Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

kyoshon gxr 28 sg moottori

Aloittaja kyozho, 24.05.10 - klo: 19.56

kyozho

mikä on vikana. aina kun pätkii koneen "helpoitin" vain naksuu eikä pyöritä konetta ollenkaan elikkä mikä osa on kulunut/rikki?

infernooo

Kone saatta olla ryypytetty liikaa.
irroita tulppa ja polttoaine letku
ja vetele käynnistimestä. Jos ei
sittenkään toimi niin kone auki ja kato

ps mikä on tuo "helpoitin" voisit kirjoittaa selkeämmin
inferno 7,5 us sports 2 Lazer zx5 ja mini z awd.

jerzirccar1

Miksi tämä toistuu aina kuin on KYOSHO kyseessä :huh:
Tuonne ylimmäiselle riville nämä aivan turhat topicit/kysymykset voivat osoittautua eikä avata uusi kyosho juttu :evil:
Jos olisit ostanut esim hobao,hongnor tai jokin muu laite niin ei olis tätä ongelmaa tullut vastaan, usko minua.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Bonzer

Samaa mieltä Jerzin kanssa. Kaverin moottorissa on ollu ongelmaa vähänväliä (kyosho) ja oma TT hammer lähtee käyntiin viim. 3 vedolla. (autossa siis rtr moottori kiinni)

TheArska

Nojoo...mä taas veikkaan että asia on käyttäjästä kiinni. Itse en ole vielä törmännyt koneeseen jota en olisi osannut käyttää.
Ja "karuin" kone mihin olen törmännyt on TT:n rtr kone, ei ollut paljon suunniteluun, työstöön aikaa uhrattu(ei sillä että esim. kössinkään rtr kone ihmeellinen olisi).
Ja sori offi..mutta vaikea asiaakaan puhua kun ei ymmärrä ekasta viestistä mitään.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Bonzer

Lainaus käyttäjältä: TheArska - 28.05.10 - klo: 15.46
Ja "karuin" kone mihin olen törmännyt on TT:n rtr kone, ei ollut paljon suunniteluun, työstöön aikaa uhrattu(ei sillä että esim. kössinkään rtr kone ihmeellinen olisi).

Toi on totta, mut ei käynnissä ole mitään vikaa, ei ainakaan omassa.