Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kulutuksesta..

Aloittaja Somnium, 16.03.04 - klo: 18.39

Somnium

Minkä verran polttisautot normaalisti syövät menovettä? Kun tuntuu ettei omalla aja ku jonku max. 5min tankillisella. Motti taitaapi olla gs11 tai joku vastaava. Ainii ja auto siis Kyosho pure teni. Onko tuo ihan normi kulutus vai mikä mättää?

ashen

Ihan normaali kulutus on.

Antti R

Mun pure tenillä voi ajella 15min. Mulla on GX-12 kone :wink:
-EhtoollisWeli

kukkalapio

Mul on savage ja tankillisella ajaa varmaan lähemmäs puol tuntii, mut ei ehkä ihan. :roll:
Ei oo tullu kellolla mitattua :lol:
Oikeestaa joskus ois ihan kivaki mitata kellolla, että kuinka kauan ajaa yhdellä tankilla... :D

fiesta6

Riippuu kiertääkö pihaa pintakaasulla vai hana tiskis kakka lentäen. Mun duratraxin tankki kestää joku 8-9min. ku antaa hanaa  :wink: Ja se on 85cc kokoinen. Tulossa siihen savagen tankki... mahtuu just ja just...
Taas kehissä.. ;)

Erkhart

kestää varmaan hiukan kauan, tosin siitä voi mennä alustan tasapaino.
Hpi nitro rs4 3, Micro

fiesta6

Ei tossa pihasudittelussa tarvita tasapainoo  :wink: Tuo alkuperänen tankki on vasemmalla, savagen tankki tulisi keskemmälle, joten olisi parempi luultavasti...
Taas kehissä.. ;)

kukkalapio

Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"Riippuu kiertääkö pihaa pintakaasulla vai hana tiskis kakka lentäen. Mun duratraxin tankki kestää joku 8-9min. ku antaa hanaa  :wink: Ja se on 85cc kokoinen. Tulossa siihen savagen tankki... mahtuu just ja just...

No mä ainakin huudatan niin, että kura lentää ja kunnolla. :mrgreen:  8)

Voi olla kätevä toi tankin vaihto, ettei tarvi koko ajan gasoa lisäillä. :D

fiesta6

Taas kehissä.. ;)

kukkalapio

Mun auton kori on päältäki aina ihan kurassa kun tuun ajamasta, saati sitten auto sisältä, oli talvi tai kesä. :twisted:  :wink:

Erkhart

Kyl se tankki varmaan ihan tarpeeks hyvin workkaa.
Hpi nitro rs4 3, Micro