Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Team Losin maahantuonti?

Aloittaja MiXu-, 02.11.03 - klo: 10.17

MiXu-

Mitkä liikkeet maahantuovat Losiin varaosia? Olen muutamaan kertaan yrittänyt rc-superstoresta tilata sähköpostitse tavaraa, mutta ei ole kuulunut vastausta, eikä osia liioin. Älkääkä sanoko että soita sinne. Oon viikot intissä :)

Eli onko siis muita maahantuojia kun rc-superstore?

zhoop

RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

ripa_k

Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Matias V

Tukma OY = Rc-Superstore

Rc-superstoreen kannattaa soittaa.

Rc-superstore ei sijaitse enään porthaniankadulla.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

l150040

Lainaus käyttäjältä: "MiXu-"Mitkä liikkeet maahantuovat Losiin varaosia? Olen muutamaan kertaan yrittänyt rc-superstoresta tilata sähköpostitse tavaraa, mutta ei ole kuulunut vastausta, eikä osia liioin. Älkääkä sanoko että soita sinne. Oon viikot intissä :)

Eli onko siis muita maahantuojia kun rc-superstore?

Soita viikonloppuisin tai iltaisin.

Jos kyseessä on muutamaa vuotta vanhempi Losi, niin Dantomista löytyy edelleen melkoisen kattava kokoelma osia. Sinnekin joutuu kylläkin soittaan. Eiköhän sieltä armeijasta saa joskus ilta- tai viikonloppuvapaita, jolloin soittaminen onnistuu.

Juhana

Xray