Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

KILPAILUKUTSU: SCW CUP II, Nokia

Aloittaja PRCA, 29.10.11 - klo: 22.22

PRCA


Kilpailuaika: 20.11.2011

Kilpailupaikka: Nokia Indoor Racing Klub (NIRK), Pirkkalaistie 1, 37100 Nokia (uusi iso rata!)

Ilmoittautuminen: prcarace(at)gmail.com, 15.11.2011 klo 21:00 mennessä.
•   Nimi
•   Kilpailunumero (jos on)
•   Luokka/luokat
•   Taajuus/taajuudet jos muu kuin 2,4GHz
•   Transponderin numero (jos ajat kahta luokkaa eri pondereilla, erittele numerot luokan mukaan)

Ajanotto: Amb, vuokratranspondereita tarjolla rajoitetusti, vuokra 5€

Luokat:
SC2-10
SC4-10

Osallistumismaksu
20€ / Luokka

Ajoformaatti:
Pyritään ajamaan kaksi harjoituskierrosta, kolme alkuerää, A-finaalit ajetaan kolminkertaisina, muut kaksin.

Säännöt:
SCW Cup sarjan viestiketjussa mainitut, sekä lisäksi jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.
http://rc10.fi/index.php?topic=60673.msg553630#msg553630

Kilpailuorganisaatio:
Kilpailun johtaja: Mika Ala-Villilä
Tuloslaskenta: Riku Tolonen
Tuomari: On

Rata:
Betonia ja keinonurmea

Hyvin toimivat renkaat:
•   AE SC10 Vakiorengas
•   Kyosho SC-rengas
•   Losi SCT vakiorengas (LOSB7214)

Muuta:
Sähköt on, omat jatkojohdot, pöydät ja tuolit mukaan. Akkujen lataus aina latauspussissa.

Kisapaikalla puffetti, josta saatavilla pientä purtavaa ym.

Tervetuloa!

PRCA

#1
Ilmoittautuneet:

SC2-10 (27)
Janne Simola
Miklas Kallionpää
Jaakko Mursula
Mikko Väisänen
Timo Jokinen
Ville Jalkanen
Eetu Jalkanen
Tuomas Lindgren
Jon Lindgren
Tuomo Otsavaara
Tommi Tervo
Petteri Langenoja
Aapo Vuoristo
Jaakko Jaatinen
Isto Lehtinen
Mikko Mäkelä
Johan Ljungqvist
Henry Kanerva
Jani Niemenmaa
S&S Racing
Sauli Hjerppe
Juho Hattunen
Riku Akkanen
Miikka Niemenmaa
Rauno Kallionpää
Matti Peltoniemi
Antti Laurinkoski

SC4-10 (19)
Mika Ala-Villilä
Lassi-Jussi Väänänen
Tero Piipponen
Kai Jämsä
Matti Jokelainen
Lassi Rokka
Jethro Lehtojärvi
Tommi Suuripää
Ilari Langenoja
Aki Kaukovirta
Tomi Salonen
Mathias Karlsson
Henrik Andersson
Johan Sundström
Antti Merta
Pekka Murtola
Martti Myllyntaus
Mikko Pyhältö
P-J Hyytiäinen

mishka

Mitenkäs tuommoinen kisa suhtautuu noviiseihin, eli olisi eka kisa edessä? Onko porukan jako jotenkin järkevää tason ja kokemuksen mukaan vai onko kyseessä ns. ammattikuskien kokoontumisajot?

PRCA

Lainaus käyttäjältä: mishka - 01.11.11 - klo: 12.30
Mitenkäs tuommoinen kisa suhtautuu noviiseihin, eli olisi eka kisa edessä? Onko porukan jako jotenkin järkevää tason ja kokemuksen mukaan vai onko kyseessä ns. ammattikuskien kokoontumisajot?

Jokaisella kilpailijalla on joskus ollut se ensimmäinen kisa, on se sitten SM-tason tai kerhokisa. Tämä on hyvä kisa ja luokka kokeilla kisaamista ensimmäistä kertaa. Erälistat tehdään pistetilanteiden ja kilpailukokemuksen mukaan, Suomessa on sen verran pieni harrastajakunta = kaikki tuntee kaikki, että se on helppo toteuttaa.

Tervetuloa kisaamaan Nokialle!

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: PRCA - 01.11.11 - klo: 12.47
Lainaus käyttäjältä: mishka - 01.11.11 - klo: 12.30
Mitenkäs tuommoinen kisa suhtautuu noviiseihin, eli olisi eka kisa edessä? Onko porukan jako jotenkin järkevää tason ja kokemuksen mukaan vai onko kyseessä ns. ammattikuskien kokoontumisajot?

Jokaisella kilpailijalla on joskus ollut se ensimmäinen kisa, on se sitten SM-tason tai kerhokisa. Tämä on hyvä kisa ja luokka kokeilla kisaamista ensimmäistä kertaa. Erälistat tehdään pistetilanteiden ja kilpailukokemuksen mukaan, Suomessa on sen verran pieni harrastajakunta = kaikki tuntee kaikki, että se on helppo toteuttaa.

Tervetuloa kisaamaan Nokialle!


Turun karkeloissa oli ainakin pari ihan ensikertalaista ja hyvin sopivat sekaan, rohkeasti vaan mukaan!
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

mishka

Ok, hyvä kuulla =)

täytyy ilmoittautua heti kun tietää antaako työt periksi tuolle viikonlopulle

Volvospede

Minkäväristä mattoa tai lattiaa siellä on luvassa kun pitäis maalata uutta koria niin ei ainkaan senväriseks maalais.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

akau

Lattia on tommonen

ja matto vihreetä astro turffia

auvo

#8
Muutto uuteen tilaan on alkanut...  :grin:







Testiä ennen lattian pesua:
http://auvo.kuvat.fi/kuvat/Kannykka_kuvat/Videot/20111107_155823.mp4
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

auvo

*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

racersrcshop

pääseekö perjantaina ennen kisoja treenaamaan, kun lauantaina ei varmaan onnistu?

Olisin paikalla tavaroineni myös lauantaina.

PaavoNokkava

Lainaus käyttäjältä: racersrcshop - 08.11.11 - klo: 23.14
pääseekö perjantaina ennen kisoja treenaamaan, kun lauantaina ei varmaan onnistu?

Olisin paikalla tavaroineni myös lauantaina.

Perjantaina on jo wj väkeä harjoittelemassa joten tunkua voi olla, mutta harjoittelu mahdollisuus silloin on...

Auvo kerkesikin jo videot laittamaan, mutta tässä vielä toinen:

Untitled
[PRCA] [TamUa]

micsa.fi

Lainaus käyttäjältä: racersrcshop - 08.11.11 - klo: 23.14
pääseekö perjantaina ennen kisoja treenaamaan, kun lauantaina ei varmaan onnistu?

Olisin paikalla tavaroineni myös lauantaina.

Onko SC-kuskeille rata auki lauantai-illalla WinterJumps-kisan palkintojen jaon jälkeen jos haluaa tulla treenaamaan sunnuntaita varten?
Wacky Stack Racing Team

RikuRassi

Mikäli radan korjauksia ei tarvitse suorittaa niin rata vapaa muodollisuuksien jälkeen, tervetuloa vaan!

Muistakaapas laittaa ilmoja (myös oman kerhon jäsenet) niin ehditään rauhassa tekemään erälistoja tänne kiukuteltavaksi  :wink:

Riku

jon.lindgren

Kysytään nyt ennen kuin on ongelma...

Tikkurilassa ei viimekautiset renkaat pidä ilman pitoainetta.
Saako näitä renkaita käyttää kilpailussa, kun niitä on pidotettu aiemmin?

Miten pito uudella radalla, onko turha tulla vanhoilla renkailla paljaalla lattialla?

jannes28

Olisi kyllä kiva saada rengasinfoa, mutta kai nuo Losi Striket pelittää?
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Hazard

Rata on vielä vaiheessa ja profiilejakin vielä vaihdellaan kunnes se oikea löytyy. Strikeilla pärjää, samoin Traxxasin S1 Kumhoilla mutta näyttäis siltä että parhaiten pitää uudet Minipinnit. Kyoshon renkaat toimivat myös varmasti, mutta en ole kellään noita vielä nähnyt täällä. Rata tulee olemaan liukas jos sitä vertaa mattoratoihin, mutta ei kuitenkaan liian liukas. Sivuluisuja tulee varmasti näkymään reilusti.

jannes28

Liukkaus kuuluu krossiin.  Aina parempi ja autoja säästävämpi kuin mattoradat. Onneksi ne alkavat pikkuhiljaa näköjään poistumaan ja on otettu järki käteen. Rata näyttää hyvältä. Tuskin maltan odottaa  :azn: Good work.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

RikuRassi

Profiilimuutoksia saattaa tulla vielä rataan ennen kisoja, mutta pitotaso on mielestäni nyt sopiva, eli ilman pitoaineita ajetaan ja M2-10 toimi parhaiten ihan uudella tai vähän ajetulla Minipinnillä, SC2-10 ajoin Losin renkaalla.

M2-10 pito oli nyt jo ulkosaven tasoa eli MiniPin-kumi aikas sopivaa tälle radalle. SC suti kyllä enemmän mutta hauskempaa se ajaminen oli kuin ylikovalla pidolla, hypyt meni ihan hyvin yli vaikka siellä onkin uudessa profiilissa pitkä tupla. Tarpeen mukaan WJ-kisan jälkeen siirrellään hyppyjä vähän SC:tä varten mutta laiskoina koitetaan kuitenkin tehdä rata joka sopii molemmille...  :roll:

Riku

Hazard

Pikku videopätkä lauantailta. Talkoita ja sen perään ajelua. Profiili alkaa olla selvä mutta puitteissa on vielä hiomista. Onneksi radan tekoon päästiin viikkoa alkuperäistä suunnitelmaa aikaisemmin.

nirk.mp4

jannes28

Miten tuuppi SC:t selviää radan hypyistä? Varsinkin tuosta keskellä olevasta tuplasta?
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

PaavoNokkava

Lainaus käyttäjältä: jannes28 - 13.11.11 - klo: 17.34
Miten tuuppi SC:t selviää radan hypyistä? Varsinkin tuosta keskellä olevasta tuplasta?

Ainakin oma Kyosho selvisi 9.5T koneella siitä hienosti ilman suurempia leijumisia ja 13.5T RTR Assokin meni komeasti yli!

-Henkka
[PRCA] [TamUa]

RikuRassi

Se vielä selvennyksenä että nyt ajetaan alkuerät nelinkertaisina kun kerran on hyvin tilaa korokkeella ja radalla useammalle autolle kerrallaan, joten aikataulukaan ei venähdä liian pitkäksi.

Riku

akau

Lainaus käyttäjältä: PaavoNokkava - 13.11.11 - klo: 18.08
Lainaus käyttäjältä: jannes28 - 13.11.11 - klo: 17.34
Miten tuuppi SC:t selviää radan hypyistä? Varsinkin tuosta keskellä olevasta tuplasta?

Ainakin oma Kyosho selvisi 9.5T koneella siitä hienosti ilman suurempia leijumisia ja 13.5T RTR Assokin meni komeasti yli!

-Henkka
Tosiaan kuten Henkka mainitsi Asso SC10RS  selvityi jopa vakio renkailla (asson omat edessä, Jconcepts subcultures takana) ilman sen suurempia vauhdinkeräilyjä ja ajolinjan hakuja. eli hyvin toimii hyppyrit
myös SC autoille ja muutoinkin mukava rata ajella  :azn:
(muutoin kyllä toi subcultures on täysin väärä rengas valinta radalle, mutta pitihän niitä kokeilla kun
paketissa olivat)

Aki

PRCA

Vuorokausi aikaa ilmoittautua!

auvo

Kisan rataprofiili, sopii myös sc-autoille tosi hyvin:
Nirk rataprofiili v2.0
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

RikuRassi

#26
Aikataulun vääntöä tässä suoritan ja vaihtoehtoja on mm:

-aloittaa vasta klo 09 reenit ja ajaa rento päivä puoli kasiin asti joten ennen kasia palkinnot
-aloittaa joskus 08:30, ja tiukalla aikataululla seiskalta palkinnot
-aloittaa kasilta ja ajetaan 5 alkueräkierrosta joista kolme lasketaan ja varmaan menisi myös lähelle 20.00 palkinnot...

Nämä siis siten että ajetaan tuupissa neljällä erällä (6autoa/erä) ja nelkussa kolmella. Radalle mahtunee hyvin myös SC-autoja enemmänkin joten voidaan tiivistääkin jos haluatte ajaa 8-9 autoa/erä, sitten aikataulu menee avaraksi kun on 5 erää ja kierros siten 40min pitkä. Latausaikaa siinä tarpeeksi nelkuille jos haluaa ajaakin 5 alkuerää?


Perusteltuja mielipiteitä joita kuunnellaan tai sitten ei.  :roll:

Riku

jon.lindgren

Jos mahdollista niin ei venytetä päivää tarpeettoman pitkäksi. Junnuilla on koulupäivä maanantaina...

ajv

Jonin kanssa samoilla linjoilla ja ääni tuolle "08:30, ja tiukalla aikataululla seiskalta palkinnot"
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

sudittaa

Lainaus käyttäjältä: RikuRassi - 15.11.11 - klo: 02.10
Nämä siis siten että ajetaan tuupissa neljällä erällä (6autoa/erä) ja nelkussa kolmella.
Enempi autoja per erä (~8), jos nopeuttaa aikataulua. Finaaleissa vois olla vielä enempi autoja erää kohti(12)?
Myyrissä ajeltiin viimetalvena viikkokisaa parhaimmillaan 16 autolla... Siinä tosin ei mitään tuloksia enää ajeta, sijoituksista vaan, mutta tapahtuma riittää.
Itse kannatan myös ajatusta, että eräkierroksia on enempi ja eräkierrokset nopealla syklillä läpi. Ajaako kukaan oikeasti yhdellä akulla koko päivää? Johonkin väliin pieni ruokatauko.