Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kuvia omista Rc-autoista

Aloittaja Rcjussi, 26.04.04 - klo: 18.27

kukkalapio

Lainaus käyttäjältä: "Toni N"
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
http://hpphoto.com/servlet/com.hp.HPGuestLogin?username=kukkalapio&password=19520086
Tekeekö ne pikkuSavageja siinä 10/10 kuvassa?
No ei sitä nyt ihan siinä tarkoituksessa ole otettu, mutta kaikki käsittäköön omalla tavallaan. :lol:
Huomasit varmasti, että sun vanhat renkaat siirty mulle. Noissa kuvissa ei ole vielä, mutta nykyään kaverilla on käytössä ne raideväliä leventävät vanteet mun vanhojen vakiokumien kanssa. Leventää meinaa jonkin verran, tulee samanlevyinen ku noilla 40-sarjan renkailla. Ei kaatuu  todellakaan helposti.

Toni N

Jees, huomasin että oli renkaat vaihtaneet omistajaa.
Hyvin on viesteistä päätellen auto kestänyt ja käyttöäkin on tuntunut löytyvän. Hyvä niin!
Tyhjä

macconen

Tuli otettua muutama kuva uudesta korista...
Lisää kuvia tulee saitille, jahka kerkeän ottamaan.

Ja osoitehan on www.piruracing.net

Stilo

Kuva kesäisen Kuusankosken Tj skapan osallistujien autoista.

Rcjussi

Kuvia valmistuneista keulimistuista ja radioboksin kannakkeista jotka on tehty alumiinista.

Hount

Jees, tänään kävin hakemassa Nikolta vähän keltaista palikkaa, tälläistä jälkeä tuli.

jpg-pakkaus pilaa hienon "feidauksen" ja kaikki vihreät "tahrat" keltaisen puolella ovat korin päällä ja nyttemmin pesty pois asetonilla.

-Hount

Rph

Rc-Jussi noi on todella hyvin tehdyt, ei erota onko tehdasvalmisteiset  8)
mydään lennokipiruustuksia .)

Jartsa

Hount:
Aika ketun näkönen hobao =D Banaaaani edition.
Kauankohan pysyy noin keltasena  :D

MarkusH

Kerta ajon jälkeen tuo on ruskea, "Vanhentunut Banaani" oikein isolla b:llä :mrgreen:

*HOKE*

Mun mielestä vihreet renkaat ois ollu paremman näköset.
Ois istunu banaani teeman paremmin.

MarkusH

Kyllä se mielestäni tarpeeksi kirjava banaani on jo. Ruskeita pisteitäkin tulee ajossa, niin tulee vielä aidompi! :)

Antti R

ja tästä alkaa villitys maalata rc autoja hedelmiksi :mrgreen:
-EhtoollisWeli

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Kyllä se mielestäni tarpeeksi kirjava banaani on jo. Ruskeita pisteitäkin tulee ajossa, niin tulee vielä aidompi! :)

Joo siis onhan se jo nyt aika maukas.
Näkyy hyvin radalla. :wink:

Stumpelo

pitää sitte vissiin tehä omasta subarun korista mansikka  :mrgreen:
jepajee

copter

Uusi luokka, uudet kujeet ja uusi väritys:

Maalaus Vesa Yli (V-Dezign).

SLem

Kapinakori.Hieman vaihtelua yleisempään Liekki-Salama-Vauhtiviiva-yms. linjaan. :)
Viimeistelyä vailla vaan.

Stumpelo

kysynpäs täs samal tota ku te maalaatte noita koreja niin mitä maalia te käytätte ja käytättekö te kynäryiskua vai sitä toista?
vastakkaa yv:hen muuten menee vissi asian virestä ja on hienoja autoja  :)
jepajee

Hount

Lainaus käyttäjältä: "Stumpelo"kysynpäs täs samal tota ku te maalaatte noita koreja niin mitä maalia te käytätte ja käytättekö te kynäryiskua vai sitä toista?
vastakkaa yv:hen muuten menee vissi asian virestä ja on hienoja autoja  :)

Kynäruiskulla maalasin ensimmäiset pari koria, mutta kun taidot ei antaneet myötä hienommille maalauksille, totesin että aika sama vaikka maalaisin spray maaleilla, joten tuo Hyper7 on maalattu spray-maalilla.  Mastonin numerollista automaalia tuo on, kestää taivutusta.

-Hount

ilej

Uudet renkaat ja vanteet. Ajo-ominaisuudet parantui huomattavasti! Koppa on kovia kokenut.
------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------
lisää kuvia: http://www.nic.fi/~ilej/tr-15/Corvette%20Tr-15/
Myytävänä Tr-15 monster touring

TeroK

Tonne vaan mulkeroimaan:
http://www.rcpics.net/member/Ofnagas
Siellä on mun uudella kameralla (4.0 mpx Pentax Optio S40) otettuja kuvia, muunmuassa mun Ofna F1:stä!
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Pinkki

Diipa daapa

Ville Vallaton

En tiedä mahtaako näkyä

Focus

Cruisaaja

Tässä pari kuvaa minun Pro4:sta:

Sponsored by own wallet

Sinervo

siisti!

Ot: mites noita kuvii sai pistettyy suoraa tähä näin?

Cruisaaja

Sinervo: Laita   ja voi`la kuva tulee siihen.
Sponsored by own wallet

Sinervo

Cruisaaja

Sponsored by own wallet

Matias V

Sinervo, sen kuvan täytyy olla netissä, ei omalla koneellasi! :lol:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Cruisaaja

Eli, Mene kuvan ominaisuudet ja kopio url osoite hiiren oikealle ja tule tänne ja laita liitä = niin kuva on siinä.
Sponsored by own wallet

Sinervo

Lainaus käyttäjältä: "Matias V"Sinervo, sen kuvan täytyy olla netissä, ei omalla koneellasi! :lol:

Juu hokasin, joten pistin sen eka irccii.  :D