Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kuvia omista Rc-autoista

Aloittaja Rcjussi, 26.04.04 - klo: 18.27

TheArska

Ja vielä hong nor x1 crt pro..silloin kun vielä kiilsi ja myöhemmin vähemmän kiiltävänä..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

miksalo

maalit vielä tallella  :cry:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Stilo

taas vähän maalailua

Hyper 7 TQ

Taas uusi rc värkki perheeseen. Onneksi kuitenkin auto eikä helikopteri  :laugh:

Xray 808, Tamiya Mini

matti1983

Lainaus käyttäjältä: Hyper 7 TQ - 19.10.07 - klo: 18.13
Taas uusi rc värkki perheeseen. Onneksi kuitenkin auto eikä helikopteri  :laugh:

Tyylikäs mini
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

RC-tyyppi

Hyper 7 TQ

Kiitos!

Kuva toisilla renkailla

Ja sisältä

Xray 808, Tamiya Mini

ST

Terve!

Voisitko laittaa kuvia sinun hobaoista. Olisi kiva nähdä.

Badawan

Pitkästä aikaa tuli töhrittyä jotain. Ei onnistunu ihan niinku piti. Noitten tarrojen liimaaminen on kyllä aika p******tä. Millä muuten ootte liimaillu noita tarroja korin sisäpuolelle?

T-MAXX äijä

Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

mitmit

Eka on mini LST ja toka joku tamiyan buggy luultavasti
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

rautalapio

Tuossa se uusin lelu :mrgreen:

Duster1

Alkas olla ajokunnossa Pti Crawler.

Axial SCX 10 TR

jeejee

Pitääpä laittaa ihan piruuttaan tänne vielä tämä.  :mrgreen:

Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

svart

Ja mulla taas olis tällänen projekti ollut rakenteilla joka alkaa pikkuu hiljaa valmistua...
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Bulvaani

Lainaus käyttäjältä: svart - 22.10.07 - klo: 17.31
Ja mulla taas olis tällänen projekti ollut rakenteilla joka alkaa pikkuu hiljaa valmistua...

No jopas on nätti paketti. On skaalat kohdallaan. Hieno!
Tiim Lahti

Duster1

Onpas hienosti maalattu Lantikka  :cheesy:
Axial SCX 10 TR

miksalo

joo todella taitavasti käytetty maalarin teippiä.tohon ei ois moni pystyny!!!!
ihan hieno se kyllä lantikax on...
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Kyöstimään

nyt loppulaulut en jaksa valitusta. isot miehet nalkuttakaa muusta kun pienen miehen pikku toilailusta. alkaa pikku hiljaa menee hermot vaikka ei se ole kuin kuva.
Hobao Hyper 8,5

TheArska

Eli sä kirjotat allekirjotukseen autoja joita et omista? joo, itelläkin "muutama" suunnitelmissa, pitäisiköhän lisätä...no jos en kuitenkaan..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Kyöstimään

sekoilin jo oon nyt hiljaa ok? :undecided: on ne mun. :azn:
Hobao Hyper 8,5

tapsa92

Miten sun ikä liittyy nyt tuohon asiaan ? Jos haaveilet jostain autosta etkä omista sitä niin elä laita sitä auton nimeä sun allekirjoitukseen.
- Tapsa

CluBBaH

Lainaus käyttäjältä: tapsa92 - 24.10.07 - klo: 19.21
Miten sun ikä liittyy nyt tuohon asiaan ? Jos haaveilet jostain autosta etkä omista sitä niin elä laita sitä auton nimeä sun allekirjoitukseen.

Eikö siihen saa laittaa just mitä haluaa ? Sama kun sanoisin että minä en tykkä sähköautoista , älä laita niitä sinne.
XRAY 808 2009 Spec |

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: CluBBaH - 24.10.07 - klo: 19.28
Lainaus käyttäjältä: tapsa92 - 24.10.07 - klo: 19.21

Eikö siihen saa laittaa just mitä haluaa ? Sama kun sanoisin että minä en tykkä sähköautoista , älä laita niitä sinne.
Juu saa laittaa mut järkee laittaa ei omista autoista :S mut ihan sama...
- Tapsa

Hirsse

Kova vääntö jostain allekirjoituksesta, samahan se nyt on mitä siellä lukee...

Mutta takaisin aiheeseen:

Auto tulevan radan (huom, lue kasa savea) testauksen jälkeen  :mrgreen: Kuvat vähän kehnoja, mutta yllättäen en viitsinyt siirrellä autoa parempaan valaistukseen.

Tästä vajaa kaksi tankkia edemmäs  :mrgreen: Alkaa olemaan camberit ja aurauskulmat kohdallaan.
Minäkään en lukenut foorumin sääntöjä ja allekirjoitukseni muokattiin ylläpidon toimesta

Kyöstimään

Toi savage on kyllä hieno näky! mahtaa olla mukava ajella. :smiley:
Hobao Hyper 8,5

hpi-cen

Nege

Taas tuli uusi tulokas meidän perheeseen.

La Winter Jumpseihin neitsytajolle.
Jos se sen kestää niin sit kestää mitä vaan.

mitmit

Nege: miltäs auto vaikuttaa?
Tuntuuko kevyemmältä kuin edellinen?  :cheesy:
Ja mitä maksoi runko?
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

T-MAXX äijä

Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro