Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

GT-8 Sarja 2011 - INFO ja Säännöt

Aloittaja HVoltage, 24.02.11 - klo: 10.40

peitsamo

ISO KIITOS koko GT-8 sarjan porukalle, erityisesti Jepelle joka hoiti sarjan vetovastuun esimerkillisesti ja tarjosi loistavan vastuksen radalla.

Oli todella mukava kausi ja kiva huomata, että sarjan taso alkaa selvästi nousta kokonaisuutena ja samalla kuljettajien väliset erot kaventuu selvästi. Toinen merkittävä huomio kaudesta oli se, että autot tulivat muutamaa keskeytystä lukuunottamatta myös finaaleissa maaliin, joten kisat ratkottiin ajamalla.

Nyt kun näyttää siltä, että GT-autojen tarjonta lisääntyy myös kotimaassa, on uusien kilpailijoiden entistäkin helpompi tulla mukaan tähän hienoon sarjaan.

Ensi kaudella sitten taas.  :cool: :cool: :cool:
Flying Calacucco

goos

#61
Tuli seurattua nyt ekaa kertaa gt8 luokkaa sivusta ja näyttää todella aloittelijaystävälliseltä luokalta. Hyvä yhteishenki kaikilla kilpailijoilla ja helppo päästä mukaan. Mekkarista ei tarvitse myöskään ottaa stressiä koska alkuerissä ei tarvite välitankata, riittää että joku täyttää tankin lämmittelyn jälkeen.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

mikari

Miksi ei olla Kauppin kanssa jaetulla 16. sijalla kun pisteitä on yhtä paljon ja sijoituskin on ainoassa ajetussa kisassa sama (6.) ? No saa se Kari olla mua edellä, ei siinä mitään, kiinnostais vaan tietää  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

peitsamo

Tasapisteissä sijoituksen ratkaisee ensin voittojen määrä. Jos (kun) niitä ei ole, katsotaan kumpi on sijoittunut paremmin vimeisessä kilpailussa. Kun kumpikaan ei siihen osallistunut, katsotaan viimeistä edellisen kilpailun sijoitukset.
Flying Calacucco

RoddeR

Kiitokset kaudesta kaikille kanssa kilpailijoille ja kisojen järjestäjille. Erittäin nasta kausi takana ja nyt alkaa se odotus että pääsee taas ensi kesänä vääntämään gt-8 luokassa kisaa. Toivottavasti ensi kaudella olisi osallistuja määrä edelleen kasvava. Oma kausi meni yli odotusten. Toki kaksi viimeistä kisaa meni penkin alle omien mekkaus mokien takia mutta näistä oppii ja tuskin ainakaan kovin helposti samoja virheitä tulee toistamiseen.  Kiitokset myös Jerry:lle ja Stail:lle mekkaus avusta.
Kyosho, elämäni auto.

mikari

Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 11.08.11 - klo: 13.02
Tasapisteissä sijoituksen ratkaisee ensin voittojen määrä. Jos (kun) niitä ei ole, katsotaan kumpi on sijoittunut paremmin vimeisessä kilpailussa. Kun kumpikaan ei siihen osallistunut, katsotaan viimeistä edellisen kilpailun sijoitukset.

Ok! Tänks
Kiitos 20 vuodesta!

pietro

#66
Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 11.08.11 - klo: 12.05
ISO KIITOS koko GT-8 sarjan porukalle, erityisesti Jepelle joka hoiti sarjan vetovastuun esimerkillisesti ja tarjosi loistavan vastuksen radalla.

Oli todella mukava kausi ja kiva huomata, että sarjan taso alkaa selvästi nousta kokonaisuutena ja samalla kuljettajien väliset erot kaventuu selvästi. Toinen merkittävä huomio kaudesta oli se, että autot tulivat muutamaa keskeytystä lukuunottamatta myös finaaleissa maaliin, joten kisat ratkottiin ajamalla.

Nyt kun näyttää siltä, että GT-autojen tarjonta lisääntyy myös kotimaassa, on uusien kilpailijoiden entistäkin helpompi tulla mukaan tähän hienoon sarjaan.

Ensi kaudella sitten taas.  :cool: :cool: :cool:

Komppaan Peksiä.

Itseltä vielä kiitokset FAIJALLE(lue:HOKElle) mekkauksista ja säätöavusta, eikä unohdeta kaikkia jotka on kisoissa auttanut mekkauksissa, varsinkin kiitokset Juholle ja Antille raision huippu tankkaus kellotuksista. Todella maukas 2.sija siellä.

ps. Oli kyllä vähän FAIJAN karmaa Kouvolan kisassa :shocked:
KYOSHO B-TEAM

-Juho-

Joo-o. Onnea menestyneille, mä näköjään taktikoin itteni samalle numerolle ensi kaudeksi.
Nopea yhteenveto:

Kuusankoski: n.5min ennen maalia etuiskari irti yläkiinnikkeestä "varmalta" 3.paikalta. ->7.sija
Raisio: moottori irti b-finaalissa, selkeästä johtoasemasta. ->12.sija
Hyvinkää: ponderi lakkasi toimimasta, johtoliitin rikki, jälleen b-finaalin kärjestä ->11.sija
Kouvola: alkuerien 3. ja maalissa 2.

Kouvolassa kaikki meni kuten olisi pitänyt mennä koko kauden, epäonni vaivasi turhankin kanssa.
Mukava ja tasaväkinen kausi jokatapauksessa, ensi vuonna jatketaan!

Juho H.
Liikaa Kyoshoja

wego

mistä sarjan seikkaperäiset säännöt löytyvät? pitäis saada sääntöjen mukainen auto keväällä ajoon.

peitsamo

Säännöt löytyvät tämän viestiketjun kuudennesta viestistä.
Flying Calacucco

wego

Jep, unohdin muokata viestiä sääntöjen löytymisen jälkeen. Pääpiirteittäin voidaan siis olettaa että kaudella 2011 sääntöjenmukainen auto on sääntöjenmukainen myös kaudella 2012? Ettei mun tarvitse odottaa kauden 2012 sääntöjä kamoja hankkiessani.

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: wego - 24.10.11 - klo: 18.05
Jep, unohdin muokata viestiä sääntöjen löytymisen jälkeen. Pääpiirteittäin voidaan siis olettaa että kaudella 2011 sääntöjenmukainen auto on sääntöjenmukainen myös kaudella 2012? Ettei mun tarvitse odottaa kauden 2012 sääntöjä kamoja hankkiessani.


Voisin näin luokkayhteyshenkilön roolissa sanoa, että 100%:lla varmuudella.


Tällä hetkellä sääntömuutos mitä on kaavailtu, koskisi alkueräpistejärjestelmän laajentamista samanlaiseksi kuin TP-10 luokassa. Tarkoittaa siis sitä, että neljä nopeita saa sarjapisteitä alkuerissä.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

wego

Hieno homma, toivottavasti nähdään keväällä.

Hoidanko lisenssin itse vai yhteyshenkilön kautta?

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: wego - 24.10.11 - klo: 23.38
Hieno homma, toivottavasti nähdään keväällä.

Hoidanko lisenssin itse vai yhteyshenkilön kautta?


Pitää ensin liittyä AKK:n alaiseen seuraan, maksaa jäsenmaksu ja sitten AKK:n KITI-palvelusta ostetaan lisenssi. Tämä kaikki kannattaa tehdä vasta ensi vuonna.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |