Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho DBX ve

Aloittaja corsaA, 01.09.11 - klo: 13.36

corsaA

moro, tuli itselle ostettua tuommoinen onko muilla minkälaisia kokemuksia kyseisestä laitteesta?

seinäkello

Onhan toi ihan ok. Itselläni on kyseinen auto. Olen kylläkin joutunut vaihtaa aika paljon osia esim: servo, radio-laitteisto.

seinäkello

meneekö tähän normaalit 1/10renkaat???

seinäkello

Kyoshon kt-200 on aivan p*ska ohjain ottaa häiriöö jostain koko-ajan eikä käänny sillon kun pitäisi. Tässä autossa on melkeen koko-ajan jotain vialla.

junnu146

itse olen harkinnut kyseisen auton laittoa.. mitäs siihen uutena kannattaa vaihtaa? servo ja radiolaitteisto? entäs millainen moottori tuo vakio on? harjatonhan se kuitenkin on....

seinäkello

Moottori on 550-koko luokan harjaton valmista on team orion. Nopeuden säädin kestää
Sen 2s lipoja. Servo kannattaa vaihtaa heti kun se on muovi rattailla ja vääntää jonkun vajaa 3 kiloa. Laita sinne vaikka joku savök mikä vääntää vähintään sen 7kiloa itselläni on savöksin 20 kiloa vääntävä servo titaani rattailla. Vakio radio-laitteisto ei ole toiminut päivääkään eli se oli
Valmiiksi rikki (kt-200)

corsaA

itse kävin vaihtamassa vakio radion uuteen samanlaiseen ja on toiminu hyvin sen jälkeen

nestori

Siis nopari kestää vaan 2s lipot?Aika lelu tommoseen pihasuddausautoon.

jerzirccar1

http://rc10.fi/index.php?topic=51878.msg562904#msg562904

http://rc10.fi/index.php?topic=42706.msg394452#msg394452

Täältä löydät myös kirjallisuutta asiaan liittyvää.
Ainiin meinasi unohtaa, tuolla vasenylhäällä on sellainen HAKU kohta jota kannattaa kokeilla, ihan vaikka tutustumis juttuna.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

seinäkello

Nyt toimii auto kunnolla kun ostin spektumin radion.

seinäkello

Ja laitettiin niin sanottu virta piikki vastariin.

Hount

Lainaus käyttäjältä: seinäkello - 30.01.12 - klo: 23.15
Ja laitettiin niin sanottu virta piikki vastariin.

Siis mikä?

- Hount

seinäkello

Siis semmonen mikä laitetaan vastariin johonkin vapaaseen paikkaan niin moottori jaksaa pysyä käynnissä.kun mulla auto sammu tiksin pää-suoranpäähän 3 kertaa.

-Juho-

Se on kondensaattori. Tasaa noparin bec:iltä tulevaa jännitettä, kun servo vie reilusti virtaa, jotta vastari ei sammuilisi.
Liikaa Kyoshoja

seinäkello

Minkäs laisia diffi öljyjä olette käyttäneet???

seinäkello

Muovi osat kannattaa keittä. Minulla hajosi tänään etu-puskuri.

seinäkello

Mistä minä saan nopeasti uuden etu-puskurin kun kyoshollä sitä ei ole varastossa???

rc aloittelia

tietääkö kukaan miks auto ei kulje maasssa täysillä vaikka painan kaasun pohjaan? akku on kyllä ladattu täyteen. jos taas auton nostaa ilmaan, että rankaat pääsee pyörimään vapaasti, silloin kyllä renkaat pyörii täysiä.

polle

Onko slipperi tarpeeksi tiukalla.
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

rc boy

Lainaus käyttäjältä: seinäkello - 01.02.12 - klo: 22.31
Minkäs laisia diffi öljyjä olette käyttäneet???
Minulla on edessä 5000, keskellä 7000 ja takana 3000
Kyosho dbx ve, kyosho ultima db, traxxas summit 1:16 vxl