Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno MP

Aloittaja Jartsa, 07.03.04 - klo: 18.36

Jonni

driver

jonni: onko s7 kone? hieno kori muuten..
CEN | RB | FUTABA |

*HOKE*

Et sitten Driver yhtään selkeämpää matkimista voinu tehä.   :?

driver

CEN | RB | FUTABA |

Jonni

Driver: S7 ja WS7

kaide

Lainaus käyttäjältä: "driver"kuin ni?
www.punkrodder.com HoSe Kebab

driver

eipä toi nyt kauheesti haittaa ku on eri värit ja ajetaa iha eri maassa!! enpä oo ennen huomannu..toi idea tuli ihan mieleen hondan merkistä,jota on vähä modattu..
CEN | RB | FUTABA |

jerzirccar1

Nuo jonnin korit tiedetään jo. Mutta nyt on pieni lisäys tullut niin eli tuo tarra kyljessä se on väärän merkkinen jonni, siinä pitää olla GS CL-1 :mrgreen:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Jonni

Jerzi:Pyrin pitämään jotain tasoa yllä. GS on melkein kuin GM eli OPEL. Ei kiitos :mrgreen:
edit. kirotusvirhe

kaide

Lainaus käyttäjältä: "Jonni"Jerzi:Pyrin pitämään jotain tasoa yllä. GS on melkein kuin GM ei OPEL. Ei kiitos :mrgreen:
aika paha, ja opel saa muovinkin ruostumaan :mrgreen:

Jartsa

Driver, siistit korit!  :)

-PM-

tuskimpa toi kenen toi ofna kärry on ni paneepahakseen vaik jollain suomalaisella pienel pojal( :mrgreen: ) on samantapanen kori.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

Deganilla oli toi samanlainen maalaus jo Kyosho aikoinakin MP7.5:ssa

driver

kauhee juttu tehdään yhdestä pienestä korista :x  kauheeeta jos nyt yks samantapanen löytyy muualta maailmasta! (vaikka kyllä siitäkin valitettiin kun mulla ja petellä oli samanlaiset korit)
CEN | RB | FUTABA |

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: "driver"kauhee juttu tehdään yhdestä pienestä korista :x  kauheeeta jos nyt yks samantapanen löytyy muualta maailmasta! (vaikka kyllä siitäkin valitettiin kun mulla ja petellä oli samanlaiset korit)
Kateellisia ne vaan on kun eivät osaa maalaa :)

Mika R

haha.. riittää että sulla on vääränmerkkinen auto ;-)

driver

Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Lainaus käyttäjältä: "driver"kauhee juttu tehdään yhdestä pienestä korista :x  kauheeeta jos nyt yks samantapanen löytyy muualta maailmasta! (vaikka kyllä siitäkin valitettiin kun mulla ja petellä oli samanlaiset korit)
Kateellisia ne vaan on kun eivät osaa maalaa :)
niimpä :D  vaikka pete maalasi et hänelle kunnia! mä vaa miettisin noi kuviot ja värit :mrgreen:
CEN | RB | FUTABA |

driver

Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"haha.. riittää että sulla on vääränmerkkinen auto ;-)
nii siitä se varmaan johtuukin :mrgreen:
CEN | RB | FUTABA |

-PM-

meitä kaikkia vääräuskoisia vihataan.. :mrgreen:

driver

vääräuskoisia :mrgreen:
CEN | RB | FUTABA |

-PM-

K=kirosana

driver

Lainaus käyttäjältä: "MP_777"K=kirosana
siltä tuntuu... ei kaikkial mut..
CEN | RB | FUTABA |

kaide

onko nyt parempi..

tux10

Pikainen yhen ehtoon tekele...
Hänet on kyllä ajettu jo loppuun.  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

driver

hieno kori toi oli  :D  tai onhan se vieläki :mrgreen:
CEN | RB | FUTABA |

-PM-

edit: ei mitään sittenkää.

Jonni

Iso itku mitättömästä asiasta. Voin olla varma että sellaista koria ei ole, jossa ei ole otettu vaikutteita muualta.

driver

NIIMPÄ! oon ihan samaa mieltä mut...
CEN | RB | FUTABA |

-PM-

LainaaIso itku mitättömästä asiasta. Voin olla varma että sellaista koria ei ole, jossa ei ole otettu vaikutteita muualta.

totta.

*HOKE*

Joop... Toi vaan on jo niin selkee tapaus että hirvittää...

Ja näyttäkääpäs yksikin kori joka on lähellä mun koria.
Eikä siis riitä että on liekit, vaan niin selkeästi samanlainen kuin driverin ja deganin korit.