Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

Aloittaja SlidSlide, 20.06.10 - klo: 19.19

Anapoli

Vuokraisäntä laittoi asunnon myyntiin! Saattaapi olla siis parin kk päästä lähtö edessä.
Ongelmana on, ettei tällä kylällä ole vapaita asuntoja. prkl. Kaikenlisäks eka näyttö sunnuntaina, joten prunmoinen siivoaminen edessä!!
Taidan avata pari kylmää ja kääntää volat kaakkoon!! \../  :evil: \../

Blaze

vihku

No kun veli ottaa aina läppärin mukaan ja si se jää joki kirjastoon nii mää en pääse koneelle.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

JR33

Traxxas bandit vxl

Blaze

Lainaus käyttäjältä: JR33 - 12.10.12 - klo: 14.57
Lainaus käyttäjältä: Blaze - 12.10.12 - klo: 12.51
Jospa en enää ostakkaa halpaa rtr autoa :undecided:
Missäs autossa on vikaa?

Heikot muoviosat. Ja luulisi nyt että kaikki toimii rtr autossa. Esim pakki ja jarru ei pelaa. Ohjelmointi korttia ei saa toimimaan yms.

JR33

Lainaus käyttäjältä: Blaze - 12.10.12 - klo: 15.03
Missäs autossa on vikaa?

Heikot muoviosat. Ja luulisi nyt että kaikki toimii rtr autossa. Esim pakki ja jarru ei pelaa. Ohjelmointi korttia ei saa toimimaan yms.
Eli ilmeisesti viat on team c autossa?
Traxxas bandit vxl

pate

taas malli esimerkki jätkevästä topikista:

mp777 sähköautoksi!! AUTTAKAA, minkälaisilla osilla kannattaisi rakentaa?!

Blaze

Lainaus käyttäjältä: JR33 - 12.10.12 - klo: 15.36
Lainaus käyttäjältä: Blaze - 12.10.12 - klo: 15.03
Missäs autossa on vikaa?

Eli ilmeisesti viat on team c autossa?
Aa joo. Luin väärin mutta teamc tr2 autossa. Lisäksi crawlerista motti päästi savut.

OV

Kyllähän tuo halvan auton kirot pitää jokasen melkeen todeta jos ei kerran niin useamman kerran :D.

Janne79

"Hoitotyön etiikka" -niminen opus pitäisi kahlata pääsykokeisiin, mutta on niin pirun tahmeaa...

rjf

Tänään oli ensimmäinen ajopäivä modellspiel messuilla Salzburgissa, mutta unohdin ilmoittautua mukaan. Kerhon kaverit ovat ajamassa ja tusina muita, mut itse jäin nyt pois noista ajoista, perskutti.

Rata on makia.

gbvb28

Jaaha.. jotenkin pääsi läpäärin DC-IN (laturin sisääntulo kolo) paikka vääntymään niin että meni p*skaksi...
Ja korjaaminen on halpaa kuin puuro...
Lisäksi läppäri on pakollinen varuste minulla opiskelussa...
Satunnainen ajaja.

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: gbvb28 - 14.10.12 - klo: 01.53
Jaaha.. jotenkin pääsi läpäärin DC-IN (laturin sisääntulo kolo) paikka vääntymään niin että meni p*skaksi...
Ja korjaaminen on halpaa kuin puuro...
Lisäksi läppäri on pakollinen varuste minulla opiskelussa...

Jobsille kiitos Applen magneettisesta liittimestä, kuinkakohan monta remppaa tuo on jo minultakin säästänyt... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Nicke

Fedexin toiminta.

Paketti lähti viime viikon maanantaina Englannista, keskiviikkona yritetty toimittaa ja seurannassa siitä viesti "väärä osoite". Kumma kun lähettivät kirjeen kyseiseen osoitteeseen joka tuli perille perjantaina, että on yritetty toimittaa, ottakaa yhteyttä ja sopikaa uudesta toimitusajasta jne.

Puhelimessä sitten varmistivat että oikein ollut puhelinnumero on oikein (miksi he lähettivät kirjeen??!) ja sovittiin että maanantaina eli tänään uusi toimitus. Kysyivät erikseen että saako kuljettajalle antaa numeron että soittaa kun tietää mihin aikaan olisi tulossa, ja jos tulee ongelmia. Iltapäivällä kun pakettia ei vieläkään näkynyt niin vilkaisu seurantaan, ja oli tullu merkintä että yritetty toimittaa. Kumma kun ei ole tullut puhelua eikä ovikello soinut, ja olin varmasti kotona siihen aikaan nimenomaan odottamassa kyseistä pakettia.

Huomenna jatkuu..

koivistonkylä

mä oon jääny zyngan pokeriin koukkuun..leikkirahoilla tosin..
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

OV

Lainaus käyttäjältä: Nicke - 16.10.12 - klo: 01.25
Fedexin toiminta.

Paketti lähti viime viikon maanantaina Englannista, keskiviikkona yritetty toimittaa ja seurannassa siitä viesti "väärä osoite". Kumma kun lähettivät kirjeen kyseiseen osoitteeseen joka tuli perille perjantaina, että on yritetty toimittaa, ottakaa yhteyttä ja sopikaa uudesta toimitusajasta jne.

Puhelimessä sitten varmistivat että oikein ollut puhelinnumero on oikein (miksi he lähettivät kirjeen??!) ja sovittiin että maanantaina eli tänään uusi toimitus. Kysyivät erikseen että saako kuljettajalle antaa numeron että soittaa kun tietää mihin aikaan olisi tulossa, ja jos tulee ongelmia. Iltapäivällä kun pakettia ei vieläkään näkynyt niin vilkaisu seurantaan, ja oli tullu merkintä että yritetty toimittaa. Kumma kun ei ole tullut puhelua eikä ovikello soinut, ja olin varmasti kotona siihen aikaan nimenomaan odottamassa kyseistä pakettia.

Huomenna jatkuu..

Hyvä jatkumo tälle olis, että sulla on laatikossa kirje missä kerrotaan, että paketti on lähetetty takaisin lähettäjälle koska vastaanottajaa ei tavoitettu :)

transewaves

kivasti jumittaa selailu kännykällä kun joku laittanut vähän kuvia myynti ilmoitukseen  :police:
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

JiiVee

V*ttu relacom, kun sössi meiltä kodin netin pimeäksi lähes kaksi vuorokautta sitten ja vieläkään eivät ole korjanneet sitä.

pöö

pate

ihan samaa mieltä olen itekin blaze kansa. nimeä en kerro, mutta moni varmaan tietää kestä on kyse :angry:

transewaves

TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Blaze

Tais saaha banaania ? Koska ei voi yvtä lähettää enään ::D

STruck

Toi ikuinen vesisade tuolla... :angry:

edit:niin ja kyllä tuo spammiminen väähän... ja kaikki varmaan puhuu samasta henkilöstä
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

vihku

Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

mascot

vähän jatkoa tuohon spämmeriin, jos sallitte. Luulenpa että kyse on samasta jantterista joka on saanu edellisellä nimimerkillänsä ikuisen bannin ihan tässä lähiaikoina about samasta syystä ku nyt on viikon jähyllä...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

polle

Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

Blaze

Lainaus käyttäjältä: mascot - 21.10.12 - klo: 14.27
vähän jatkoa tuohon spämmeriin, jos sallitte. Luulenpa että kyse on samasta jantterista joka on saanu edellisellä nimimerkillänsä ikuisen bannin ihan tässä lähiaikoina about samasta syystä ku nyt on viikon jähyllä...
Laittoi minulle näin :  mun tulevan tyypin nimi tulee olemaan turo_01 kohta saan varmaan spämmit sun *ansiosta* '

Ja ei noi tohon lopu  :afro:

RCPOJU2 on rekisteröityny  ^^

Janne O

Speed Passion RS2 Brushless | Maverick scout | Team Associated B44
http://polaris-suomi.arkku.net/index.php

Hiekkamonttu

We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Miika.laurila

http://rc10.fi/index.php?topic=70714.msg641101#msg641101

Tämä ja seuraava viesti  :angry:
Miksi?

"joo en tee enää topicceja"

Miksi et tee? Onko joku kieltänyt? Ei ollut nyt tästä kyse.

Toivottavasti nyt ei käsittäny tuota viestiä v*ttuiluna.