Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Pojektia...

Aloittaja JesBe, 30.07.10 - klo: 00.43

JesBe

Oon tossa värkkäilly autoa aina kun turhaa aikaa on ollut. Auton runko on jonkun amerikkalaisen tyco:n runko. Sähköt laiteltu uusiks neliveto poistettu käytöstä ja tehty lukollinen perä. Sähköt ja muut sydeemit ku oli laittanu uusiks ja vähä tehokkaampaa konetta ni petti heti vetotapit. Pitäs jollonkii kuhan jaksaa ni tilata uudet metalliset (vabhat oli muovia). Eikä auto muutenkaan ajo kunnossa ole sillä servo puuttuu kokonaan. Itse olen myös rakentanut jäähdytyksen koneelle, joka toimii 12g co2 hiilidioksidi patruunoilla.

JesBe

Kuvia tulee kuha kerkiän laittaa. :roll:

JesBe

SLap

Vissiin turha aihe ?
Jeps

Isosuo

älä nyt slappi hosu, kuvaa tulee. Kuhan kerkii.

Koheltaja

CO2 jäähdytys kuulostaa eksoottiselta joten kuvia kaivataan.

Ihan vinkiksi, nuo muutamat turhat kommentit olisi varmaan jääneet pois jos olisit heti laittanut kuvat esiin tarinan lisukkeeksi :wink:
Kylätason RC-kuski.

JVL

Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 31.07.10 - klo: 07.35
CO2 jäähdytys kuulostaa eksoottiselta joten kuvia kaivataan.

Ihan vinkiksi, nuo muutamat turhat kommentit olisi varmaan jääneet pois jos olisit heti laittanut kuvat esiin tarinan lisukkeeksi :wink:

ihan samaa mieltä, ilman kuvaa "nikkojen virittäjät viestiketjuun" mutta kuvia kaipailtas eritoten jäähdytys systeemistä. mietiskelin tuota systeemiä onko ihan turvallinen/terveellinen.
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

vilzuh

Oli pakko...

http://www.youtube.com/watch?v=AS-J_52YXI8

Sorry ot.

Edit: Idea oli, että onkos se niin turvallista?
Passiivista harrastelua

Jyrki-Boy

Lainaus käyttäjältä: vilzuh - 31.07.10 - klo: 11.53
Oli pakko...

http://www.youtube.com/watch?v=AS-J_52YXI8

Sorry ot.

Edit: Idea oli, että onkos se niin turvallista?

No miksei se olis turvallista???

Käytetäänhän noita co2 patruunoita kuulapyssyissäkin ja patruuna sijaitsee niissä sentään suoraan kahvan sisässä... Eihän sitä autoaan nyt tarvi mikrossa kuivattaa. :roll:
Nelkkukrossia

vilzuh

Lämpöä ajattelin.
Passiivista harrastelua