Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Raahen sisä crossirata

Aloittaja monsteri79, 06.10.11 - klo: 12.43

Japala

Kyllähän sitä melkoisen pientä pystyy kolvaileen... tuossa oman sensoripulikan tekohengitystä kesältä. :)

SC10 Pro2

Critia

Oletan, että toi on joku 540 motti. Nyt painitaan iha eri sarjoissa  :afro:

Critia

Varmaan helpointa kun pätkäsee vanhasta osan pois ja tinailee uudesta johdosta jatkot liittimimeen.

Harw

Hyvät rossit oli, vaikkakin nopari pimeni lopussa. Ei ollu itelle tarttunu mitään kuviakaan puhelimeen.

Laittakaahan ilmoja menemään Sotkamon Matille. http://rc10.fi/index.php?topic=63970.0
| Ospa RC |

Japala

Tuossapa jotain luuriotoksia yhdessä nipussa:

Practice day at the Raahe RC track
SC10 Pro2

monsteri79

huomenna taas radalla klo 16.15
Traxxas Stampede ja Rustler  2x HPI Blitz

Diese-listi

Kysellään jo hyvissä ajoin lauantain ajoista että minkäverran on porukkaa tulossa? Onko oulun suunnalta tulossa?

Suunnitelmisa ois pitää nuo "kerhokisat" klo. 17-19 niin lähinnä sen takia varmistelen että siirretäänkö kisat esim sunnuntaille jos treenajia on enempi?
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

ana100

tulen tiistaina ja sununtaina. se on mulle aivan sama
E-Savage, E-firestorm, Baja 5t, TLR 2.0 sc

monsteri79

olihan se taas härdelliä noiden tenavien kans mutta hauskaa oli!

varautukaa siihen että lauantai iltanakin saattaa olla melkonen sekasorto kun meidän remmi tulee ajaan  :roll:

ana100

juu nomua se ei haitaa ja pää asia on että hauskaa on  :laugh: :laugh: :smiley: :cool:

Harw

Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 06.03.12 - klo: 11.41
Kysellään jo hyvissä ajoin lauantain ajoista että minkäverran on porukkaa tulossa? Onko oulun suunnalta tulossa?
Ite en ainakaana pääse..
| Ospa RC |

Amissami

Itellä ois tarkoitus tulla ajeleskelleen lauantaina.

Critia

Tarkoitus ois kans tulla lauantaina kurvaileen.

Sitten ois kysymystä arvon raadille kuusiokolo avaimista, eli merkkiset työkalut kestää edes jonku aikaa? Just parin tunnin verran taistelin yhtä moottorin ruuvia vastaan Biltema/Stockmann seteillä ja syntikirja kyllä kasvo kirosanojen myötä aikalailla.

Diese-listi

Lainaus käyttäjältä: Critia - 07.03.12 - klo: 19.19

Sitten ois kysymystä arvon raadille kuusiokolo avaimista, eli merkkiset työkalut kestää edes jonku aikaa? Just parin tunnin verran taistelin yhtä moottorin ruuvia vastaan Biltema/Stockmann seteillä ja syntikirja kyllä kasvo kirosanojen myötä aikalailla.

Kyl ne työkalut on melkein sama mitkä on kunhan on rc vehkeille tarkoitettu. Toki niissäkin laatueroja on mutta ovat kumminkin tarkkuuskoneistettuja. Itellä ansmannin työkalusetti niin enempikin vaikuttaa ruuvien laatu että miten aukeaa...

ana100

onko lauantaina päivällä ajoja
:shocked:

Diese-listi

Näillä näkymin ois päivä tarkoitus kruisailla ja viideltä kisat.

mascot

Lainaus käyttäjältä: Critia - 07.03.12 - klo: 19.19

Bondhus!! (20v takuu) Ainakin silloin kun ruuvaillaan "oikeita" ruuveja eikä näitä leluautoissa käytettäviä pehmytruuveja...

TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

CubaLibre

Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 06.03.12 - klo: 11.41

Meikäläinen ainakin on tulossa lauantaina ajelemaan. Rengastestit jatkuu ja jos ehtii niin voisi kokeilla ruuvata iskareitakin eri asentoon.
Ei rahanmenolla rajaa kun RC-autolla ajaa.

Japala

Itse olen näillä näkymin reissussa. Nythän on vaihtoehtoina sitten, että Dieselisti käy lunastaan avaimen tai Monsteri käväseen avaamassa oven vaikka ei itse kerkeäkkään ajamaan heti...
SC10 Pro2

Diese-listi

Saan oman avaimen vasta ens viikolla. Pääseekö joku avaimen haltija avaamaan huomena klo 12 vai lainaanko joltakin avaimen?

monsteri79

Lainaus käyttäjältä: Diese-listi - 09.03.12 - klo: 10.29
Saan oman avaimen vasta ens viikolla. Pääseekö joku avaimen haltija avaamaan huomena klo 12 vai lainaanko joltakin avaimen?

meidät molemmat on suljettu tänne tehtaan porttien sisäpuolelle niin vien dieselistille avaimen kun en itse kovin aikasin pääse.

Diese-listi

Nyt on monsterilta avain haettu joten huomena klo 12 aukeaa ovet...

ana100

Pököeemi

Minä tuun huomenna testaamaan uutta autoa.
XB2  -  XB4  -  VD-12
         osparc

Diese-listi

Mielenkiintoinen rataratkaisu saatiin aikaseksi tänään... Ranne kipeänä ja kiinanservo huutaa vieläkin apua... Mutta hauskaa oli... Vierailevalle tähdelle tais pohja-aika tänään mennä...  :shocked:

monsteri79

kaikkien odottamat tulokset tuolla http://martikkala.kuvat.fi/kuvat/Tulokset%20/
nopeimman kuskin nimeä en tiennyt :-)

poika opetteli eilen kameran käyttöä ja muutama otos tuolla http://martikkala.kuvat.fi/kuvat/Tonin%20ottamia%20kuvia/

monsteri79

Tänään taas paikalla klo 16.15

Diese-listi

Onko lauantaille tulossa ajelijoita? Itse en oo viel varma ku suunnitelmissa ilmojen salliessa ois mennä jäärata-kisoja siikajoelle kattoon... Mut jos ilmat menee kovin mahottomiksi niin vois jonkun aikaa käydä ajeleen.

Niin ja mullakin on nyt avain niin ei tarvi kysellä muilta lainaan...

Harw

Lähtekäähän sotkamoon rossaamaan ! Oulustaki lähtee jo kolmatta autollista, ja Casparin kyytiin tais mahtua vielä..

http://rc10.fi/index.php?topic=63970.0
| Ospa RC |

Diese-listi

Juu minä oon ainakin raahesta lähösä.  :roll: Taidan pyhkästä omalla autolla suorinta reittiä sotkamoon...