Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Traxxas E-Maxx

Aloittaja tommilk, 16.11.03 - klo: 21.07

mcly

TRXn progressiiviset.. Tulee vakiona 3908n mukana  :smiley
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Cjaik

#2491
tarvis alkaa keksii jotain omii jousii ku joka hypystä tuntuu iskevän pohja maahan aina.... :/

Ja sitte toinen asia, oliskohan kukaa innostunu noista täällä koppien maalaamisesta ni vois mulle maalata jonkun kopan pientä korvausta vastaan :)
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

mcly

Lainaus käyttäjältä: Cjaik - 01.06.13 - klo: 21.17
tarvis alkaa keksii jotain omii jousii ku joka hypystä tuntuu iskevän pohja maahan aina.... :/

Ja sitte toinen asia, oliskohan kukaa innostunu noista täällä koppien maalaamisesta ni vois mulle maalata jonkun kopan pientä korvausta vastaan :)
Aika hyvin sä saat jäykistettyä pre loadeilla mut jos ne ei jeesaa nii  sit jäykempää jousta vaan alle..

Millanen kori ja maalaus sulla olis mielessä ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Cjaik

Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

allu 6

Juups sisäpuolelta.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

mcly

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Cjaik

Lainaus käyttäjältä: mcly - 02.06.13 - klo: 12.49
Lainaus käyttäjältä: Cjaik - 02.06.13 - klo: 00.08
Tämmösiii vähä kattellu....

http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=34_122_352_353&products_id=25640

http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=34_122_352_353&products_id=25641

Ja aika perus maalausta...
Maalataanko nää sisäpuolelta yleensä?
Mut meinaatko jotain siistiä kuviota vai scale lookkeria ? Ruisku vai spray ?


scale lookkeria ?  :shocked: tääääähhh :D ja mitä väliä sillä on ruisku vai spray.... :shocked:
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

s.heinonen

Ruisku nyt ainakin tarkottaa semmosta pientä kynäruiskua joka tarvii kompressorin ja sillä saa sit maalattua tosi hienoja ja monivärsiä kuvioita. Ja toi spray on sit ihan spray maali purkki.

Mutta tota scale lookkeria en kyl itekkään oikeen ymmärrä.
Traxxas Summit / HPI Savage

mcly

#2498
Lainaus käyttäjältä: s.heinonen - 02.06.13 - klo: 14.57
Ruisku nyt ainakin tarkottaa semmosta pientä kynäruiskua joka tarvii kompressorin ja sillä saa sit maalattua tosi hienoja ja monivärsiä kuvioita. Ja toi spray on sit ihan spray maali purkki.

Mutta tota scale lookkeria en kyl itekkään oikeen ymmärrä.
Voi hössös sentään hyvät RC harrastajat.. scale look on mahdollisimman oikea  näköinen jos vertaa 1:1 :wink:. Sitten miksi kysyn ruiskumaalausta vai spraymaalausta on se kun harvalla on ruisku vehkeitä kotona. Sillä saa just tarkempaa ja hienompaa ja pysyy aavistuksen paremmin korissa kun saa ohuempaa pintaa mutta niin kuin sanottu.. niitä on harvassa. Ruiskulla saa siis esim. tehtyä liekkejä yms.. Spray maaleilla saa tehtyä sillee isompia pintoja ihan hyvin mutta ei sellasta häivytysrajaa mitä esimerkiksi liekkikuviossa pitäs olla punasen ja keltasen välissä yms.. Eli jos haluat vaikka 2-4 värisen korin niin spray maalilla pystyy tekee mutta jos haluat että joku piirtää sun kuvat maalilla vaikka kattoon niin se on kynäruiskun juttuja  :smiley:

Itse maalaan 2kpl s.heinosen koria spray maaleilla kun en omista ruiskua. Katoin vaan että asut porissa niin tulee korille aika paljon hintaa postitella  :undecided: Maalit maksaa sen 7.90€ per väri ja sit riippuu jos haluaa lokarin kaaret esim eri väriin niin tarvii ostaa sellasen liquid maskin joka on 13.90€. Siitä voi alkaa laskee korille todellista hintaa..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Cjaik

alkaa olee taas toisenlaiset huolet mieles ku taka diffi laukes aika huolella... ei ihme että kardaani SULI toistamiseen poikki....
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

ak72

Nyt alkaa miestä syömään, 3min ajoa ja taas takavetari irti kupista. Jos saa suoraa sanoa niin noi Traxxaksen teräsvetarit on PJASKAT ! Miks nuita myydään jos niihin heti joutuu jotain ekstrapalikkaa tilaamaan että toimivat. Vakiot vetarit menee paikalleen NYT  :angry:
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

mcly

Lainaus käyttäjältä: ak72 - 02.06.13 - klo: 20.12
Nyt alkaa miestä syömään, 3min ajoa ja taas takavetari irti kupista. Jos saa suoraa sanoa niin noi Traxxaksen teräsvetarit on PJASKAT ! Miks nuita myydään jos niihin heti joutuu jotain ekstrapalikkaa tilaamaan että toimivat. Vakiot vetarit menee paikalleen NYT  :angry:
Jätkät vaan ajaa liian korkeella  :grin: Ne ei kyl sovellu jos ajaa korkeella varalla mut kun ite ajan niin ei ole ollut mitään ongelmaa..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

ak72

Lainaus käyttäjältä: mcly - 02.06.13 - klo: 20.25
Lainaus käyttäjältä: ak72 - 02.06.13 - klo: 20.12
Nyt alkaa miestä syömään, 3min ajoa ja taas takavetari irti kupista. Jos saa suoraa sanoa niin noi Traxxaksen teräsvetarit on PJASKAT ! Miks nuita myydään jos niihin heti joutuu jotain ekstrapalikkaa tilaamaan että toimivat. Vakiot vetarit menee paikalleen NYT  :angry:
Jätkät vaan ajaa liian korkeella  :grin: Ne ei kyl sovellu jos ajaa korkeella varalla mut kun ite ajan niin ei ole ollut mitään ongelmaa..

Hitto eikö nuita kuppeja saa ees irti diffistä jos ei irrota bulkkeja..... Ei mahdu kiinnitysruuvi tulee pois.
Mikä setup sulla on Mcly jousituksessa? Mulla on alapää toiseksi ulommaisessa ja jousissa isot ja keskikokoset spacerit.
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

s.heinonen

Integyn telescopic Universal vetareilla ei pitäis olla mitään ongelmia vaikka on tukivarret pystyssä eli korkee maavara. Noi universalit meinaan ostaa kun saan palkan: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXYWG5&P=7
Traxxas Summit / HPI Savage

mcly

Lainaus käyttäjältä: ak72 - 02.06.13 - klo: 20.32
Lainaus käyttäjältä: mcly - 02.06.13 - klo: 20.25
Lainaus käyttäjältä: ak72 - 02.06.13 - klo: 20.12
Nyt alkaa miestä syömään, 3min ajoa ja taas takavetari irti kupista. Jos saa suoraa sanoa niin noi Traxxaksen teräsvetarit on PJASKAT ! Miks nuita myydään jos niihin heti joutuu jotain ekstrapalikkaa tilaamaan että toimivat. Vakiot vetarit menee paikalleen NYT  :angry:
Jätkät vaan ajaa liian korkeella  :grin: Ne ei kyl sovellu jos ajaa korkeella varalla mut kun ite ajan niin ei ole ollut mitään ongelmaa..

Hitto eikö nuita kuppeja saa ees irti diffistä jos ei irrota bulkkeja..... Ei mahdu kiinnitysruuvi tulee pois.
Mikä setup sulla on Mcly jousituksessa? Mulla on alapää toiseksi ulommaisessa ja jousissa isot ja keskikokoset spacerit.
Edessä ja takana on keskimmäisessä. RPMn tornit ja RPMn tukivarret. Takana toki se RPMn kitti..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

ak72

Jep, eipä tuo itellä paljoo eronnu jousituksen korkeus... noh nyt on takas vakiovetarit ja takas en metallisia laita ennenkuin katkee. Jospa tuota viimein pääsis ajamaankin eikä hemmetti vieköön tarvis ruuvata koko aikaa. Vanha sanonta kyllä pitää näissäkin paikkaansa "ehyttä ei kannata korjata"
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

mcly

Lainaus käyttäjältä: ak72 - 02.06.13 - klo: 21.50
Jep, eipä tuo itellä paljoo eronnu jousituksen korkeus... noh nyt on takas vakiovetarit ja takas en metallisia laita ennenkuin katkee. Jospa tuota viimein pääsis ajamaankin eikä hemmetti vieköön tarvis ruuvata koko aikaa. Vanha sanonta kyllä pitää näissäkin paikkaansa "ehyttä ei kannata korjata"
Toi oikeesti kandee pitää mielessä.. sitä mukaan kun hajoaa niin kandee miettii että miksi hajos ja päättää vasta sen jälkeen että oliko omaa tyhmyyttä ja päätyä vaan vakio osaan vai menikö liian helposti rikki ja päätyä harkitsemaan optiota. Saatko ak72 otettua videoo sun ajosta niin näkis miten sä ajat  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

STruck

#2507
Mites mamba moottorien omistajat (miksei muutkin).. kun työnnätte/annatte kaasun pysähtyä niin vähän ennen kuin auto pysähtyy alkaako teillä moottorin tiukkuus(pykälät) tuntua ja tulee vähän ''nakuttavaa'' ääntä? Itsellä ainakin tulee ja haluan tietää etten nyt ole jotain mennyt mokailemaan :D

Mutta auto toimii! Koottu ja johdtoukset tehty jne. Tuli tossa kokeiltua ilman braceja vähän varovasti sisällä niin kaikki toimii niinkun pitääkin! Pistän kohta pari kuvaa autosta :)

Edit#1 Ei kenelläkään olis myydä noita kääntövarsia tai mitkä ovatkaan... siis ne jotka kiinnittyy servoihin ja joista lähtee varret renkaille... Siis tämmöstä settiä tai edes osia tosta o.O? http://www.ebay.com/itm/TRAXXAS-3908-E-MAXX-STEERING-BELLCRANK-SERVO-SAVER-Fit-16-8-BRUSHLESS-BELL-CRANK-/140957323303
Tein itse kääntö osat niin siinä käy niin että jos käännän niin paljon kun voisi niin osuu kardaaniin joten joudun pitämään kääntämistä aika pienellä..
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

mcly

#2508
Lainaus käyttäjältä: STruck - 02.06.13 - klo: 22.53
Mites mamba moottorien omistajat (miksei muutkin).. kun työnnätte/annatte kaasun pysähtyä niin vähän ennen kuin auto pysähtyy alkaako teillä moottorin tiukkuus(pykälät) tuntua ja tulee vähän ''nakuttavaa'' ääntä? Itsellä ainakin tulee ja haluan tietää etten nyt ole jotain mennyt mokailemaan :D

Mutta auto toimii! Koottu ja johdtoukset tehty jne. Tuli tossa kokeiltua ilman braceja vähän varovasti sisällä niin kaikki toimii niinkun pitääkin! Pistän kohta pari kuvaa autosta :)

Edit#1 Ei kenelläkään olis myydä noita kääntövarsia tai mitkä ovatkaan... siis ne jotka kiinnittyy servoihin ja joista lähtee varret renkaille... Siis tämmöstä settiä tai edes osia tosta o.O? http://www.ebay.com/itm/TRAXXAS-3908-E-MAXX-STEERING-BELLCRANK-SERVO-SAVER-Fit-16-8-BRUSHLESS-BELL-CRANK-/140957323303
Tein itse kääntö osat niin siinä käy niin että jos käännän niin paljon kun voisi niin osuu kardaaniin joten joudun pitämään kääntämistä aika pienellä..
Tarkoitatko nyt niitä osia mitkä painetaan servoon kiinni vai niitä joihin liitetään ne ohjaus linkit kun katoin, että ajat yhellä servolla kuitenkin ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

ak72

Lainaus käyttäjältä: mcly - 02.06.13 - klo: 22.20
Lainaus käyttäjältä: ak72 - 02.06.13 - klo: 21.50
Jep, eipä tuo itellä paljoo eronnu jousituksen korkeus... noh nyt on takas vakiovetarit ja takas en metallisia laita ennenkuin katkee. Jospa tuota viimein pääsis ajamaankin eikä hemmetti vieköön tarvis ruuvata koko aikaa. Vanha sanonta kyllä pitää näissäkin paikkaansa "ehyttä ei kannata korjata"
Toi oikeesti kandee pitää mielessä.. sitä mukaan kun hajoaa niin kandee miettii että miksi hajos ja päättää vasta sen jälkeen että oliko omaa tyhmyyttä ja päätyä vaan vakio osaan vai menikö liian helposti rikki ja päätyä harkitsemaan optiota. Saatko ak72 otettua videoo sun ajosta niin näkis miten sä ajat  :smiley:

Ihan vaan perus sudittelu tommosella hiekkakentällä, välillä reipasta kaasunkäyttöä jne, ei mitään erikoista. Kyl nuissa teräsvetareissa on jotain häikkää kun auto on normaali asennossa niin se koiranluu ei mene lähellekään uran loppua, hädin tuskin puoleen väliin. Kun jousitusta liikuttaa käsin niin luu siinä jo tulee hahlon "huulille"
Saapa nähä pareneeko tilanne kun pidemmän kupit tulee valtameren takaa.

Edit: Niin ja mulla on myös se RPM kitti takana.
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

mcly

Lainaus käyttäjältä: ak72 - 03.06.13 - klo: 11.44
Lainaus käyttäjältä: mcly - 02.06.13 - klo: 22.20
Lainaus käyttäjältä: ak72 - 02.06.13 - klo: 21.50
Jep, eipä tuo itellä paljoo eronnu jousituksen korkeus... noh nyt on takas vakiovetarit ja takas en metallisia laita ennenkuin katkee. Jospa tuota viimein pääsis ajamaankin eikä hemmetti vieköön tarvis ruuvata koko aikaa. Vanha sanonta kyllä pitää näissäkin paikkaansa "ehyttä ei kannata korjata"
Toi oikeesti kandee pitää mielessä.. sitä mukaan kun hajoaa niin kandee miettii että miksi hajos ja päättää vasta sen jälkeen että oliko omaa tyhmyyttä ja päätyä vaan vakio osaan vai menikö liian helposti rikki ja päätyä harkitsemaan optiota. Saatko ak72 otettua videoo sun ajosta niin näkis miten sä ajat  :smiley:

Ihan vaan perus sudittelu tommosella hiekkakentällä, välillä reipasta kaasunkäyttöä jne, ei mitään erikoista. Kyl nuissa teräsvetareissa on jotain häikkää kun auto on normaali asennossa niin se koiranluu ei mene lähellekään uran loppua, hädin tuskin puoleen väliin. Kun jousitusta liikuttaa käsin niin luu siinä jo tulee hahlon "huulille"
Saapa nähä pareneeko tilanne kun pidemmän kupit tulee valtameren takaa.
Saatko sä laitettua kuvaa tosta perusasennosta ja joustosta noiden metallivetareiden kohdalta ? Ite voisin kanssa ottaa illalla kuvaa ja laittaa tänne.. Vois vähän vertailla..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

ak72

Lainaus käyttäjältä: mcly - 03.06.13 - klo: 11.46
Lainaus käyttäjältä: ak72 - 03.06.13 - klo: 11.44
Lainaus käyttäjältä: mcly - 02.06.13 - klo: 22.20
Lainaus käyttäjältä: ak72 - 02.06.13 - klo: 21.50
Jep, eipä tuo itellä paljoo eronnu jousituksen korkeus... noh nyt on takas vakiovetarit ja takas en metallisia laita ennenkuin katkee. Jospa tuota viimein pääsis ajamaankin eikä hemmetti vieköön tarvis ruuvata koko aikaa. Vanha sanonta kyllä pitää näissäkin paikkaansa "ehyttä ei kannata korjata"
Toi oikeesti kandee pitää mielessä.. sitä mukaan kun hajoaa niin kandee miettii että miksi hajos ja päättää vasta sen jälkeen että oliko omaa tyhmyyttä ja päätyä vaan vakio osaan vai menikö liian helposti rikki ja päätyä harkitsemaan optiota. Saatko ak72 otettua videoo sun ajosta niin näkis miten sä ajat  :smiley:

Ihan vaan perus sudittelu tommosella hiekkakentällä, välillä reipasta kaasunkäyttöä jne, ei mitään erikoista. Kyl nuissa teräsvetareissa on jotain häikkää kun auto on normaali asennossa niin se koiranluu ei mene lähellekään uran loppua, hädin tuskin puoleen väliin. Kun jousitusta liikuttaa käsin niin luu siinä jo tulee hahlon "huulille"
Saapa nähä pareneeko tilanne kun pidemmän kupit tulee valtameren takaa.
Saatko sä laitettua kuvaa tosta perusasennosta ja joustosta noiden metallivetareiden kohdalta ? Ite voisin kanssa ottaa illalla kuvaa ja laittaa tänne.. Vois vähän vertailla..

Ehdin jo vaihtaa vakiovetarit takas... Ois melkeen eilen pitäny napata kuva mutta eipä tullut mieleen  :embarrassed: Koitan muistaa sitten ottaa kun tulee ne uudet kupit ja vertailla.
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

mcly

Lainaus käyttäjältä: ak72 - 03.06.13 - klo: 11.49
Lainaus käyttäjältä: mcly - 03.06.13 - klo: 11.46
Lainaus käyttäjältä: ak72 - 03.06.13 - klo: 11.44
Lainaus käyttäjältä: mcly - 02.06.13 - klo: 22.20
Lainaus käyttäjältä: ak72 - 02.06.13 - klo: 21.50
Jep, eipä tuo itellä paljoo eronnu jousituksen korkeus... noh nyt on takas vakiovetarit ja takas en metallisia laita ennenkuin katkee. Jospa tuota viimein pääsis ajamaankin eikä hemmetti vieköön tarvis ruuvata koko aikaa. Vanha sanonta kyllä pitää näissäkin paikkaansa "ehyttä ei kannata korjata"
Toi oikeesti kandee pitää mielessä.. sitä mukaan kun hajoaa niin kandee miettii että miksi hajos ja päättää vasta sen jälkeen että oliko omaa tyhmyyttä ja päätyä vaan vakio osaan vai menikö liian helposti rikki ja päätyä harkitsemaan optiota. Saatko ak72 otettua videoo sun ajosta niin näkis miten sä ajat  :smiley:

Ihan vaan perus sudittelu tommosella hiekkakentällä, välillä reipasta kaasunkäyttöä jne, ei mitään erikoista. Kyl nuissa teräsvetareissa on jotain häikkää kun auto on normaali asennossa niin se koiranluu ei mene lähellekään uran loppua, hädin tuskin puoleen väliin. Kun jousitusta liikuttaa käsin niin luu siinä jo tulee hahlon "huulille"
Saapa nähä pareneeko tilanne kun pidemmän kupit tulee valtameren takaa.
Saatko sä laitettua kuvaa tosta perusasennosta ja joustosta noiden metallivetareiden kohdalta ? Ite voisin kanssa ottaa illalla kuvaa ja laittaa tänne.. Vois vähän vertailla..

Ehdin jo vaihtaa vakiovetarit takas... Ois melkeen eilen pitäny napata kuva mutta eipä tullut mieleen  :embarrassed: Koitan muistaa sitten ottaa kun tulee ne uudet kupit ja vertailla.
Mua vaan kovasti ihmetyttää miten itellä ne pysyy hyvin ja muilla pomppii vekka peruskentälläkin. Eikä RPM:n tukivarsien tai iskaritornien säätövarat nyt niin suuret ole..  No mutta ite otan tänään kuvan kun selvitän missä joustokohdassa ne on kaikista uloimpana.. ja sit otan vaikka perus asennosta  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

STruck

Lainaus käyttäjältä: mcly - 03.06.13 - klo: 11.53
Lainaus käyttäjältä: ak72 - 03.06.13 - klo: 11.49
Lainaus käyttäjältä: mcly - 03.06.13 - klo: 11.46
Lainaus käyttäjältä: ak72 - 03.06.13 - klo: 11.44
Lainaus käyttäjältä: mcly - 02.06.13 - klo: 22.20
Lainaus käyttäjältä: ak72 - 02.06.13 - klo: 21.50
Jep, eipä tuo itellä paljoo eronnu jousituksen korkeus... noh nyt on takas vakiovetarit ja takas en metallisia laita ennenkuin katkee. Jospa tuota viimein pääsis ajamaankin eikä hemmetti vieköön tarvis ruuvata koko aikaa. Vanha sanonta kyllä pitää näissäkin paikkaansa "ehyttä ei kannata korjata"
Toi oikeesti kandee pitää mielessä.. sitä mukaan kun hajoaa niin kandee miettii että miksi hajos ja päättää vasta sen jälkeen että oliko omaa tyhmyyttä ja päätyä vaan vakio osaan vai menikö liian helposti rikki ja päätyä harkitsemaan optiota. Saatko ak72 otettua videoo sun ajosta niin näkis miten sä ajat  :smiley:

Ihan vaan perus sudittelu tommosella hiekkakentällä, välillä reipasta kaasunkäyttöä jne, ei mitään erikoista. Kyl nuissa teräsvetareissa on jotain häikkää kun auto on normaali asennossa niin se koiranluu ei mene lähellekään uran loppua, hädin tuskin puoleen väliin. Kun jousitusta liikuttaa käsin niin luu siinä jo tulee hahlon "huulille"
Saapa nähä pareneeko tilanne kun pidemmän kupit tulee valtameren takaa.
Saatko sä laitettua kuvaa tosta perusasennosta ja joustosta noiden metallivetareiden kohdalta ? Ite voisin kanssa ottaa illalla kuvaa ja laittaa tänne.. Vois vähän vertailla..

Ehdin jo vaihtaa vakiovetarit takas... Ois melkeen eilen pitäny napata kuva mutta eipä tullut mieleen  :embarrassed: Koitan muistaa sitten ottaa kun tulee ne uudet kupit ja vertailla.
Mua vaan kovasti ihmetyttää miten itellä ne pysyy hyvin ja muilla pomppii vekka peruskentälläkin. Eikä RPM:n tukivarsien tai iskaritornien säätövarat nyt niin suuret ole..  No mutta ite otan tänään kuvan kun selvitän missä joustokohdassa ne on kaikista uloimpana.. ja sit otan vaikka perus asennosta  :smiley:
EIköhän jätkän Big Joet:kin vaikuta asiaan aika paljon...? Itellä ainakin kun pistin kiinni trencherit kiinni vakioiden tilalle niin muuttui todella paljon.

Mcly: Meinaan siis sitä ohjauslinkkiä mikä menee servossa olevasta osasta poikittaisessa suunnassa kardaanin yli siihen servo saverille ja kääntää siitä sitten renkaita?
Mielellään kokonaan uus systeemi että saisin toisen servon kiinni... pistän tolle ehkä kaveriksi toisen servon..
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

mcly

Varmasti vaikuttaa..  :smiley:

Laitoin sulle viestiä noista osista. Saattaa olla muitakin osia kuin mitä sulle kirjotin.. Palaan kun pääsen kotiin.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

tuplaesa1

Painaaks noi Isot Joet yhtä paljon ku ne leveemmät Trentsut?
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

mcly

Lainaus käyttäjältä: tuplaesa1 - 03.06.13 - klo: 13.10
Painaaks noi Isot Joet yhtä paljon ku ne leveemmät Trentsut?
Näin suomalaisittain  :grin: En ole ihan saletti. Ainakin painaa vähemmän kuin vakiot. Mittaan tänään illalla mun ison jaskan painon  :wink: Oliko sulla STruck ne leveemmät vai kapeemmat Trentsut ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

STruck

#2517
Hetki pieni....----Punnitsen renkaita parhaillaan pistän tähän kohta painot renkaille:

Trencherit (vissiin ne leveemmät?)
https://www.dropbox.com/s/vbrbfnfv7h7rycg/DSC_0525.jpg
https://www.dropbox.com/s/6bigha57u1t87j0/DSC_0529.jpg

Perus renkaat
https://www.dropbox.com/s/7z7hbxmi284rysr/DSC_0526.jpg

Toiset perus renkaat?
https://www.dropbox.com/s/1w7ly0ezfiyr3fz/DSC_0527.jpg

Random nappula renkaat
https://www.dropbox.com/s/palbw4eqguusclx/DSC_0528.jpg

Kuvista näette paremmin mitkä renkaat oikeesti kyseesä.. noista orkkis renkaista en tiedä mitkä ovat oikeelta nimeltään
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

ak72

- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

mcly

Muutama asia samalla..

Ensin Big Joet jotka ovat siis leveydeltään 10,5cm ja halkasija 15,5cm. 374g



Sitten noista TRX vetareiden vakio kupeista pari kuvaa. Ensimmäinen kuva on ns. normitilassa ja toinen "kyykyssä". Katsoin, että aika sama pitkin matkaa joten siksi nämä kuvat  :smiley: Ja niin kuin voimme todistaa niin ei ne tuolta irti pääse hitto sitten millään. Nyt siis Big Joet alla ja RPMn iskaritorni ja RPMn True-Track takana.



[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG