Nelkku desc autoon. tai siis mitkä akut kestää tuon sc auton rääkin.

Maxxi

Lainaus käyttäjältä: seinäkello - 22.01.14 - klo: 17.11
Mitkä olisivat hyvät akut Nelkku desc autoon. tai siis mitkä akut kestää tuon sc auton rääkin.
Minulla on ollut nanotecheja ja smc:tä. Nano on ihan ok, mutta hyytyy nopeesti eikä anna yhtä hyvää suorituskykyä kun smc vaikka spexit ovat samat. Smc:t ollut ihan huippuja ja toimii descissä hyvin. Kannatttaa hankkia jotkut Oikeasti laadukkaat akut ja mahdollisimman uudet koska 4wd corri on kovempi akuille kun muut luokat
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

tpahula

Itse tuskailin, että miksi auto on niin laiska kiihtymään, vaikka on 6.5T kone, 16T pinjoni (48dp) ja Orion R10 Pro säädin. Syyksi paljastui Nanotech-akut, joista ei riitä tarpeeksi potkua nelkulle. Tuuppi-auto niillä vielä jaksaa liikkua ihan kohtuullisesti. Hommasin Silverbackin shorty-akkuja ja auto alkoi kulkemaan aivan toisenlaiseen malliin. Kotkan syheröisellä radallakin lähti kierrosajasta pois puolisekunttia.
Durango DESC210R / DESC410v2 / HPI Blitz ESE Pro

Maxxi

Lainaus käyttäjältä: tpahula - 24.01.14 - klo: 14.43
Itse tuskailin, että miksi auto on niin laiska kiihtymään, vaikka on 6.5T kone, 16T pinjoni (48dp) ja Orion R10 Pro säädin. Syyksi paljastui Nanotech-akut, joista ei riitä tarpeeksi potkua nelkulle. Tuuppi-auto niillä vielä jaksaa liikkua ihan kohtuullisesti. Hommasin Silverbackin shorty-akkuja ja auto alkoi kulkemaan aivan toisenlaiseen malliin. Kotkan syheröisellä radallakin lähti kierrosajasta pois puolisekunttia.
Juuri näin halvat/vanhat akut käyttäytyvät. Nanossa on uutena ihan ok punchia mutta ne hyytyvät nopeasti. Monessa luokassa ero ei ole niin merkittävä, mutta nelkku corrissa eron huomaa helposti.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Maxxi

SC Sarjan kolmas osakilpailu ajettu tiksin hienolla mattoradalla. Tulin perjantaina niin myöhään radalle etten ehtinyt kauheasti säätää, mut kisapäivänä säädin autoa ja sain siitä aika hyvän ajaa. Ei kaatunut pidosta ja pystyi ajamaan täydellä luotolla. Jos kuski ei olisi tehnyt vähän turhan paljon virheitä olisi sijoitus voinut olla parempi, mutta ainakin voitin aina niin tärkeän Bestläppi kisan  :grin: Tässä kisassa käyttämäni setuppi, päivän aikana tein autosta jäykemmän ja matalemman mitkä teki autosta paljon paremman, jäykempi takaiskariöljy olisi voinut olla vielä parempi...

https://www.dropbox.com/s/0tr03jftabsexg8/DESC410R%20-%20SCWC%203%20tikkurila.pdf

Auton modaukset vieläkin samat kun koko talvena:
Low roll centre pala takana
V1 Metalli torni takana
Rpm etutukivarret
Xray Hingepinnit edessä

Sähkötkin samat:
Orca vxx nopari
Orca 6.5t tx moottori
Savox SC-1258tg servo
M11x radio

Tiimi veti aika hyvin kun A finaalissa Durango nappasi 8 paikkaa kymmenestä :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Candyman

Lainaus käyttäjältä: Maxxi - 04.02.14 - klo: 13.03
SC Sarjan kolmas osakilpailu ajettu tiksin hienolla mattoradalla. Tulin perjantaina niin myöhään radalle etten ehtinyt kauheasti säätää, mut kisapäivänä säädin autoa ja sain siitä aika hyvän ajaa. Ei kaatunut pidosta ja pystyi ajamaan täydellä luotolla. Jos kuski ei olisi tehnyt vähän turhan paljon virheitä olisi sijoitus voinut olla parempi, mutta ainakin voitin aina niin tärkeän Bestläppi kisan  :grin: Tässä kisassa käyttämäni setuppi, päivän aikana tein autosta jäykemmän ja matalemman mitkä teki autosta paljon paremman, jäykempi takaiskariöljy olisi voinut olla vielä parempi...

https://www.dropbox.com/s/0tr03jftabsexg8/DESC410R%20-%20SCWC%203%20tikkurila.pdf






Auton modaukset vieläkin samat kun koko talvena:
Low roll centre pala takana
V1 Metalli torni takana
Rpm etutukivarret
Xray Hingepinnit edessä

Sähkötkin samat:
Orca vxx nopari
Orca 6.5t tx moottori
Savox SC-1258tg servo
M11x radio

Tiimi veti aika hyvin kun A finaalissa Durango nappasi 8 paikkaa kymmenestä :wink:

Mikä on kun ei tekstit näy??
[EuroRC] [Xray XB2] [Xray XB4]

jon.lindgren

Lainaus käyttäjältä: Candyman link=topic=46498.msg720560#msg720560
Mikä on kun ei tekstit näy??

Väärä softa. Androidilla ja Adobe Readerilla toimii. Kokeile tietokoneella.

Candyman

Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 05.02.14 - klo: 17.21
Lainaus käyttäjältä: Candyman link=topic=46498.msg720560#msg720560
Mikä on kun ei tekstit näy??

Väärä softa. Androidilla ja Adobe Readerilla toimii. Kokeile tietokoneella.

Nyt toimii, latasin adobe readerin :azn:
[EuroRC] [Xray XB2] [Xray XB4]

iceracer

Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 05.02.14 - klo: 17.21
Lainaus käyttäjältä: Candyman link=topic=46498.msg720560#msg720560
Mikä on kun ei tekstit näy??

Väärä softa. Androidilla ja Adobe Readerilla toimii. Kokeile tietokoneella.

Hanskii...!
Tuu appuun... :kiss:
Hanski osas jotenkin linkata ne setupit tänne.
VD12

Hanski82


iceracer

On se guru  :shocked:
-oisko siinä lauantain setuppia... :roll:
VD12

Maxxi

#379
Vaasan kisa ajettu ja Tiimi dominoi aika hyvin. Desc410 vei Top 6 sijat!  :grin:

Oman auton säädöt olivat ihan samat kun Tiksissä ja auto toimi tosi hyvin. Auto oli ihan mielettömän nopee ja kuitenkin helppo ajaa. Kisoissa mun auto punnittiin, 2519g RTR

Ois kivaa kuulla muidenkin mietteitä ja setuppeja Descistä. Kuitenkin talvisarjan suosituin auto ja talvisarjassa on jo ollut selkeesti yli 20 eri Durakuskia ajamassa.

Low roll centre pala on ollu suosittu viriosa, ja omasta mielestäni ehkä paras tapa saada takapitoa autoon, mutta veikaan että monilla on vaikeeta vaihtaa se. Viikonloppuna otin omasta descistä irti low roll centre palan ja laitoin se crossiin(koska en löytänyt crossin LRC palaa :roll:) lauataille ja sitten sunnuntaina taas takaisin corriin. Vaihto menee alle 10 minuutissa! Vaihtoon ei tarvi muuta kun irroittaa 4 ruuvia ja löysätä 2 ruuvia. Eli ensin irroitetaan taka hingepinni holderi. Sitten pohjasta ne kaksi ruuvia jotka pitävät LRC palan kiinni ja löysätään ne kaksi pitkää ruuvia LRC ruuvien vierellä. Sitten papukaijapihdeillä Hingepinninholderin saa työnettyä sivusuunnassa pois ja LRC palikka tilalle  :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Volvospede

Mä oon kokeillu ton low roll center palan lisäks aika paljon ylälinkkien paikkoja tornissa ja oon ajanu nyt pidemmällä ylälinkillä kuin ennen. Eli tornissa sisimmät reijät, edessä ja takana. Korkeussuuntaisella säädölläkin oon leikkiny, mutta en oikein oo varma onko se parempi ylhäällä vai alhaalla. Pitkällä linkillä kuitenkin fiilis että jotenki paljon tukevampi ajaa, kallistelu vähentyny ja vauhti on parantunu. Kiitokset vaan HF:n Artsille hyvistä säätövinkeistä.

Samoin iskareiden paikkoja on tullu siirrettyä niin paljon että alkaa jengat mennä tukivarsista, mutta silläkin saa aika tavalla muutettua auton luonnetta. Kannattaa kokella vaikutusta ja mikä säätö sopii omalle ajotyylille.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Jarpeli

#381
Omalta kohdalta vaasan kisat meni jo paljon paremmin kuin turun räpellys. Sielä auto ei edes meinannut toimia ja lähellä oli ettei näin käynyt vaasassakin.

Meidän alkutalven sisärata oli jonkin verran pienempi kuin tuo nykyinen rata ja kun autoa oli sielä koittanut säätää kivaksi, niin eihän se edes meinannut toimia kun mentiin isoa kovaa.
Perjantain treeneissä poskia punoitti, kun luultiin että tuupilla ollaan matkassa kun pahempia perän ongelmia perän pitämisessä kun vanhalla muorilla.

Lauantaina ei jaksanu enää jäädä säätöjä ihmettelemään joten säätäminen jäi aamun treeneihin. Nopsaa katselin paksummat vakaajat autoon ja tein diffit uusiksi(20k/30k/7k). Näillä muutoksilla mentiin koko kisa.

Tuntuu että vieläkin saisi laittaa jäykempää vakaajaa ainakin taakse. Onkohan tuo nyt 2mm vai 1,7mm joka nyt on kiinni kun tönäri näyttää 1,8mm:D Edessä taitaa olla vielä orkkis vakaaja. Hieman muutenkin tarvii fiksausta tuo setuppi kun keskellä mutkaa joutuu hieman odottelemaan että auto kääntyy vetopäällä. Eli vähän linkki ja iskarin paikka jumppaa olisi tiedossa jos vain kerkeisi ajamaan.

Hieman ehkä kaipaisi lisää voimaa, koska sitä ei nyt ole liikaa ja nyt on jo monesti käynyt tuo orionin 4pole euro rc:n ostoskorissa, mutta loppuunasti ostosta en ole vielä saanut tehtyä. Tällä hetkellä lrp:n 6.5t pikkukannu.
Pärjääkö 4polella paremmin teknoille?

Volvospede

Lainaus käyttäjältä: Jarpeli - 18.02.14 - klo: 21.37
Pärjääkö 4polella paremmin teknoille?

Pärjää paremmin, mutta eikö se riitä että olit jo nyt nopeampi kuin yksikään tekno..?!  :grin: :grin: :grin:
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Candyman

Myt kun tuli säädöt puheeksi, niin voisin liittyä mukaan.
Minulla on ollut durangossa ongelmana takapidon puuttuminen niin kauan kun muistan. Pari jotka ovat testanneet autoani ovat sanoneet, että se on ihan mahdoton ajaa. Olen itekkin samaa mieltä, mutta olen kai vaan tottunut.
Tiksin matolla ei ole ollut pito-ongelmia, mutta kun mentiin Vaasaan betonilattialle, niin oli taas ihan hirvee auto ajaa. Tuli taas pahat muistot mieleen :tongue:. Harkat ja alkuerät ajoin ihan hyvin, lipsu vaan ihan sairaasti ainakin pitkissä mutkissa ennen pääsuoraa. Ennen finaaleita sitten ostin Exotek hingepinholderin taake. Durangon vakio taitaa olla -3.5 ja exotek oli -4. Auton takapito parani huomattavasti. Vielä en ole ostanut Low roll center palaa, joka parantaisi sitten takapitoa. No kaikki aikanaan. Ainakaan sitä ei vielä tarvitse Tiksiin ostaa, ihan tarpeeksi pitoa. Turkuun sitten viimeistään.
[EuroRC] [Xray XB2] [Xray XB4]

Maxxi

Lainaus käyttäjältä: Jarpeli - 18.02.14 - klo: 21.37
Tuntuu että vieläkin saisi laittaa jäykempää vakaajaa ainakin taakse. Onkohan tuo nyt 2mm vai 1,7mm joka nyt on kiinni kun tönäri näyttää 1,8mm:D Edessä taitaa olla vielä orkkis vakaaja. Hieman muutenkin tarvii fiksausta tuo setuppi kun keskellä mutkaa joutuu hieman odottelemaan että auto kääntyy vetopäällä. Eli vähän linkki ja iskarin paikka jumppaa olisi tiedossa jos vain kerkeisi ajamaan.

Hieman ehkä kaipaisi lisää voimaa, koska sitä ei nyt ole liikaa ja nyt on jo monesti käynyt tuo orionin 4pole euro rc:n ostoskorissa, mutta loppuunasti ostosta en ole vielä saanut tehtyä. Tällä hetkellä lrp:n 6.5t pikkukannu.
Pärjääkö 4polella paremmin teknoille?
2.0 mm vakaaja on isoin joka autoon mahtuu, eli silloin vakaaja on just niin suuri kun se reikä minkä läpi se menee taka bulkissa. Jos vakaajaa liikkuu vähän ylös tai alas bulkissa on kyseessä 1.7mm vakaaja  :wink: Mun autosta tuli tosi paljon hankalampi kun kokeilin 1.7mm vakaajaa.

Ja laitat ne ennakot ja dynaamiset ennakot sopiviksi niin riittä vauhti sisäradoilla ihan varmasti  :grin:

Lainaus käyttäjältä: Candyman - 18.02.14 - klo: 22.55
Myt kun tuli säädöt puheeksi, niin voisin liittyä mukaan.
Minulla on ollut durangossa ongelmana takapidon puuttuminen niin kauan kun muistan. Pari jotka ovat testanneet autoani ovat sanoneet, että se on ihan mahdoton ajaa. Olen itekkin samaa mieltä, mutta olen kai vaan tottunut.
Tiksin matolla ei ole ollut pito-ongelmia, mutta kun mentiin Vaasaan betonilattialle, niin oli taas ihan hirvee auto ajaa. Tuli taas pahat muistot mieleen :tongue:. Harkat ja alkuerät ajoin ihan hyvin, lipsu vaan ihan sairaasti ainakin pitkissä mutkissa ennen pääsuoraa. Ennen finaaleita sitten ostin Exotek hingepinholderin taake. Durangon vakio taitaa olla -3.5 ja exotek oli -4. Auton takapito parani huomattavasti. Vielä en ole ostanut Low roll center palaa, joka parantaisi sitten takapitoa. No kaikki aikanaan. Ainakaan sitä ei vielä tarvitse Tiksiin ostaa, ihan tarpeeksi pitoa. Turkuun sitten viimeistään.
Vitsi kun säkin laittaisit esim samat säädöt kun mulla niin kamppailisit ihan tosissaan kisan voitosta joka erässä :tongue:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Pööki

Sama se on ollut meidän autossa, takapitoa on saanut hakea kaikilla konsteilla, low roll center pala on ollut jo kauan käytössä, RPM:n takatukivarret on käännetty jne. Kesällä auto oli jo hyvä, samoin Tiksin laatalla mutta nyt kun ajetaan matolla niin auto on taas vähän vaikea ajaa. Linkkejä on jo vähän säädetty, vielä täytyy kokeilla lisää muutoksia, juurikin muuttaa ne takaisin pitkiksi.

Tiksin kisassa auto toimi parhaiten kun eteen laittoi täysin sliksit Minipinnit ja taakse lähes uudet. Nyt ajettiin treeniä Louisen Pioneereilla, niillä auto oli hyvässä balansissa renkaiden suhteen mutta tosiaan vielä saisi olla helpompi (rauhallisempi) ajaa. Joelille auto on liian vikuri tällä hetkellä.

Maxxi

Lainaus käyttäjältä: Pööki - 18.02.14 - klo: 23.06
Sama se on ollut meidän autossa, takapitoa on saanut hakea kaikilla konsteilla, low roll center pala on ollut jo kauan käytössä, RPM:n takatukivarret on käännetty jne. Kesällä auto oli jo hyvä, samoin Tiksin laatalla mutta nyt kun ajetaan matolla niin auto on taas vähän vaikea ajaa. Linkkejä on jo vähän säädetty, vielä täytyy kokeilla lisää muutoksia, juurikin muuttaa ne takaisin pitkiksi.

Tiksin kisassa auto toimi parhaiten kun eteen laittoi täysin sliksit Minipinnit ja taakse lähes uudet. Nyt ajettiin treeniä Louisen Pioneereilla, niillä auto oli hyvässä balansissa renkaiden suhteen mutta tosiaan vielä saisi olla helpompi (rauhallisempi) ajaa. Joelille auto on liian vikuri tällä hetkellä.
Tiksissä säädin auto helpommaksi näillä muutoksilla: Vihreet jouset Light brownien sijaan, Etuiskariöljy 50->60 ja ajokorkeus minimiin
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Candyman

Lainaus käyttäjältä: Candyman - 18.02.14 - klo: 22.55
Myt kun tuli säädöt puheeksi, niin voisin liittyä mukaan.
Minulla on ollut durangossa ongelmana takapidon puuttuminen niin kauan kun muistan. Pari jotka ovat testanneet autoani ovat sanoneet, että se on ihan mahdoton ajaa. Olen itekkin samaa mieltä, mutta olen kai vaan tottunut.
Tiksin matolla ei ole ollut pito-ongelmia, mutta kun mentiin Vaasaan betonilattialle, niin oli taas ihan hirvee auto ajaa. Tuli taas pahat muistot mieleen :tongue:. Harkat ja alkuerät ajoin ihan hyvin, lipsu vaan ihan sairaasti ainakin pitkissä mutkissa ennen pääsuoraa. Ennen finaaleita sitten ostin Exotek hingepinholderin taake. Durangon vakio taitaa olla -3.5 ja exotek oli -4. Auton takapito parani huomattavasti. Vielä en ole ostanut Low roll center palaa, joka parantaisi sitten takapitoa. No kaikki aikanaan. Ainakaan sitä ei vielä tarvitse Tiksiin ostaa, ihan tarpeeksi pitoa. Turkuun sitten viimeistään.
Vitsi kun säkin laittaisit esim samat säädöt kun mulla niin kamppailisit ihan tosissaan kisan voitosta joka erässä :tongue:
[/quote]
Kopion kyllä ihan täydellisesti sun Vaasan ja Tiksin säädöt molempiin kisoihin. Vaan LRC pala erotti. Tai sitten vaan en oo viel proo.....!
[EuroRC] [Xray XB2] [Xray XB4]

Maxxi

Lainaus käyttäjältä: Candyman - 18.02.14 - klo: 23.21
Lainaus käyttäjältä: Candyman - 18.02.14 - klo: 22.55
Myt kun tuli säädöt puheeksi, niin voisin liittyä mukaan.
Minulla on ollut durangossa ongelmana takapidon puuttuminen niin kauan kun muistan. Pari jotka ovat testanneet autoani ovat sanoneet, että se on ihan mahdoton ajaa. Olen itekkin samaa mieltä, mutta olen kai vaan tottunut.
Tiksin matolla ei ole ollut pito-ongelmia, mutta kun mentiin Vaasaan betonilattialle, niin oli taas ihan hirvee auto ajaa. Tuli taas pahat muistot mieleen :tongue:. Harkat ja alkuerät ajoin ihan hyvin, lipsu vaan ihan sairaasti ainakin pitkissä mutkissa ennen pääsuoraa. Ennen finaaleita sitten ostin Exotek hingepinholderin taake. Durangon vakio taitaa olla -3.5 ja exotek oli -4. Auton takapito parani huomattavasti. Vielä en ole ostanut Low roll center palaa, joka parantaisi sitten takapitoa. No kaikki aikanaan. Ainakaan sitä ei vielä tarvitse Tiksiin ostaa, ihan tarpeeksi pitoa. Turkuun sitten viimeistään.
Vitsi kun säkin laittaisit esim samat säädöt kun mulla niin kamppailisit ihan tosissaan kisan voitosta joka erässä :tongue:

Kopion kyllä ihan täydellisesti sun Vaasan ja Tiksin säädöt molempiin kisoihin. Vaan LRC pala erotti. Tai sitten vaan en oo viel proo.....!
Aah ok, hyvä! Viimeeks kun sun autoo kokeilin niin se ei ollu kyllä edes lähellä mun setuppii  :grin: LRC tosiaan tuo takapitoa. Tarkistus vielä että kai sulla varmasti on L takahubi oikealla puolella ja R vasemmalla? Ja jos ei näilläkään muutoksilla ala toimimaan niin kokeile sun krossin moottoria Descissä  :wink:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Candyman

To Maxxi:
Eli siis takahubit "väärinpäin"?
[EuroRC] [Xray XB2] [Xray XB4]