Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno MP

Aloittaja Jartsa, 07.03.04 - klo: 18.36

driver

eiköhän oo tullu selväks jo hoke mitä mieltä oot!
CEN | RB | FUTABA |

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "driver"selvä! eipä sillon kun koria tehtiin ni ei tullu kaikki ulkomaan sivut tai jotai käyty kattoo et minkälaisii koreja on.

Aika uskomattomalta kuulostaa ettet ole koskaan nähnyt Deganin koria...
Hmmm... kauankos Degani ajoikaan Kyöstillä... Entä onkos minkään sortin meriittejä...

Ihmettelemään laittaa kyllä että harrastaja ei ole yhtään kovista kuskeista perillä, ja sattuu vahingossa tulemaan lähes suora kopio.

Kuten sanoin... Aivan sama mulle onko se kopio... Mutta ei ny tarvii selitellä että ei ollu hajuakaan samanlaisesta korista.

Ihan sama ku maalaisin vihreen korin. Valkonen alaosa ja sanoisin että en mä todellakaan tienny että Kanailla on sellanen kori.

driver

huh huh! sä jaksat...
CEN | RB | FUTABA |

*HOKE*

Kuten aikasemmin sanoin... Jaksan.

Aina kun muut jaksaa jankuttaa typerästä asiasta vastaan niin minä todellakin jaksan...

Mun kunto ei ole niin huono ettenkö jaksais koneen edessä näpyttää.

driver

CEN | RB | FUTABA |

*HOKE*

:lol:  :lol:

Kappas... Huomattavissa palkokasveja kärsäpuolessa.

Khyllä mulla elämä on, ja jopa hyvinkin railakas aika-ajoin.

Ei nyt tartte alkaa kiukutella jos narahtaa kopioimisesta. Ei tää vaan oo niin vakavaa.

plissken_s

Ottakaa pieni skaba ja kattokaa kumpi fiksumpana lopettaa ensin.
Kyosho - Futaba - Novarossi

*HOKE*

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Tulihan se sieltä... Ai että mä oon odottanu tota "järkevää" lausahdusta.

"Kumpi on viksumpi ja tajuaa lopettaa ensin"

Ei helv... että repesin.

Kiitos plisken sä pidennät mun ikää taas 10 vuodella...

plissken_s

Eipä kestä. Nyt kun sait viimesen hyvän niitin sisään, niin voisitko ihan oikeasti lopettaa jo?

E: Eihän se kisa mua koskenutkaan. Sitäpaitsi oon muutenkin kaukana fiksusta. Toivottavasti ei muuten haittaa että muokkasin tähän.. tuntuu muutenkin olevan kovin vähän asiaa viimesellä parilla sivulla.
Kyosho - Futaba - Novarossi

*HOKE*

:lol:

No pitääpäs katsella...

Itsehän tulit jatkamaan  :mrgreen:

Jartsa

Asiasta kukkaruukkuun tai Kyoshon diffeihin! Aloitimpa kokoamaan toista autoa o.o Diffit kasassa! Ens kaudella pidetään huoli että kuski pettää ennen autoa!! :D

Ja kohta kasassa lisää!  :)

driver

eihän auto saa pettää :D  eikä kuski :mrgreen: minkälaiset öljyt meinaat laittaa?
CEN | RB | FUTABA |

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: "driver"eihän auto saa pettää :D  eikä kuski :mrgreen: minkälaiset öljyt meinaat laittaa?
Ei saakkaan!

Laitan tota Mikan setupin mukaan öljyt! Todettu hyväksi, diffien osalta ainaskin ja muutenkin! eli 5000-7000-1000!

Mika R

Voisit kokeilla taakse myös 2K tai jopa 3K
Itse meinaan testaa löysemmillä alkuun mutta voi olla että pitää mennä tohon 5-7-2 aika nopeesti
1.5 reiät takana tuntui toimivan hyvin. Itsellä on nyt kyllä 1.4 ympäri ja valkoiset jouset edessä ku niitä on kehuttu niin pirusti, saa nähä

Jonni

Loppukesästä minulla oli takana 2x1.7 joka pohjasi liian helposti. Nyt on porattu vain toinen. Jännä nähdä miten skulaa.

Jartsa

Mun ajotyylille tuo sopii loistavasti! Kääntyy turhankin hyvin!  :)

Nyt on uudesta autosta takapää ja keskidiffi lähesvalmiita ja kiinni alustassa, iskarit takaa etc niin sitten ne on valmiita  :)

Mika R

screed

mimmonen vehje mp-6 on nykyisiin perus crossareihin verrattuna? onko tekniikka samanlaista, vai onko jotain isoja strategisia eroja? ;) saako tohon malliin varaosia mistään, ja jos saa, niin maksaako ne paljonkin? käykö minkään muun merkin osat ristiin? käsittääkseni uudempien infernojen osat ei sovellu tohon mp-6:een..?? ja jos jollain on käytännön kokemuksia laitteesta, niin kerro ihmeessä! pihasuditteluun ja hiekkamontulle tulis, ei siis joudu keston puolesta mitenkään äärirajoille.. :)
mugen mbx-4 / hobao 21 8port / sanwa / hitec

Mika R

osiahan kyllä saa K jälleenmyyjäliikkeistä luokkaa viikon parin odotuksella mutta mietihän vielä, auto on kirjaimellisesti viime vuosisadalta koska tämän seuraaja mp7.5 tuli 2000
olisko järkevää katsoa kuitenkin jotain muuta autoa
buggyt on buggyja eikä niissä hirveästi eroja ole mutta kyllä esim uusin mp777 on aivan eri auto kuin tuo mp6

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"osiahan kyllä saa K jälleenmyyjäliikkeistä luokkaa viikon parin odotuksella
3 päivää jos tarkkoja ollaan ;)

Mika R

parhaimmillaan joo, tilausajankohdasta ja jälleenmyyjästä riippuen varmaan vaihtelee mutta kun suht vanhasta mallista on kyse en uskalla luvata liikoja

myös hinnastakin tuo on kiinni, jos puoli-ilmaiseksi niin mikä ettei hiekkakuopalle ihan ok

screed

no tein kaupat mp6:sta.. pistän sit kommenttia et menikö rahat hukkaan, vai tekeekö tuolla oikeasti jotain.. ja hintahan se oli mikä ratkaisi.. 4chassis: sain tingittyäkin vielä parikymppiä. ;)
mugen mbx-4 / hobao 21 8port / sanwa / hitec

Mika R

good luck screed :D

Mika R

RB C5 BB = "Big Bottom"

driver

hieno nähdä tulevalla kaudella kuin paljon tossa c5 BB:ssä on enemmän alavääntöä kuin vanhassa c5... koska vanhassakin c5 oli vääntöä todella paljon! :wink:
CEN | RB | FUTABA |

-PM-

Lainaahieno nähdä tulevalla kaudella kuin paljon tossa c5 BB:ssä on enemmän alavääntöä kuin vanhassa c5... koska vanhassakin c5 oli vääntöä todella paljon!

Artulla on väätöä mahassa :mrgreen:
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

driver

niin on :mrgreen:  ei jaksa odottaa että pääsee ajaa,ja että koneet tulee :D
CEN | RB | FUTABA |

Mika R

Luin jenkkiforumista että noi uudet runkojäykkärit ovat erinomaiset verrattuna esim. koneistettuihin 1-osaisiin. Sallivat enemmän flexiä joka on hyvä pomppuisille radoille. Täytyy hommata ja kokeilla. Paikalliset tiimikuskit ovat kuulemma olleet näillä nopeampia kuin aikasemmin.

Tuukka

Suomennappas minulle 4chassis mikä on hyvää rungonJÄYKISTIMESSÄ, joka joustaa?

Jonni

Rungon oikeanlainen jousto lisää auton pitoa.