Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Pure ten alpha III palsta

Aloittaja Pekka V, 31.12.03 - klo: 20.49

linkka

hukkasin tänään 1 ruuvi nii mist sais ostettua uuden ruuvin?

kukkalapio

Lainaus käyttäjältä: "linkka"hukkasin tänään 1 ruuvi nii mist sais ostettua uuden ruuvin?

Varmasti tulee halvemmaksi mennä johonkin hong kongiin tai johonkin vastaavaan ja ostaa niitä ruuveja roppakaupalla halvalla kilohinnalla, kuin jotain kyoshon omia superkalliita ruuveja.

En oikeastaan tiedä onko juuri hong kongissa sopivia ruuveja rc-isiin, mutta laitoin kumminkin jonkin esimerkin. :roll:

Sami L

Rautakauppaan meet sen ruuvin kanssa ja tokaset reippaalla äänellä, että tämmönen pitäs saada. Ostat niitä 20 kipaletta ja maksaa 0,50€.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

kukkalapio

Ja otat tietenkin samalla jotain muitakin kuluvia ruuveja mukaan ja ostat samalla jätesäkillisen niitä ruuveja. :mrgreen:  :wink:

linkka

OGe  :mrgreen:

Joona35

Lainaus käyttäjältä: "pegi90"Mitäs uus pure ten alpha 3 maksaa?

Mun Pureten Alpha makso 284 €  + readyset boxi  :wink:

Aleksi

Mulla on pureten alpa 3...
Aion ostaa sen sarjan mikä on uudessa kyoshon luettelossa. Kai se antaa lisää tehoa, kun se vakio siinä on aika huono, ei edes kunnon käyrät..

henrikhomppi

Saakos tohon PueTeniin ostettua sellasen jousi sarjan jossa tulee eri jäykyisiä jousia???
Iron Maiden