Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Veneeseen nopeudensäädin

Aloittaja ilej, 19.02.04 - klo: 21.58

ilej

Ostin Robbe San Diego veneen, jossa tuli mekaaninen on/off tyyppinen nopeudensäädin. Mikä olisi halvin nopari, jossa pakki, joka kestää kahden 700-koko-luokan moottorin kuorman? En tarkalleen muista oliko moottorit 700 tai 500 luokkaa.
Myytävänä Tr-15 monster touring

Teemu L

Katoppa piruuttas Hobbylinnan sivut, siellä on muutamia jopa 40€ hintasia säätimiä!

AssoPoika

Rc-pisteestä saa peruuttavan M´troniks - M.sonik 3 Sport RV  säätimen. Hintaan 70€

gekko

Oiskos jossakin halpa nopari jolla pääsee ainoastaan eteenpäin?

AssoPoika

Lainaus käyttäjältä: "gekko"Oiskos jossakin halpa nopari jolla pääsee ainoastaan eteenpäin?
Rc-pisteestä saa M´troniks - M.sonik 3 Tempon, hintaan 60€

gekko

60!? :|  Onks ne niin kalliita?

AssoPoika

Lainaus käyttäjältä: "gekko"60!? :|  Onks ne niin kalliita?
Aika halpa mun mielestä!

gekko

Ai  :D ...joo no mä en itte oo näitä sähkäripoikia, joten en oikeen hinnoista tiedä. Luulin tollasten ainoastaan-eteenpäin-nopareiden hinnan olevan jossakin 20 eurossa. Mutta luulinpa väärin...noh...saa vene jäädä hyllyyn vähäksi aikaa.

fiesta6

saahan niitä halpoja vain eteenpäin säätimiä halvalla. itellä oli autossakin lennokkisääsin, 35€ makso ja kesti 17 lankasen koneen.
Taas kehissä.. ;)

gekko

No mistä sitten tietää että mikä lankanen se kone on?

fiesta6

öh, joku muu voisi tietää paremmin... mulla lukee motissa se lankaluku. Kun ostat säätimen, ni kerro myyjälle mille koneelle tulee, ni ne tietää että ei kärähdä sitten...
Taas kehissä.. ;)

Hermanni

Halvimman säätimen saa kierrätyskomponenteista (Elektroniikkaromusta). :D
Jos kolvi pysyy kädessä niin lukekaapas tämä lennokit.netin juttu, sieltä löytyy ohjeet ko säätimen tekoon. http://lennokit.net/viewtopic.php?t=4899
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.