Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit

Aloittaja Jeremy, 06.11.10 - klo: 10.46

Rossari

Joo niin on. Piti laittaa toiseen suuntaan, mutta ei voinutkaan kun ulostulon sisällä oleva mutteri esti joustamasta  :undecided:
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

jonu93

Ei varsinaisesti kuulu tänne, mutta onko jollain kokemusta ansmanin xt pro / team c tc02t truggysta?
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: Rossari - 25.01.12 - klo: 20.05
Joo niin on. Piti laittaa toiseen suuntaan, mutta ei voinutkaan kun ulostulon sisällä oleva mutteri esti joustamasta  :undecided:

Onhan diffi kasattu oikein? Toisella puolella pidemmät hahlot ja se mutterin pidike tulee sille puolelle.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Rossari

On mielestäni. Mutta en sitten tiedä kumpi puoli on se oikea :laugh: Voipi sen kyllä vielä korjata :smiley:
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

Jukis

kannattaa katsoa tarkkaan kuinka päin niissä ohjeissa tietyt osat on merkitty kasattavaksi niin välttyy tuommoisilta :) aika varmasti sulla on väärällä puolella se siipimutteri niin ei varmaankaan myöskään se jousi siellä oikein tee mitään.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Rossari

Jep. Eipä oo ennen noita kittejä ollutkaan :D
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

mascot

Lainaus käyttäjältä: jonu93 - 25.01.12 - klo: 20.24
Ei varsinaisesti kuulu tänne, mutta onko jollain kokemusta ansmanin xt pro / team c tc02t truggysta?

On... Ostin omani ensin Ansmann Macnumina, sitten päivitin sen XT-Proksi ja nytten se on TeamC TS2  :shocked:


Ekaks Macnumina

Sitte kuplan kopilla macnumina talvirenkailla

sitte XT-Prona

JA viimesenä TS2:na
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

nestori

Mikä niistä prolinen kuplista toi on?Sopii aika hienosti macnumiin.
E:ja mitkä vanteet noilla talvirenkailla.

jonu93

Onko tolla macnumilla ja xt proolla muuta eroa, kuin iskarit?
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

mascot

TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Jukis

vanttiruuvit, iskarit, muovit flexaa enempi macnumis, kuulalaakerit xtpro:ssa... on niitä aika paljon ja lukemalla kummankin manuaalista osalistaa selviää tarkat erot. jos meinaat muutakin tehdä kuin pihasutata niin halvemmaksi tulee ostaa xtpro/tc02t koska ne iskarit ja kuulalaakerit yksistään maksaa enemmän kuin se hintaerotus.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

mascot

Lainaus käyttäjältä: jonu93 - 25.01.12 - klo: 21.13
Onko tolla macnumilla ja xt proolla muuta eroa, kuin iskarit?

On.

Macnumissa ei oo yhtään kuulalaakeria ja XT-Prossa kaikki pyörivät osat on kuulalaakeroitu (myös ohjaus)
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

nestori

#342
Kiitos vastauksesta mascot.Nuo vanteet taidan omaanikin ostaa.Macnumi itselläni kestänyt pihabashailua mainiosti ja ainoa päivitys on kuulalaakerit.Käytettynä ostin yhden kokonaisen ja lähes kokonaisen kitin 80€.
Tossapa vielä kuvat omasta rumiluksesta:
5€ kuplalla:

Kärsineellä vakiolla:

mascot

Nuissa vanteissa on sitte sikalevee offsetti. Autosta tulee leveempi ku mitä siinon akseliväliä -> vaikea ajaa...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Maukka70


Minkälaista setuppia olette käyttäneet Short Course 1:10 2WD "CORE" Kit autossa? Pitäisi saada kääntyvyyttä lisää. Entä minkälaista säätöä olette käyttäneet jarrussa?
Mugen Seiki, Ninja, Team Associated, Futaba, Robitronic, Sky Rc,Novarossi,Hudy

goos

Lainaus käyttäjältä: Maukka70 - 28.01.12 - klo: 18.40

Minkälaista setuppia olette käyttäneet Short Course 1:10 2WD "CORE" Kit autossa? Pitäisi saada kääntyvyyttä lisää. Entä minkälaista säätöä olette käyttäneet jarrussa?

Omassa TeamC ts2:ssa on lähinä vähennetty kääntyvyyttä, onkohan sulla nyt kaikki perusasetukset kunnossa? Koska kellään ei ole ollut ongelmia vähäisen kääntyvyyden kanssa. Mitkä renkaat, millä alustalla ajat?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Maukka70

Auto on Ansmanin ja siinä on alkuperäiset renkaat. Renkaat ovat hieman isommat kuin Team c renkaat. Runkokin oli omassani pitempi kuin vertasi kaverin Team c autoon.
Mugen Seiki, Ninja, Team Associated, Futaba, Robitronic, Sky Rc,Novarossi,Hudy

Jukis

#347
Vertasit rtr malliin siis. TS2 on yhtä iso kuin core. http://rc10.fi/index.php?topic=60094.0 tuolla TS2 topicci joka ilmeisesti voisi olla nimetty TS2/Core
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Maukka70

Ahaa, koko ajan oppii lisää :) Ajan neulahuopamatolla. Tein muutamia muutoksia autoon ja radioon katsotaan miten ajettavuus muuttuu kun huomenna pääsee testaamaan. Auton kyllä kasasin ohjeiden mukaan tarkasti, mutta pitää vielä tarkistaa jos jossain olisi sattunut virhe.

Mutta setuppia vielä kaipaisin jos jostain löytyisi.
Mugen Seiki, Ninja, Team Associated, Futaba, Robitronic, Sky Rc,Novarossi,Hudy

goos

Lainaus käyttäjältä: Maukka70 - 28.01.12 - klo: 19.25
Ahaa, koko ajan oppii lisää :) Ajan neulahuopamatolla. Tein muutamia muutoksia autoon ja radioon katsotaan miten ajettavuus muuttuu kun huomenna pääsee testaamaan. Auton kyllä kasasin ohjeiden mukaan tarkasti, mutta pitää vielä tarkistaa jos jossain olisi sattunut virhe.

Mutta setuppia vielä kaipaisin jos jostain löytyisi.
Pakettisetupilla pitäisi kääntyy kyllä ihan riittävästi, jos ei käänny niin kannattaa tarkistaa että kaikki on varmasti kunnolla kasattu ja tehty.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

goos

Lainaus käyttäjältä: Jukis - 28.01.12 - klo: 19.16
Vertasit rtr malliin siis. TS2 on yhtä iso kuin core. http://rc10.fi/index.php?topic=60094.0 tuolla TS2 topicci joka ilmeisesti voisi olla nimetty TS2/Core
TS2:sta on olemassa kahta eri RTR mallia, pienempi joka on trukin kokoinen ja sitten uudempi joka on TS2 kokoinen. Uudeman tunnistaa mm harjattomista ja gigasista radioista.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: goos - 28.01.12 - klo: 19.34
Lainaus käyttäjältä: Jukis - 28.01.12 - klo: 19.16
Vertasit rtr malliin siis. TS2 on yhtä iso kuin core. http://rc10.fi/index.php?topic=60094.0 tuolla TS2 topicci joka ilmeisesti voisi olla nimetty TS2/Core
TS2:sta on olemassa kahta eri RTR mallia, pienempi joka on trukin kokoinen ja sitten uudempi joka on TS2 kokoinen. Uudeman tunnistaa mm harjattomista ja gigasista radioista.

Se pienempi ei ole TS2 vaan TC02SC sekä TR02SC rtr harjallisella.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

kisaaja

Turun WJ-kisat ajeltu ja jälleen kalusto pelas loistavasti koko päivän. Autossa oli täysin samat säädöt kuin Oulussa. Aamulla otin tietoisen riskin sillä lähdin kisaan reilusti kuluneilla takakumeilla. Sileillä kumeilla kun en ollut ajanut kyseisellä radalla ollenkaan. Tuumasin ettei pito paljon muutu vaikka piikit lähteekin... toisin kävi. Finaaleissa sai ajella aika tarkasti että auto pysy lapasessa kun vielä kaverit hiilosti aivan imussa niin helppoa ei ollut. Joka tapauksessa pointsit kotiin ja kohti seuraavia vääntöjä. Ei ehkä helpoin setuppi aavistuksen livakalle radalle mut mukava oli viedä pienessä luisussa. Räsänen ajoi hieman seiftimmällä setupilla jossa linkit oli eri paikoissa edessä ja takana.
-Goldi

Jukis

löysin tämmöisen alumiinisen tukilevyn tuohon keulapalan alle. Varmaan ihan hyvä suttaukseen mutta radalle en pistäisi itse. http://www.rcfun.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=7891&category_id=31&option=com_virtuemart&Itemid=202&lang=en
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

patez

On täällä taidettu jo sanoakin, mutta läpi/pidemmät ruuvit siitä keulasta lisää huomattavasti kestävyyttä. Todella helppo fixi. Se ylempi ja alempi keulapala muodostaa melko jäykän yhistelmän. Jos ruuvit korkkaa kovassa tällissä, se alempi palanen katkeaa. Läpiruuvit jakaa tällin sinne ylempään palaan, joka ei ole ainakaan itsellä katkennut kertaakaan.

Ei varmaan i*ioottivarma modi, mutta mikäpä i*ioottivarmaa ois näissä rc-hommissa :)
Destiny RX-10S : Tamiya TRF 211XM TRF 503 : Agama A8 Evo : Ko Propo

eltim

Mulle annettiin neuvoksi ne läpipultit + keittää etualapala = tuleepi jostavammaksi ja jännitykset häviää. Nyt myös mulla testissä EuroRC: uusin versio etualapalasta. Keittämisestä senverran että harrastetaan sitä muissakin automerkeissä :wink:
TeamC TC02  Mini M03

-MiKe-

SC:ssä ei tunnu auttavan mikään... Etupää ei kestä. Varsinkin jos vertaa minkälaista pommitusta Kössin SC on saanut ja mitään ei ole hajonnut.
Kyosho Ultima SC | TeamC TS02 | Team Academy GV2 Pro | Hpi Sprint 2 Sport | 2xTamiya Mini Cooper | Shark Monster

goos

Lainaus käyttäjältä: -MiKe- - 16.02.12 - klo: 21.25
SC:ssä ei tunnu auttavan mikään... Etupää ei kestä. Varsinkin jos vertaa minkälaista pommitusta Kössin SC on saanut ja mitään ei ole hajonnut.
SC autosta pitää avata kaksi ruuvia keulasta tai asentaa RPM puskuri. Itse ongelma ei ole etupalassa vaan puskurin suunnittelu on susip****a. Tämä johtaa siihen että kaikki etupään kosketukset mene suoraan etupalaan ja se ei kestä sitä. Mutta kulutusosahan tuo etupala on ja niitä menee silloin tällöin rikki.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Pököeemi

#358
Täälläkin on jo parina iltana kovasti ähelletty X2:sta kasaan. Pari asiaa on hämmästyttänyt kummastuttanut pientä kulkijaa.

Yksi iskarin männistä oli ihan selvästi muotopuoli muihin verrattuna, huono kuva alla. Viallisen männän öljyreiät ovat ihan liian lähellä männän reunoja ja huonolaatuisia, jolloin mäntä on niistä kohdista tuntuvasti isompi, eikä mäntä huilaa putkessa sujuvasti. En edes viitsi laittaa ko mäntää paikalleen. Pitää katella varaosa jostain, ennen kuin tuon pumpun saa kasaan.


Tilasin kitin mukaan parannetun vanttiruuvisetin, ja yhdessä ruuvissa oli valmiiksi kierteet toisesta päästä muusina. Pallokupin pysty tökkäämään ruuvin päälle ilman minkäänlaista väkivaltaa. Laitoin sitten ohjaukseen vakio-osat. Kummallisinta tässä kuitenkin oli tuo kuvassa näkyvä mysteeriosa, joka oli vanttiruuvin viallisen kierteen päällä. Liekö tehtaalla lauenneen kierteytyskoneen osa :shocked:


Kuuluuko X2-kitin mukana tulla kasausohjeet autosta, jossa on hiilarinen takaiskarituki, big boret ynnä muuta eroa paketin oikeaan sisältöön? Ansmannin sivuilta löyty sitten paremmin rakennussarjan palikoita vastaava manuaali.

Edit: Niin ja diffin siipimutterin muoviosa oli sen verran tiukka sen M2.5 nylokin päälle, että halkesi. Muidenkin muoviosien sopivuuksien kanssa vähän niin ja näin.
XB2  -  XB4  -  VD-12
         osparc

Jukis

On tainnut tulla sulle melkoinen maanantailaatikko kun vääränlaiset ohjeetkin sisässä  :shocked:
Eipä ole muilta kuulunut tuommoisia valituksia vaan osat on käyneet ihan hyvin paikalleen.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia