Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

DMT GP Syncro KT200

Aloittaja JiiVee, 23.02.11 - klo: 09.45

JiiVee

ja uutta pukkaa kööstilän suunnalta

http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31071&familj=FamMTGP&BildLopNr=01

kattelin että päivitettu gx18 moottori gxr18sp (onko yhtä hyväkäyntinen kuin mustakantinen gx21)

samat iskarit kuin MFR ja mad force kruiser malleissa.

olin lukevinani että 4 kanavainen gigamankka
ym ym kivaa




pöö

CluBBaH

Eli mikä tossa on sitte hyvää? hinta varmasti ainekin.
XRAY 808 2009 Spec |

tapsa92

Mitä uutta ? Näyttää olevan samaa p*skaa kuin kaikki muutkin kyoshon tekeleet.
- Tapsa

Ile__

Lainaus käyttäjältä: tapsa92 - 24.02.11 - klo: 19.44
Näyttää olevan samaa p*skaa kuin kaikki muutkin kyoshon tekeleet.

Kannattaisko jättää kommentoimatta, jos rc-autojen tuntemus on tuolla tasolla. Mitä p*skaa on esimerkiksi Kyosho ST-RR tai MP9 TKI autoissa?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

JiiVee

pöö

mikari

Kannattaako nyt tollaisiin i*ioottimaisiin lausuntoihin tarttuakaan. Kokonaisuushan on hieno ja giganen radio suoraan paketista plussaa.
Kiitos 20 vuodesta!

JiiVee

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 25.02.11 - klo: 09.16
Kannattaako nyt tollaisiin i*ioottimaisiin lausuntoihin tarttuakaan. Kokonaisuushan on hieno ja giganen radio suoraan paketista plussaa.

ja kohta sinä tietysti hehkutat kun menit ja ostit sen  :grin:

vai?
pöö

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 25.02.11 - klo: 09.16
Kokonaisuushan on hieno ja giganen radio suoraan paketista plussaa.
Mun mielestä kaikissa yli 200euron autopaketeissa pitäis jo vaatia niitä gigasia radioita, kun kiinamalleja näkyy saavan jo 30 eurolla ja lähes joka valmistajalla jo RTR paketeissa se 2.4ghz ruori löytyy. Kiteelliset roskiin jo tässä vaiheessa...
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

mikari

Tykkään enemmän noista isopyöräisistä paitsi ulkonäön myös käytännöllisyytensä ansiosta ajopaikkojen suhteen. Tuo DMT on vähän turhan matala näihin meidän maastoihin. Lisäksi luulen että Kruiser on jonkin verran kestävämpi juuri maavarasta ja rakenteestaan johtuen.

RS tuningille - Japanissa on ollut jotain ongelmaa saada niitä markkinoille, näin olen ymmärtänyt, johtuen lainsäädännöstä siellä. Siksi niiden tulo en vienyt aikaa.. ei niitä taida olla Tamijoissakaan vakiona?
Kiitos 20 vuodesta!

rs tuning

Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 25.02.11 - klo: 09.38
RS tuningille - Japanissa on ollut jotain ongelmaa saada niitä markkinoille, näin olen ymmärtänyt, johtuen lainsäädännöstä siellä. Siksi niiden tulo en vienyt aikaa.. ei niitä taida olla Tamijoissakaan vakiona?
Ok sehän onkin niille silloin iso miinus, mutta miksi eivät "vientimalleihin" voisi laittaa?

Ps. Kyllä noi isopyöräset on parhaita bäshäilyyn/pihasuditteluun, en näe muuta syytä muiden mallien hankintaan kuin paikalliset radat ja kilpailuihin osallistuminen... :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

mikari

Niinhän ne nyt vihdoin ovat alkaneetkin, ainakin Kyosho, vaikka pitkään se on vienyt. Japsit vaan eivät tunnetusti tee kauhean nopeita päätöksiä.

Näinhän se on mitä tulee tohon alempaan kommenttiisi. Olen täysin samaa mieltä.
Kiitos 20 vuodesta!

vilzuh

Mun mielestä toi näyttää DST:ltä isommilla renkuloilla ja puskureilla ym. muilla pikku päivityksillä.
Huom. Tämä on vain mielipide.
Passiivista harrastelua

mr.marcus

Kellään kokemuksia kyosho dmt gp:stä kertokaa olis omaan käyttö tarpeeseen mukavan näköinen peli?  :afro:

vihku

Kaverilla on toi DBX2.0 malli jossa on toi sama moottori että ainakin toi on hyvä ja tehookkin on riittämiin ja käykin ihan hyvin.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

mr.marcus

No on mukava huomata että jollain ees on hyvää sanottavaa kyoshosta, kerro enemmänkin ko. Autosta ja koneesta jos tiiät:-) helppo säätää ym ym...

vihku

Tästä kyseisestä autosta ei ole mitään tietoa kun ei ole kellään tuttavalla sellasta. Mut kyllä toi moottorin säätökin on ihan helppoo ( ainakin itselleni ) . Tyhjäkäynnilläkin pysyy pitkään ja todella hiljasilla kierroksilla. Ja kyllä ainakin Kyoshon laatu on ihan hyvää minun mielestä kun itselläkin kössi on ja todella hyvin kestänyt!
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

lassii

#16
Aika lailla näyttää samalta kun MFR. Kone nyt on uusittu ja heitetty mäkeen se sähköstartti. Oma MFR kun on käytetty niin aika lailla on saanu fiksailla ja paranella paikkoja. Kone kun se vanhempi .18 niin vaatii huoltoo kyllä. Laakerit tarttis vaihtaa kun kusee jo edestä läpi  :tongue:

E: Näköjään myös vaihteisto jätetty pois....
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

nitroking neo rs

Kaverilla on just toi kyseinen auto hyvin pyyhkii menemään. Sisään ajossa tyhjäkäyntineula jäi jumittamaan jostain kumman syystä. Talvella on tosi hyvä ajella hankiasella ja kulma lähtee käyntiinkin talvella ihan kohtuullisella vaivalla kunhan laittaa folion kannen päälle.

ps.En kyllä tajuu mistä se on saanu ton viime talvena.

mr lazer

vanha keskustelu on mutta sanon kuitenkin.Auto on suoraan sanoen täysi pas*a. En ole ajanut vielä kertaakaan niin ettei  kaasu olisi hirttänyt kiinni tai kone leiponut kiinni. Kyoshoon vein kytkimen korjaukseen ja korjasivat sen väärin jonka johdosta auto rikki.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

JiiVee

#19
Jos joka ajolla kone leipoo, niin sanoisin, että käyttäjässä on vikaa enemmän kuin autossa.

Ja mitähän se väärin korjattu kytkin muka hajotti?

EDIT: Tämänkin varmaan voisi siirtää tuonne kyoshon alle.

EDIT2: Miksi ihmeessä polttisauto topikki on sähköautoalueella=  :shocked:
pöö

juhiss123

Lajin aloittelijana ja vähän käytetyn auton omistajana joudun myös toteamaan, että kaasu hirttää herkästi kiinni. Vaatii tosin lisää ajotunteja ennenkö voi jotain todella puhua laadusta tai sen poissaolosta.

sikki

servothan ainaki on pashat,mitkä vakiona tulee.. mut kantsii varmaan hommata kunnolliset tilalle,ni loppuu ongelmat niitten suhteen. itellä oli kyseinen pirssi eikä ollu ongelmia :cool:

juhiss123

Kiitos vinkistä! Pitääpä laittaa hetimmiten tilaukseen.

R/C95

Modet voisi varmaan heittää tänkin aiheen tonne kössin polttispuolen osioon, kun polttisautohan tämä dmt gp on...

juhiss123

Nyt tais mennä moderaattoreilla sähkö- ja polttisautot sekaisin.  :roll:

mr lazer

Eli minkä koneen tähän kaaraan nyt voi laittaa? Onko se niin että kaikki 18. kokoiset kävis. Ja lukenut että orkkis kytkin ei kävisi joihinkin tiettyihin koneisiin.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

sikki

vakion saat helpoiten, muihin joudut pukit hommaamaan.