Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Millä 1:1 autolla ajelette ?

Aloittaja fiesta6, 18.02.04 - klo: 22.35

transewaves

TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Andrimus

Nyt transe nukkumaan.. Liian monta ahaa elämystä pitkin maisemia...;))

transewaves

Lainaus käyttäjältä: Andrimus - 31.10.14 - klo: 23.35
Nyt transe nukkumaan.. Liian monta ahaa elämystä pitkin maisemia...;))
205 takanakit  :cool:
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Ville Vainio

Kyosho Inferno MP9e

Jarza

Mageen näkönen härpätin  :grin:
Cen GST E @ Toro Ts 150

JuhaS14

Tommosella M3 E92 toistaiseksi ajellaan.



Jossain vaiheessa varmaan vaihdetaan M4 todennäköisesti lähitulevaisuudessa..
// Juha
Hakusanamainonta ja hakukoneoptimointi -palvelut.

Assa2000

Lainaus käyttäjältä: JuhaS14 - 21.11.14 - klo: 09.41
Tommosella M3 E92 toistaiseksi ajellaan.



Jossain vaiheessa varmaan vaihdetaan M4 todennäköisesti lähitulevaisuudessa..
.

Tehoja pitäisi ainakin olla riittävästi tänne kylmään Pohjolaan ;)
Olleita: Kyosho Lazer ZX-5, Traxxas Blast Brushless
Nykyisin RC autoton

peitsamo

Lainaus käyttäjältä: JuhaS14 - 21.11.14 - klo: 09.41
Tommosella M3 E92 toistaiseksi ajellaan.

Jossain vaiheessa varmaan vaihdetaan M4 todennäköisesti lähitulevaisuudessa..

Onkos sulla ees ajokorttia?  :shocked:
Flying Calacucco

JuhaS14

Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 21.11.14 - klo: 12.38
Lainaus käyttäjältä: JuhaS14 - 21.11.14 - klo: 09.41
Tommosella M3 E92 toistaiseksi ajellaan.

Jossain vaiheessa varmaan vaihdetaan M4 todennäköisesti lähitulevaisuudessa..

Onkos sulla ees ajokorttia?  :shocked:

Joo saan takas tossa parin päivän päästä taas :D
// Juha
Hakusanamainonta ja hakukoneoptimointi -palvelut.

Ville Vainio

Mitäs tollases ämmässä on potkua, 300hv ?
Kyosho Inferno MP9e

transewaves

TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Assa2000

Lainaus käyttäjältä: Ville Vainio - 21.11.14 - klo: 22.20
Mitäs tollases ämmässä on potkua, 300hv ?

Ei riitä läheskään, 420 vakiona irtoo. Jos on pientä ohjelmointia niin lähempänä 500 hevosta

Itse en sitä M4 ostaisi. Ruman näkoinen jotenkin, tai ei ainakaan omaan silmään jostain syystä miellytä. C63 AMG coupena olisi parempi vaihtoehto
Olleita: Kyosho Lazer ZX-5, Traxxas Blast Brushless
Nykyisin RC autoton

JuhaS14

Lainaus käyttäjältä: Assa2000 - 21.11.14 - klo: 23.34
Lainaus käyttäjältä: Ville Vainio - 21.11.14 - klo: 22.20
Mitäs tollases ämmässä on potkua, 300hv ?

Ei riitä läheskään, 420 vakiona irtoo. Jos on pientä ohjelmointia niin lähempänä 500 hevosta

Itse en sitä M4 ostaisi. Ruman näkoinen jotenkin, tai ei ainakaan omaan silmään jostain syystä miellytä. C63 AMG coupena olisi parempi vaihtoehto

Mä kävin tota C36 AMG:ta ajamassa kun M3:sen hommasin ja jotenkin se vehje ei oikeen vakuuta, se on hitaampi ainakin TopGearin mukaan kun M3 E92. Itsellä on kanssa vähän ristiriitaiset tuntemukset tosta M4:sta - Toisaalta ihan jees että uus malli tuli, mutta se konevalinta ei sytytä nyt kun on päässyt ton vapaastihengittävän kasin makuun. Nissan GTR on toinen vaihtoehto mitä täytyy vakavasti tutkia, ehkä myös Lexuksen IS-F. CLS AMG olis sitten jo hieno, mutta hinta kipuaa aika reilusti...
// Juha
Hakusanamainonta ja hakukoneoptimointi -palvelut.

Assa2000

Lainaus käyttäjältä: JuhaS14 - 21.11.14 - klo: 23.47
Lainaus käyttäjältä: Assa2000 - 21.11.14 - klo: 23.34
Lainaus käyttäjältä: Ville Vainio - 21.11.14 - klo: 22.20
Mitäs tollases ämmässä on potkua, 300hv ?

Ei riitä läheskään, 420 vakiona irtoo. Jos on pientä ohjelmointia niin lähempänä 500 hevosta

Itse en sitä M4 ostaisi. Ruman näkoinen jotenkin, tai ei ainakaan omaan silmään jostain syystä miellytä. C63 AMG coupena olisi parempi vaihtoehto


Mä kävin tota C36 AMG:ta ajamassa kun M3:sen hommasin ja jotenkin se vehje ei oikeen vakuuta, se on hitaampi ainakin TopGearin mukaan kun M3 E92. Itsellä on kanssa vähän ristiriitaiset tuntemukset tosta M4:sta - Toisaalta ihan jees että uus malli tuli, mutta se konevalinta ei sytytä nyt kun on päässyt ton vapaastihengittävän kasin makuun. Nissan GTR on toinen vaihtoehto mitä täytyy vakavasti tutkia, ehkä myös Lexuksen IS-F. CLS AMG olis sitten jo hieno, mutta hinta kipuaa aika reilusti...

CLS autona ylipäätään on todella hieno. Ainut ongelma siinä on, että kuski ei saa olla kamalan pitkä, koska autoon meneminen ja katon mataluus tuottavat tuskaa. Isäni (185 cm) kävi koeajamassa tuota CLS 350 4Matic Shooting Brakea. Loistava auto ajaa ja niin poispäin mutta juuri edellä mainitsemani asiat tuottivat hiukan tuskaa, eikä sitten niin lämmennyt autolle

Mitäs oot mieltä Audeista? S5 saa Suomesta vähän reilulla sun nykyisen M3 hinnalla, ja ovat uudempia, tosin uusi malli maksaa jo. Vähän on laiskempi, mutta ohjelmointia sisään niin kyllä se siitä muuttuu. RS5 olis sitten jo M3 nopeampi ja tietysti neliveto, mutta hinnat Suomessa jo aika kirkealla (n. 100t). Jos Saksasta auton haet, sitten ei pitäisi olla ongelmaa :wink:
Olleita: Kyosho Lazer ZX-5, Traxxas Blast Brushless
Nykyisin RC autoton

Mäkistation


Tuollasella '90 Laser Ekkerillä ajelen nykyään. Kai jotain hulluutta on kun useamman viikonlopun tuota hitsailin ja ehostelin. :shocked: Kaikinpuolin ihan mukava kottero.
Kyosho Turbo Optima Mid | Raider Pro & ARR | Scorpion 2014

Honkkari

#2535
Eläkää ny puhuko mistään japanilaasista riisikulhoista ja mersuista bemarin kans samas lausees. Sehän on suorastaan loukkaavaa  :laugh:
Ei vapaastihengittävään saa millään ohjelmoinnilla 80 heppaa lisää  :wink: Yleensä ohjelmoinnilla saadaan tehoalue paremmaksi esim, tämän e92 m3 kohdalla voitaisiin paras tehoalue saada hiukan matalemmille kierroksille. Se on aina yhtä hauskaa lukea amiksien tekemiä bemari ilmotuksilla kun esim. joku e36 325 niin siellä on tehoiks ilmoitettu 220-230hv ja isolla sit lukee et autossa lastu!!! Todellisuudes nämä lastut varsinkin niin sanotut valmis lastut jotka ei ole autokohtaisia ( saa 30-40e ebaysta ) niin niistä ei ole v*ttuakaan hyötyä  :laugh: Asia on sitten täysin eri jos ahdettu auto kyseessä joissa näistä ohjelmoinneista on tehollisestikkin oikeasti hyöytyä.
Ja se mitä RS5:ses on enempi tehoa ku e9x m3:ses nii katoaa täysin sinne nelivedon syövereihin. Sen verran on kovempi tuo tehohäviö nelivedossa vrt. takavetoon  :smiley: Nelivedot kuuluu maastoautoihin , ei sporttisiin autoihin  :smiley:

Tehohäviö takavetoisessa on n. 15% eli m3 pyöräteho olisi 420hp ja siitä 15% = 357hp
Tehohäviö nelivetoisessa on n. 22% eli rs5 pyöräteho olisi 450hp ja siitä 22% = 351hp

Täähän on vain minun mielipide joten ei herneitä kiitos :))

Lainaus käyttäjältä: JuhaS14 - 21.11.14 - klo: 23.47
Lainaus käyttäjältä: Assa2000 - 21.11.14 - klo: 23.34
Lainaus käyttäjältä: Ville Vainio - 21.11.14 - klo: 22.20
Mitäs tollases ämmässä on potkua, 300hv ?

Ei riitä läheskään, 420 vakiona irtoo. Jos on pientä ohjelmointia niin lähempänä 500 hevosta

Itse en sitä M4 ostaisi. Ruman näkoinen jotenkin, tai ei ainakaan omaan silmään jostain syystä miellytä. C63 AMG coupena olisi parempi vaihtoehto

Mä kävin tota C36 AMG:ta ajamassa kun M3:sen hommasin ja jotenkin se vehje ei oikeen vakuuta, se on hitaampi ainakin TopGearin mukaan kun M3 E92. Itsellä on kanssa vähän ristiriitaiset tuntemukset tosta M4:sta - Toisaalta ihan jees että uus malli tuli, mutta se konevalinta ei sytytä nyt kun on päässyt ton vapaastihengittävän kasin makuun. Nissan GTR on toinen vaihtoehto mitä täytyy vakavasti tutkia, ehkä myös Lexuksen IS-F. CLS AMG olis sitten jo hieno, mutta hinta kipuaa aika reilusti...
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

ylikar-h

Lainaus käyttäjältä: Honkkari - 22.11.14 - klo: 13.48
Eläkää ny puhuko mistään japanilaasista riisikulhoista ja mersuista bemarin kans samas lausees. Sehän on suorastaan loukkaavaa  :laugh:
Ei vapaastihengittävään saa millään ohjelmoinnilla 80 heppaa lisää  :wink: Yleensä ohjelmoinnilla saadaan tehoalue paremmaksi esim, tämän e92 m3 kohdalla voitaisiin paras tehoalue saada hiukan matalemmille kierroksille. Se on aina yhtä hauskaa lukea amiksien tekemiä bemari ilmotuksilla kun esim. joku e36 325 niin siellä on tehoiks ilmoitettu 220-230hv ja isolla sit lukee et autossa lastu!!! Todellisuudes nämä lastut varsinkin niin sanotut valmis lastut jotka ei ole autokohtaisia ( saa 30-40e ebaysta ) niin niistä ei ole v*ttuakaan hyötyä  :laugh: Asia on sitten täysin eri jos ahdettu auto kyseessä joissa näistä ohjelmoinneista on tehollisestikkin oikeasti hyöytyä.
Ja se mitä RS5:ses on enempi tehoa ku e9x m3:ses nii katoaa täysin sinne nelivedon syövereihin. Sen verran on kovempi tuo tehohäviö nelivedossa vrt. takavetoon  :smiley: Nelivedot kuuluu maastoautoihin , ei sporttisiin autoihin  :smiley:

Täähän on vain minun mielipide joten ei herneitä kiitos :))

Lainaus käyttäjältä: JuhaS14 - 21.11.14 - klo: 23.47
Lainaus käyttäjältä: Assa2000 - 21.11.14 - klo: 23.34
Lainaus käyttäjältä: Ville Vainio - 21.11.14 - klo: 22.20
Mitäs tollases ämmässä on potkua, 300hv ?

Ei riitä läheskään, 420 vakiona irtoo. Jos on pientä ohjelmointia niin lähempänä 500 hevosta

Itse en sitä M4 ostaisi. Ruman näkoinen jotenkin, tai ei ainakaan omaan silmään jostain syystä miellytä. C63 AMG coupena olisi parempi vaihtoehto

Mä kävin tota C36 AMG:ta ajamassa kun M3:sen hommasin ja jotenkin se vehje ei oikeen vakuuta, se on hitaampi ainakin TopGearin mukaan kun M3 E92. Itsellä on kanssa vähän ristiriitaiset tuntemukset tosta M4:sta - Toisaalta ihan jees että uus malli tuli, mutta se konevalinta ei sytytä nyt kun on päässyt ton vapaastihengittävän kasin makuun. Nissan GTR on toinen vaihtoehto mitä täytyy vakavasti tutkia, ehkä myös Lexuksen IS-F. CLS AMG olis sitten jo hieno, mutta hinta kipuaa aika reilusti...

Jep, ei noilla lastuilla isoja tehomuutoksia saa, mutta kyllä E36 323:sta saa "helposti" n 320-330 hv , mutta vaatii vähän enemmän :wink:

JuhaS14

Lainaus käyttäjältä: Honkkari - 22.11.14 - klo: 13.48
Eläkää ny puhuko mistään japanilaasista riisikulhoista ja mersuista bemarin kans samas lausees. Sehän on suorastaan loukkaavaa  :laugh:
Ei vapaastihengittävään saa millään ohjelmoinnilla 80 heppaa lisää  :wink: Yleensä ohjelmoinnilla saadaan tehoalue paremmaksi esim, tämän e92 m3 kohdalla voitaisiin paras tehoalue saada hiukan matalemmille kierroksille. Se on aina yhtä hauskaa lukea amiksien tekemiä bemari ilmotuksilla kun esim. joku e36 325 niin siellä on tehoiks ilmoitettu 220-230hv ja isolla sit lukee et autossa lastu!!! Todellisuudes nämä lastut varsinkin niin sanotut valmis lastut jotka ei ole autokohtaisia ( saa 30-40e ebaysta ) niin niistä ei ole v*ttuakaan hyötyä  :laugh: Asia on sitten täysin eri jos ahdettu auto kyseessä joissa näistä ohjelmoinneista on tehollisestikkin oikeasti hyöytyä.
Ja se mitä RS5:ses on enempi tehoa ku e9x m3:ses nii katoaa täysin sinne nelivedon syövereihin. Sen verran on kovempi tuo tehohäviö nelivedossa vrt. takavetoon  :smiley: Nelivedot kuuluu maastoautoihin , ei sporttisiin autoihin  :smiley:

Täähän on vain minun mielipide joten ei herneitä kiitos :))



Itseasiassa tuohon saa noin 40 heppaa lisää vaihtamalla Akrapovicin putkiston, kaverilla samanlainen johon muutettu ja dynotettu. AInoa vaan että tuo ks. putkisto maksaa muistaakseni 6000-7000 euroa.  :afro:

https://www.akrapovic.com/#!/car/products?brandId=19 - Tuo putkisto on taideteos.

Mun kaverilla on tommonen RS5, Audit ei oikeen mua vakuuttanut, ei sekään vaikka ihan kivalta autolta näyttää. Lexuksen IS-F on itseasiassa helvetin hieno auto,kannattaa käydä joskus kurkkaamassa. 
// Juha
Hakusanamainonta ja hakukoneoptimointi -palvelut.

Honkkari

323 on vaan lyhytiskuinen joten paljon viisaampaa käyttää esim. 325 (m50b25) tai 328 (m52b28) tekniikkaa. Veljeltä löytyy tommonen e30 m50b25 tekniikalla , hx40 ahdin, KMS:n moottorinohjauksella , 600x300x100 välijäähy jne. ja tehoa on pitkälti yli 500hp. Tarkkaa tehoa ei oo tiedossa tosin. Ohan noita sitten esim. Tuurissa ( Keskisen lähellä ) otettu 1000hp pihalle tollasesta m52b28 moottorista. Kyllähän noista saa jos on vaan aikaa , tietämystä ja hitusen rahaakin :)

Lainaus käyttäjältä: ylikar-h - 22.11.14 - klo: 14.00
Lainaus käyttäjältä: Honkkari - 22.11.14 - klo: 13.48
Eläkää ny puhuko mistään japanilaasista riisikulhoista ja mersuista bemarin kans samas lausees. Sehän on suorastaan loukkaavaa  :laugh:
Ei vapaastihengittävään saa millään ohjelmoinnilla 80 heppaa lisää  :wink: Yleensä ohjelmoinnilla saadaan tehoalue paremmaksi esim, tämän e92 m3 kohdalla voitaisiin paras tehoalue saada hiukan matalemmille kierroksille. Se on aina yhtä hauskaa lukea amiksien tekemiä bemari ilmotuksilla kun esim. joku e36 325 niin siellä on tehoiks ilmoitettu 220-230hv ja isolla sit lukee et autossa lastu!!! Todellisuudes nämä lastut varsinkin niin sanotut valmis lastut jotka ei ole autokohtaisia ( saa 30-40e ebaysta ) niin niistä ei ole v*ttuakaan hyötyä  :laugh: Asia on sitten täysin eri jos ahdettu auto kyseessä joissa näistä ohjelmoinneista on tehollisestikkin oikeasti hyöytyä.
Ja se mitä RS5:ses on enempi tehoa ku e9x m3:ses nii katoaa täysin sinne nelivedon syövereihin. Sen verran on kovempi tuo tehohäviö nelivedossa vrt. takavetoon  :smiley: Nelivedot kuuluu maastoautoihin , ei sporttisiin autoihin  :smiley:

Täähän on vain minun mielipide joten ei herneitä kiitos :))

Lainaus käyttäjältä: JuhaS14 - 21.11.14 - klo: 23.47
Lainaus käyttäjältä: Assa2000 - 21.11.14 - klo: 23.34
Lainaus käyttäjältä: Ville Vainio - 21.11.14 - klo: 22.20
Mitäs tollases ämmässä on potkua, 300hv ?

Ei riitä läheskään, 420 vakiona irtoo. Jos on pientä ohjelmointia niin lähempänä 500 hevosta

Itse en sitä M4 ostaisi. Ruman näkoinen jotenkin, tai ei ainakaan omaan silmään jostain syystä miellytä. C63 AMG coupena olisi parempi vaihtoehto

Mä kävin tota C36 AMG:ta ajamassa kun M3:sen hommasin ja jotenkin se vehje ei oikeen vakuuta, se on hitaampi ainakin TopGearin mukaan kun M3 E92. Itsellä on kanssa vähän ristiriitaiset tuntemukset tosta M4:sta - Toisaalta ihan jees että uus malli tuli, mutta se konevalinta ei sytytä nyt kun on päässyt ton vapaastihengittävän kasin makuun. Nissan GTR on toinen vaihtoehto mitä täytyy vakavasti tutkia, ehkä myös Lexuksen IS-F. CLS AMG olis sitten jo hieno, mutta hinta kipuaa aika reilusti...

Jep, ei noilla lastuilla isoja tehomuutoksia saa, mutta kyllä E36 323:sta saa "helposti" n 320-330 hv , mutta vaatii vähän enemmän :wink:
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Honkkari

Putkistolla joo saa tehoa lisää kun vakioputkistot yleensä tosi ahtaita päästönormien vuoksi jne.
Kyllähän noihin vanhoihinkin bemmeihin saa sen 5-10heppaa kunnon peltisatsilla , mutta onko se tehonlisäys sit rahan arvoista?  :smiley: Itelläki oli tos pari vuotta takaperin tommonen vanha kunnon e34 525tds. Tosin piristetty mekaanisella pumpulla , 10mm nestepäällä , kahdella ahtimella ja helkutin isolla välijäähyllä. Eihän siinä ollu tehoa ku vähä yli 300hp , mutta vääntöä yli 600nm niin kivahan sillä oli vitosellaki sorvasta 80:stä kaasupohjaan ja silti liikkuu  :cool:
Lainaus käyttäjältä: JuhaS14 - 22.11.14 - klo: 14.05
Lainaus käyttäjältä: Honkkari - 22.11.14 - klo: 13.48
Eläkää ny puhuko mistään japanilaasista riisikulhoista ja mersuista bemarin kans samas lausees. Sehän on suorastaan loukkaavaa  :laugh:
Ei vapaastihengittävään saa millään ohjelmoinnilla 80 heppaa lisää  :wink: Yleensä ohjelmoinnilla saadaan tehoalue paremmaksi esim, tämän e92 m3 kohdalla voitaisiin paras tehoalue saada hiukan matalemmille kierroksille. Se on aina yhtä hauskaa lukea amiksien tekemiä bemari ilmotuksilla kun esim. joku e36 325 niin siellä on tehoiks ilmoitettu 220-230hv ja isolla sit lukee et autossa lastu!!! Todellisuudes nämä lastut varsinkin niin sanotut valmis lastut jotka ei ole autokohtaisia ( saa 30-40e ebaysta ) niin niistä ei ole v*ttuakaan hyötyä  :laugh: Asia on sitten täysin eri jos ahdettu auto kyseessä joissa näistä ohjelmoinneista on tehollisestikkin oikeasti hyöytyä.
Ja se mitä RS5:ses on enempi tehoa ku e9x m3:ses nii katoaa täysin sinne nelivedon syövereihin. Sen verran on kovempi tuo tehohäviö nelivedossa vrt. takavetoon  :smiley: Nelivedot kuuluu maastoautoihin , ei sporttisiin autoihin  :smiley:

Täähän on vain minun mielipide joten ei herneitä kiitos :))



Itseasiassa tuohon saa noin 40 heppaa lisää vaihtamalla Akrapovicin putkiston, kaverilla samanlainen johon muutettu ja dynotettu. AInoa vaan että tuo ks. putkisto maksaa muistaakseni 6000-7000 euroa.  :afro:

https://www.akrapovic.com/#!/car/products?brandId=19 - Tuo putkisto on taideteos.

Mun kaverilla on tommonen RS5, Audit ei oikeen mua vakuuttanut, ei sekään vaikka ihan kivalta autolta näyttää. Lexuksen IS-F on itseasiassa helvetin hieno auto,kannattaa käydä joskus kurkkaamassa.
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

ylikar-h

"323 on vaan lyhytiskuinen joten paljon viisaampaa käyttää esim. 325 (m50b25) tai 328 (m52b28) tekniikkaa. Veljeltä löytyy tommonen e30 m50b25 tekniikalla , hx40 ahdin, KMS:n moottorinohjauksella , 600x300x100 välijäähy jne. ja tehoa on pitkälti yli 500hp. Tarkkaa tehoa ei oo tiedossa tosin. Ohan noita sitten esim. Tuurissa ( Keskisen lähellä ) otettu 1000hp pihalle tollasesta m52b28 moottorista. Kyllähän noista saa jos on vaan aikaa , tietämystä ja hitusen rahaakin :)"

Yllättävää oli se että "ammattivirittäjä Welho" yllättyi, kun vääntöä tuli E36 323:sta enempi kuin rallikäyttöön rakennetuista 325:sista..molemmathan on 2,5 l koneita.

Nieminen

Kyllä tuo uudempi(11->) Gt-r on maukas peli samoin Lexuksen IS-F mutta ennemmin kääntyisin R35 puoleen. Vakionakin tarjoaa uskomattoman kiihtyvyyden ja radallakin erittäin nopea jopa amatöörin käsissä. Viritys potentiaalikin on omaa luokkaansa.  :wink:  R34 omistaneena voin kertoa että erittäin mukavia laitteita päivittäen ajaessakin.
Losi 5IVE, Losi DBXL, Baja 5T.

Honkkari

Lainaus käyttäjältä: ylikar-h - 22.11.14 - klo: 14.19
"323 on vaan lyhytiskuinen joten paljon viisaampaa käyttää esim. 325 (m50b25) tai 328 (m52b28) tekniikkaa. Veljeltä löytyy tommonen e30 m50b25 tekniikalla , hx40 ahdin, KMS:n moottorinohjauksella , 600x300x100 välijäähy jne. ja tehoa on pitkälti yli 500hp. Tarkkaa tehoa ei oo tiedossa tosin. Ohan noita sitten esim. Tuurissa ( Keskisen lähellä ) otettu 1000hp pihalle tollasesta m52b28 moottorista. Kyllähän noista saa jos on vaan aikaa , tietämystä ja hitusen rahaakin :)"

Yllättävää oli se että "ammattivirittäjä Welho" yllättyi, kun vääntöä tuli E36 323:sta enempi kuin rallikäyttöön rakennetuista 325:sista..molemmathan on 2,5 l koneita.

Eiku niinhän se oli että m52b25 ( 323 ) on alumiinilohkokone. Porautus ja isku olikin sama. Rallishan ny väännöllä ei hirveesti käsittääkseni ole mitään tekemistä , lontta pohjas koneita kun on niin taitaa olla tehoalue aika ylhäällä.
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

ylikar-h

#2543
Lainaus käyttäjältä: Honkkari - 22.11.14 - klo: 15.28
Lainaus käyttäjältä: ylikar-h - 22.11.14 - klo: 14.19
"323 on vaan lyhytiskuinen joten paljon viisaampaa käyttää esim. 325 (m50b25) tai 328 (m52b28) tekniikkaa. Veljeltä löytyy tommonen e30 m50b25 tekniikalla , hx40 ahdin, KMS:n moottorinohjauksella , 600x300x100 välijäähy jne. ja tehoa on pitkälti yli 500hp. Tarkkaa tehoa ei oo tiedossa tosin. Ohan noita sitten esim. Tuurissa ( Keskisen lähellä ) otettu 1000hp pihalle tollasesta m52b28 moottorista. Kyllähän noista saa jos on vaan aikaa , tietämystä ja hitusen rahaakin :)"

Yllättävää oli se että "ammattivirittäjä Welho" yllättyi, kun vääntöä tuli E36 323:sta enempi kuin rallikäyttöön rakennetuista 325:sista..molemmathan on 2,5 l koneita.

Eiku niinhän se oli että m52b25 ( 323 ) on alumiinilohkokone. Porautus ja isku olikin sama. Rallishan ny väännöllä ei hirveesti käsittääkseni ole mitään tekemistä , lontta pohjas koneita kun on niin taitaa olla tehoalue aika ylhäällä.

Pikkaisen olen eri mieltä tosta väännöstä rallikäytössä..riippuu tietysti tietyypistäkin, mutta puhelin kävi kuumana pajalla ollessa kun Welho totesi väännön verrattuna 325 moottoriin.

Assa2000

Kyllä nyt jo puhutaan viimesen päälle autoista  :azn:

Tosiaan oli pakko tuota Lexus IS F googletella ja näytti kyllä mahtavalta peliltä
Olleita: Kyosho Lazer ZX-5, Traxxas Blast Brushless
Nykyisin RC autoton

Honkkari

Bmw e30 329i M50 Turbo and e39 M5 Vt550 2013 Teaser HD

Asiallista. Samaiselta jantterilta löytyy e39 m5 remmiahdettu  :roll:
Tämä se tuurista oleva kaveri.

Bmw e30 329 Turbo 1060hp/990nm
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

ylikar-h

#2546
Paljonko löytyy tehoa tosta M5:sta remmiahdettuna ?
Meidän remmiahdetusta 323:sta mitattu dynossa  0,5 bar / n. 330 hv.
Jää mopoksi verrattuna remmiahdettuun M5:sen. .

joxi

Tälläisellä volvolla tulee liikuttua.


Ennen tuota tuli liikuttua tälläisellä muutaman vuoden vanhemmalla volvolla, joka tuli syksyllä myytyä pois.
[Xray] [Hong Nor] [Yokomo] [Kyosho]

matti1983

Törkeen hienoja volvoja joxilla.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

joxi

Lainaus käyttäjältä: matti1983 - 03.12.14 - klo: 18.34
Törkeen hienoja volvoja joxilla.

Kiitoksia.  :smiley:

Tuo nykyinen tulee kokemaan talven aikana pientä parantelua kulkupuolelle sekä tietenkin siihen on jo hankittu kesäksi leveetä vannetta ja matalempaa alustaa.  :laugh:
[Xray] [Hong Nor] [Yokomo] [Kyosho]