Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Paha tilanne

Aloittaja Penkku-99, 25.11.10 - klo: 21.27

Penkku-99

Tiedättekö että mistä saisi sellaisia metalli askeja suomesta niinkuin tiedätte varmaan fishermans friend askit ja altoids askit?
Se o myähäst sit valittaa ku p*skat on jo housus!

kenne

Myydäänkö viellä apteekissa tai..
Strepsil merkkisiä kurkkukarkkeja?
Ne oli peltipurkissa.
Gambler Racing Rocken Roooooll

matti.l

Ruotsin laivoilta ainakin olen joitain ostanut/ tullut kylkiäisinä isompia pakkauksia ostettaessa.
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...

Isosuo

Tarkoitatko sellaisia, mitä esim. Läkerol käyttää?

Ainakin joissain normaaleissa ruokakaupoissa on ollut noita peltirasioissa myytävänä.. ja Neste -huoltoasemilla olen nähnyt.

Penkku-99

Tarkoitan just tollasia mistä niitä saisi ostaa tai tilata netistä? (mielellään tyhjiä)

Sampomies

Meillä ainakin ihan K-kaupassa on noita. Tais olla just noita Läkerolin.

koz6

Lainaus käyttäjältä: Penkku-99 - 25.11.10 - klo: 21.27
Tiedättekö että mistä saisi sellaisia metalli askeja suomesta niinkuin tiedätte varmaan fishermans friend askit ja altoids askit?

niin kun olet alaikäinen nimimerkin perusteella ja olet juuri aloittanut tupakanpolton ja pitäisi saada tupakit piiloon äidiltä,kyllä äitikin huomaa kun ei ole karkkipäivä ja löytää "karkkisi" taskusta.
hbx bonzer(EX)ansmann racing are-1(EX) mugen mtx-3(EX),traxxas stampede(EX),tamiya mini m03(EX),tt hammer s18(EX),mcd rr evo3.

Matti Räsänen

Penkku-99

Lainaus käyttäjältä: koz6 - 26.11.10 - klo: 22.18
Lainaus käyttäjältä: Penkku-99 - 25.11.10 - klo: 21.27

niin kun olet alaikäinen nimimerkin perusteella ja olet juuri aloittanut tupakanpolton ja pitäisi saada tupakit piiloon äidiltä,kyllä äitikin huomaa kun ei ole karkkipäivä ja löytää "karkkisi" taskusta.

Tiedoksi nyt sitten kaikille että en ole alaikäinen enkä polta tupakkaa vaikka maksettais kysyin vain että mistä saisi noita askeja. (ei tupakoiden säilytystä varten! :angry:)

nestori

No ei 10 tai 11 vuotias vielä ihan täysikänen ole.Tosin itekkään en ole mutta kuitenkin.

Isosuo

Noh noh, mitäs ikärasismia täällä harjoitetaan.

Mikset kävisi ostamassa läkerolia kaupasta ja söisi rasioita tyhjiksi?

Penkku-99

Lainaus käyttäjältä: Isosuo - 27.11.10 - klo: 15.16
Noh noh, mitäs ikärasismia täällä harjoitetaan.

Mikset kävisi ostamassa läkerolia kaupasta ja söisi rasioita tyhjiksi?

Tää kaveri puhuu asiaa! Ei nyt haukuta toisiamme kun kaikki kerran alkoi yhdestä läkerol askista.

SlidSlide

Ai että nimimerkin perusteella voi päätellä henkilön iän. No sittenhän "Piquel-1845" on varmaankin 155-vuotias.

Duster1

:lol: :lol:

Mäkin olen 1-vuotias.
Axial SCX 10 TR

LaNi5

Lainaus käyttäjältä: Duster1 - 30.11.10 - klo: 09.09
:lol: :lol:

Mäkin olen 1-vuotias.
Aika kakara. Itse olen 4v. vanhempi :p

jon.lindgren

Uteliaisuus voittaa ja on pakko kysyä:
Miksi otsikko?

Traxxas_Topi

Tappaako venäläinen  mafia jos et saa pelti askeja hankittua ?  :mrgreen:
Traxxas E-revo ,Lrp SPX8 , DEX410V3, Tekin RS pro , Futaba 4PL, LiPo

Penkku-99

Ne tappaa sut mun käskystä! :police: