Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

TALVI AJO

Aloittaja rc jonne, 20.12.11 - klo: 18.14

rc jonne

onko vinkkejä mistä saisi talvirenkaita polttikseen.

mikari

nastarenkaat pitää tehdä itse
Kiitos 20 vuodesta!

late333

Ja lumella etenee mukavasti tämännäköisillä ---> http://www.ehobbies.com/pro108400.html
"Jollei tällä parralla kaadeta naista niin kaadetahan mies" (jopet-show)

InfernoSP4

Miksiköhän muuten kukaan rengasvalmistaja ei ole tarttunut tähän, siis nastarenkaiden valmistamiseen? OK, nastoitus tulee varmaan tehtaalla tehtynä liian kalliiksi mutta kun olisi edes rengas, joka on suunniteltu nastoitettavaksi ja siihen vaikka sitten erikseen soveltuvat (=kevyet, sopivan kokoiset)  nastat, jotka voisi itse porata ja liimata paikalleen.

No, ehkäpä markkina jäisi liian pieneksei, vaikka onhan Pohjois-Amerikassa ja Japanissa ihan kunnon talvi.
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0

mikari

arvelisin että turvallisuussyistä ainakin osittain. pelkäävät lakijuttuja
Kiitos 20 vuodesta!

cjakyto

Lainaus käyttäjältä: InfernoSP4 - 21.12.11 - klo: 13.18
Miksiköhän muuten kukaan rengasvalmistaja ei ole tarttunut tähän, siis nastarenkaiden valmistamiseen? OK, nastoitus tulee varmaan tehtaalla tehtynä liian kalliiksi mutta kun olisi edes rengas, joka on suunniteltu nastoitettavaksi ja siihen vaikka sitten erikseen soveltuvat (=kevyet, sopivan kokoiset)  nastat, jotka voisi itse porata ja liimata paikalleen.

No, ehkäpä markkina jäisi liian pieneksei, vaikka onhan Pohjois-Amerikassa ja Japanissa ihan kunnon talvi.
http://www.conrad.com/01:08-BUGGY-COMPLETE-WHEELS-ICE-CRUSHER.htm?websale7=conrad-int&pi=236464&ci=SHOP_AREA_19760_1202351
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

mikari

Vau, noihan ovat hienot!
Kiitos 20 vuodesta!

cjakyto

bluebeetle

Lainaus käyttäjältä: cjakyto - 21.12.11 - klo: 22.26
Ja tyyriit.

Hintahan on suhteellinen, ei ne ole tyyriit ku köyhille.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

cjakyto

Lainaus käyttäjältä: bluebeetle - 21.12.11 - klo: 22.31
Lainaus käyttäjältä: cjakyto - 21.12.11 - klo: 22.26
Ja tyyriit.
On ne kun merkki on reely

Hintahan on suhteellinen, ei ne ole tyyriit ku köyhille.

rc jonne

täytyy kattoa mistä kaikkialta niitä renkaita löytyy  :grin: