Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

kuinka monella on oma rc auto rata omalla pihalla ???

Aloittaja saunamakkara, 11.07.11 - klo: 12.13

saunamakkara

lähettäkää kuvia omista rc auto radoista jotka ovat omilla pihoilla :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

jimipee

Lue ne topikin perustamisen säännöt!! Siellä on hyvät ohjeet toisin kuin "laittakaa mulle kuvia teistä ja teidän autoista"...
Axial SCX-10, Chevrolet Blazer

HMS77

Ei hemmetti... 4 päivää rekkautumisesta ja 71 viestiä..

Modet hoi...
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

saunamakkara

alotin tän harrastuksen noin viikkositte ja isoveli joskus harrastan nii se näytti tän sivun ja noi 71 viestiä on että oon kyselly neuvoja :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

JSJ

Kun nyt olet uusi harrastaja niin kannattaisi ensin keskittyä lukemaan tätä palstaa, kirjoittamisen sijaan.

Olet kyllä käyttänyt hakua hyvin, kun löysit jo muutamia 8 vuotta sitten hiljentyneitä viestiketjuja. Siitä haun käytösta plussaa.

Mutta kun jaksat kahlata näitä välillä aika pitkiäkin ketjuja lävitse niin saat vastauksia kysymyksiin joita et edes vielä osannut kysyäkkään.

Kaikkiin näihin sinun kysymyksiin on vastaus näillä sivuilla moneen kertaan.

-JSJ
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

jimipee

Lainaus käyttäjältä: saunamakkara - 11.07.11 - klo: 12.42
alotin tän harrastuksen noin viikkositte ja isoveli joskus harrastan nii se näytti tän sivun ja noi 71 viestiä on että oon kyselly neuvoja :)

No jos se sun isovelikin harrastaa kysele siltä sekä lue muitten kirjoittamia kysymyksiä ja vastauksia...

Edit. JSJ oli nopeempi  :police:

saunamakkara

siis se on harrastan mut ei enään :) mut voin keskittyy vastausten etsimiseen jos on parempi niin :)

jimipee

saunamakkara