Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Smartech Thunderbolt 4x4 1/5 kestotesti

Aloittaja Nokianvenehuolto, 21.01.12 - klo: 14.11

mexico

kaasarissa ei mitään ihmeellistä näkynyt,onko tuohon neulaventtiilin avautumispaineen mittaukseen mitään helppoa koti konstia?
laittakaa linkkiä mistä tuo kaasutin kannattaa ostaa? kotimaisia/ulkomaisia kunnollisia kauppoja.
moottorissa oleva kaasutin on tosiaan ruixing :grin: tosi ruiskin alaruuvi oli 3/4kierrosta auki ja siitä tosiaan on kärki poikki ja yläruuvi 3kierrosta eli tulee bensaa läpi se mitä ruixin ruiskii.
onko tuo aikaisemmin mainittu walbro sellainen että säädöt saa kohdalleen?

SavageRS

MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

mexico

tilasin kaasuttimen tuolta elfvingiltä.
onkohan tuossa vehkeessä jotain muuta mätää??
kun kasasin kaasarin ja pistin autoon lähti taas käyntiin ja ajelin jonkin aikaa ennen kuin alkoi öykkimään ja sammui,mutta lähti suht helposti uudestaan käyntiin,sen jälkeen taas kävi jonkin aikaa ja kun sammui ei ole enää herännyt henkiin vaikka bräkliineriä antoi huikkana kaasarista.

mikä olisi hyvä vaihtoehto tuon moottorin tilalle? isompi tilavuuksinen,suoraan paikalleen käyvä ja sellainen millä pystyisi ajamaankin??

kimmom

huomasitko että se on out of stock? vai tilasitko viimesen kappaleen.

mexico

#124
en nyt ihan 100varma ole mutta mun mielestä oli varasto kamaa :shocked:?

hei nyt alkoi pelaamaan,klunkkiletku tankissa jossain etureunassa jotenkin,ongin klunkin esiin ettei ole letkurikki ym. ja kun laitoin takaisin tankin takareunaan alkoi pelaamaan,hitto kun on bensat loppu,pitää lähteä varmaan yöllä käymään ryssissä hakemassa viinatonta 98.
pitää kuitenkin kunnollinen kaasari laittaa kun tulee ja hankinta listaan joku laatu moottori isommalla tilavuudella,onko kestotestin alussa mainitut rovan 30.5cc minkälaisia?

toi koppa alkaa kanssa olemaan aika rispaantunut,onko venehuollon kavereilla uutta/ehjää käytettyä koppaa jäänyt nurkkiin?
voiko tämä pitää paikkansa?? http://rc-car-online.de/shop/en/products/s_054405-s054405-body-shell-thunderbolt-with-decals-1-pce-.html


tonij

suosittelen käyttä ihan pienkone pensaa. Pitää koneen ja kaasarin paljon puhtaampana. myöskin kun auto seisoo hyllyssä ajamattomana niin pienkonepensa ei tuki kaasaria toisin kuin pumppupensa. 
TRKMANS racing

mexico

ok. ryssän bensa kestää säilytystä paljon paremmin kuin meidän viinalitkut,samaa keittoa käyttänyt moottorisahassa ja lennokissa joten sillä mennään.
kurkin imuaukosta ja tulpan reijästä moottorin sisälle ja ihan puhdas on männän lakikin ihan puhdas,tosin ei tuolla ole vielä edes 10litraa veivattu,öljynä kendall GT1 3%

tonij

eli vähän sama asia että keittää kahvin presidentin puruilla ja ottaa veden vessan pöntöstä...
TRKMANS racing

mexico

Ryssien 98 bensa on oikeasti paljon parempaa kuin meidän viinalitku mikä on vielä reilusti lisäaineistettu.
Nevan veteen tehty coca-colakin maistuu paremmalta. :cool:

mexico

Vuodet on menneet aikamoista kyytiä, poikakin on jo iso ja ajelee autolla mielellään, mutta nyt porsi voimansiirto lopullisesti.
Kytkinkellon kannatin osa missä laakerit on, hajosi kappaleiksi ja ensiövedon rattaat sileät.
Moottorikin alkaa olemaan tiensä päässä, mistähän tuohon nyt saisi osia???
Tukivarsia ja kaikkea on pussi tolkulla, mutta yhtään ei ole vielä hajonnut, pojallekin ostin sähkökrossarin, on kyllä huoleton ja tehokas.
Jos thunderboltin saisi vielä henkiin saisi itsekin ruoviteltua pojan kanssa.

JaakkoM

Nyt täytyy sanoa että nutech carson rojut voipi passata
itsekkin muutaman vuoden tauon jäljiltä oman sukupuuttoon kuolleen nutecin kaivelin esille :D