Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

monster energy drink tarrat

Aloittaja ironmanxxxx, 07.05.10 - klo: 21.09

ironmanxxxx

eli olen nähnyt foorumilla ja youtubessa aika monta autoa jossa on ollut monster tarroja
KYSYMYS 1.mistä porukka näitä tarroja hommaa

KYSYMYS 2.olisiko hieno fluorin vihreässä baja beetle kopassa mustilla ralli raidoilla sekä hiilikuitu tarroilla mm. etupellissä,näin teidä mielipiteenne kuvailulla kori siis pro-line beetle baja

SLap

Vastaus 1 : http://www.moto-hame.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=66_129_610&products_id=4183

Vastaus 2 : Itse sen parhaiten tietää mistä itse pitää.

Vastaus 3 : Tämänkin olisit voinut laittaa johonkin muuhun topicciin.
Jeps

matti1983

Ebaysta kannattaa etsiskellä, sieltä itse aikoinaan tilailin
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

tapsa92

En ymmärrä miksi pitää liimailla niitä lapsellisia "monster energy" tarroja koriin ? Maistuu sairaan pahalle enkä ymmärrä miksi kaikilla pitää olla juuri ne tarrat koreissa.
- Tapsa

Anapoli

On varmaankin myös aika lapsellista ihmetellä, miksi toinen tykkää äitistä ja toinen tyttäristä. 

Futaba

En ymmärrä miks pitää aina nostaa esille toi miten mikäkin on lapsellista. Onko omassa omassa itsetunnossa jotain vikaa, jos pitää muita sanoa lapsellisiksi heidän mieltymysten takia? Omastakin mielestä Monsterin tarrat on hienoja, värit sopii hyvin yhteen.

| Academy | Axial |

nestori

Ja monster on hyvää.Oikeastaan parasta energiajuomaa.

-rcmh-

Itse laitan niitä tarroja ihan ulkonäön vuoksi, ja varsinkin kun löytyy iso kasa kyseisiä monsteri tarroja.
Mikäs siinä nyt niin lapsellista on jos haluaa autoa laittaa hienommaksi? Monttupyörästä löytyy myös monsterin tarrat, taidan olla aika lapsellinen tyyppi :laugh:

HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

wilmo

Kossutarrat ne vasta miehekkäät olis, ei pätkän vertaa lapselliset  :evil:
| HoBao Hyper 10SC | Mamba Max Pro |

ironmanxxxx

xxx-main gluella jos ei muuten löydä voisi laittaa kossu tarrat

rockstar

Rockstar se olla pitää.. :grin:
suzuki rmz450,e-firestorm,blitz,lrp shark.

Funk

Lainaus käyttäjältä: -rcmh- - 07.05.10 - klo: 23.09
Itse laitan niitä tarroja ihan ulkonäön vuoksi, ja varsinkin kun löytyy iso kasa kyseisiä monsteri tarroja.
Mikäs siinä nyt niin lapsellista on jos haluaa autoa laittaa hienommaksi? Monttupyörästä löytyy myös monsterin tarrat, taidan olla aika lapsellinen tyyppi :laugh:

No oot oot, kun leikit pikkuautoilla ja isolla hiekkalaatikolla. (samat lajit itellä, joten   :wink:)
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

snakepoison

Niitä tarroja saa ilmaiseksikin kun osaa kysellä
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

ironmanxxxx

kyselläämpäs mistä niitä sitten saa ilmaiseksi

*HOKE*

wilmo

Lainaus käyttäjältä: ironmanxxxx - 09.05.10 - klo: 09.01
kyselläämpäs mistä niitä sitten saa ilmaiseksi

Viiden pisteen vihjeet: google, bevista, servaali  :evil: