Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Unelmiesi moottoripyörä 1:1 ?

Aloittaja Moosekki, 22.09.10 - klo: 19.32

Moosekki

Lainaus käyttäjältä: Koiranputki - 24.09.10 - klo: 18.58
No tälläinen vois olla aika namu

Siis tiedätkö yhtään, mikä pyörä on kyseessä? Ensimmäistä kertaa näin :angel: Mut aikas erikoinen!

Koiranputki

Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

bluebeetle

Mmm, mikähän toi mahtaa olla....?

:mrgreen:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Koiranputki

Torpeedo

Funk

Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

bluebeetle

Moosekki

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 24.09.10 - klo: 21.35
Lainaus käyttäjältä: Koiranputki - 24.09.10 - klo: 19.25

Pysy ajan hermolla

Älä putki oo niin tosikko :)

Repesin muuten aika pahasti  :mrgreen: Mutta kyllähän se Ducati on, uusi inspiraatio ja tyylisuuntaus.

bluebeetle

Noniin, siis koetin Koiranputkelle kertoa että tiedän varsin hyvin mistä laitteesta on kysymys, noin niinku humoristisesti.

Japsien tulevat hinnankorotukset saattavat vaikuttaa mielenkiintoisesti pienempien (eurooppalaisten) merkkien myyntilukuihinkin piakkoin, eli jos joku on kiinamopoa ostamassa niin nyt on aika toimia..

Koiranputki

Tjoo, enhän mä tosikona, unohdin vaan sen tonguen sieltä lopusta.  :laugh:
Sehän se, uusin Ducatiperheen jäsen. Mielenkiinnolla odotan.
Eiköhän se tuolla Eicman messuilla julkaista virallisesti. Mut tää tässä ettei tule mainostamisesta banaania  :lol:

Koheltaja

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 24.09.10 - klo: 22.20Japsien tulevat hinnankorotukset saattavat vaikuttaa mielenkiintoisesti pienempien (eurooppalaisten) merkkien myyntilukuihinkin piakkoin, eli jos joku on kiinamopoa ostamassa niin nyt on aika toimia..

Tuo on ollut jo aavistettavissa pidemmän aikaa, japsien hinnat pysyneet samana, tai pudonneet. Euro/jenkit on nostaneet hintoja tasaiseen tahtiin, nyt japsit on heränneet että fyrkat vähenee vaikka kauppa käy, joten pitää rukata hinnat kohdalleen ettei kiskan johtoporras joudu valmistautumaan harakiriin.

Hyvin ymmärrettävää jos on vähänkään seurannut markkinoita, kohta on yli ja yliylivuotiset pyörät kovin kysyttyjä.
Kylätason RC-kuski.

Moosekki

^Hyvin ymmärrettävää jos on vähänkään seurannut markkinoita, kohta on yli ja yliylivuotiset pyörät kovin kysyttyjä.

Totta, mutta vielä eivät ole, mutta niitä löytyy kuin sieniä sateella ja myynti on levinnyt niiden kohdalla suuresti myös nettipalveluihin. Saahan ylivuotisen mehevällä hinnapudotuksella, mutta ei kannata samaa mallia ostaa kuin naapuri, ettei sillä satu sitten olemaan se liukuhihnalta eilen tilattu uusin painos. Saattaa olla happamat välit häneen, ja pian molemminpuolin...  :wink:
  Mutta kukas viis välittää, tärkeintä että itsellä on hauskaa.

Moosekki

Jää Boss Hosskin pieneksi...

bluebeetle

Kerrottakoon että ei ihan 10 prossaa riitä japskien suunnitelmien mukaan, eli jos oikeasti meinaa riisiraaseria hommata niin nyt kannattaa iskeä kiinni..

Peku

HD on ollut aina lähellä sydäntä, mutta tämä olisi se:

P3

Jos tällaisen saisi suomesta niin menisi ducati vaihtoon välittömästi.

matti1983

sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,