Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Flatout ultimate carnage

Aloittaja väinö, 22.04.11 - klo: 15.05

väinö

Tein nyt ajankuluks tämmösenkin aiheen. Eli mulla on tää kyseinen peli. On ihan sikahyvä peli ja grafiikka. Älytöntä autonrunttausta, paljon autoja ja ratoja. Kirjauduin just siihen liveen tai mikä nyt onkaan ja nytte voin pelata sitä onlinena. Elikkä tänne kaikki keskustelu tästä pelistä ja täällä voi haastaa kaikkia tän pelin omistajia kisaamaan. :grin:

JiiVee

miten täs voi tallentaa pelin?

Mistään en oo löytänyt mitään tallennukseen viittaavaa.
pöö

Bonzer

PC:llä muistaakseni pitää olla kirjautuneena Windows Liveen. Se tallentaa automaattisesti.

JiiVee

eikö tosiaankaan oo muuta vaihtoehtoa?
pöö

Bonzer

väinö

Siis sehän tallentaa automaattisesti pelin. (ainaki mulla) Oli kirjautunu tai ei.
Mutta liveen kannattaa kirjautua koska muistaakseni niissä live kisoissa on pari ylimäärästä autoa valittavissa.
Esim. rekka

JiiVee

ei se vaan minulla tallenna.

liekö osuutta sillä kun minun on waretettu?
pöö

-Tuoppi-

Kyl se mulla toimi ihan ihan vaikka olikin waretettu.
Tamiya (T2M) Eagle truck 5000 series, Traxxas Slash 4x4 Ultimate, RC4WD Trail Finder 2

JiiVee

no mikähän siinäkin sitten mättää  :angry:
pöö

väinö

JiiVee

kräkätty niin että ei tarvitse levyä.
pöö

MirosHima

Lainaus käyttäjältä: JiiVee - 23.09.11 - klo: 18.34

haloo, hyvä huudella foorumilla moisia! kohton kuule swattiä, supoo, krp ja sun muuta miliisiä ovella.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Traxxas_Topi

Lainaus käyttäjältä: MirosHima - 25.09.11 - klo: 14.13

haloo, hyvä huudella foorumilla moisia! kohton kuule swattiä, supoo, krp ja sun muuta miliisiä ovella.
HAAHAHAHA :grin:

Mistä pelistä tässä nyt siis on kyse ? Flat Out , Flatout 2 vai joku muu ?
Traxxas E-revo ,Lrp SPX8 , DEX410V3, Tekin RS pro , Futaba 4PL, LiPo

väinö

Penkku-99

Ei haittaa lain mukaan jos on ottanut itselleen kopion tai miksi sitä nyt haluaakaan kutsua. Kräkkääminen itselleenkään ei ole rikos. Vasta jos rupeat myymään tai kaverillesi lataat tai kräkkäät. SE ON LAITONTA!
Se o myähäst sit valittaa ku p*skat on jo housus!

sampsi

Lainaus käyttäjältä: Penkku-99 - 26.09.11 - klo: 18.15

Ei haittaa lain mukaan jos on ottanut itselleen kopion tai miksi sitä nyt haluaakaan kutsua. Kräkkääminen itselleenkään ei ole rikos. Vasta jos rupeat myymään tai kaverillesi lataat tai kräkkäät. SE ON LAITONTA!
Tarkoitat varmaan jos ottaa pelistä BACKUPIN,Kyllä vaa sillo saa laittaa/käyttää cräkkiä.Ja miksi ei sillonkin jos on paljon pelejä,Ja ei jaksa aina laittaa levyä sisää,silloin kans noita cräkkejä on lailista käyttää.

JiiVee

Lainaus käyttäjältä: JiiVee - 22.09.11 - klo: 16.47
miten täs voi tallentaa pelin?

Mistään en oo löytänyt mitään tallennukseen viittaavaa.
pöö

väinö

Paha sanoo kun itellä tallenetaa automaattisesti. :undecided: (Eli en tiedä)

JiiVee

Lainaus käyttäjältä: väinö - 28.09.11 - klo: 16.56
Paha sanoo kun itellä tallenetaa automaattisesti. :undecided: (Eli en tiedä)

tallentaako ilman liveen kirjautumista. (kuuluuko tämän siinä kohdassa muuten kysyä product keytä)
pöö

väinö

JiiVee

asensin uusiks pelin ja ei auttanut.
pöö

seeveerii

Kyllä mullakin automaattisesti tallentaa.
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10