Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

NHL 2011

Aloittaja Jepe1, 08.01.11 - klo: 00.15

timberjack

no ei pitäs nyt ainakaan olla pingistä kiinni etteikö peli toimis?!?
mulla ping jotain 30 ja peli toimii hyvin...

mikari

ei.. välillä onnistuu pelit kyllä hyvinkin. ihme juttuja..  :sad:
Kiitos 20 vuodesta!

RallyIsFun(maybe)

Lainaus käyttäjältä: racersrcshop - 15.01.11 - klo: 22.33
LainaaMukana kun kerkee.
Yleensä pelaan Coytosia koska nuoremman pojan serkkupoika Korpikoski pelaa siellä oikeesti.
Capitals on toinen suosikki puhtaasti Ovechkinin takia. Ratkaisee otteluita kuten Peltonen SM-liigassa (just kävin todistaa sitä Nordiksella)
Nimimerkki on "mikajatomi"
Mut kuten todettua en oo kovin hyvä.

Ei hyväksi tule ellei treenaa  :wink: 2010 ehdoton suosikkini oli Chigaco. Nyt pelaan Washingtonilla tai Galgarylla. Gargary on hieman hitaampi fyysinen joukkue, mutta kipper koppaa aika hyvin, niin se pelastaa jo paljon!

Ei se kipperi oikeentaan niin hyvä oo. aika tuurillahan se  noistakin suurimman osan otti:

timberjack

Pistin tossa just koneen päälle elikkä jos liigapeliä joku viittii pelailla niin olen vapaana  :smiley:

jannes28

Olipahan viimeksi pelit... Minä voitin kotipelin 7-2 ja sitten timber voitti kotipelinsä 9-2  :shocked: Olipahan omituista.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

timberjack

Kotiotteluihin näköjään saa enemmän vauhtia  :cheesy:
Ei vaan. Jokseenkin tuntu siltä että aina kun äijät luistelee kuin savessa ei pelistä tule yhtikäs mitään  :angry:

mikari

Vaihdettiin modeemi. Tuntuu PS3 tykkäävän. Saatiin peli Jannen kanssa aikaan ja muutenkin yhteydet muihin pelaajiin tuntuivat toimivan paremmin kuin aikaisemmin. Janne vei 6-3 tällä kertaa.
Kiitos 20 vuodesta!

racersrcshop

pitäiskö nyt sitten tehdä se uusi liiga. Ja mika valitsee sitten oikean joukkueen ;) jos poistuisitte molemmat vanhoista liigoista, niin saan ne lopetettua. Ei ole sitten turhaan siellä roikkumassa.

T: Janne

mikari

Sopii mulle. Nyt näyttäis homma toimivan.. kiitti

Ei olis muita tulijoita? Laita nimeks vaikka racer liiga ? tms
Kiitos 20 vuodesta!

timberjack

ok mukana ollaan. poistun vanhasta liigasta. enemmän sakkia sais olla kyllä mukana.

pistäkää sit uutta kutsua uuteen liigaan....

timberjack

onko liigapelit jo pelattu?  :huh:

jannes28

Ei ole oikein ehtiny pelailemaan

Somnium

Nhl 2k sarjan pelit on huomattavasti enemmän lätkän tuntuista touhua. Kannattaa kokeilla jos on pelkkiä EA:n tekeleitä läiskinyt. Itse kokeilin ja sille tielle jäätiin.

mikari

Lainaus käyttäjältä: jannes28 - 24.03.11 - klo: 22.45
Ei ole oikein ehtiny pelailemaan

En mäkään. Pelit jatkuu taas kohta
Kiitos 20 vuodesta!

timberjack

Mitäs tänne osastolle kuuluu?  :tongue:

Vieläkö liiga pyörähtäis käyntiin vaikka kesä jo meneillään?  :cool:

jannes28

eipä sitä kesällä jaksa pelata  :cool: