Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

RC VIDEOITA

Aloittaja jerzirccar, 28.04.04 - klo: 20.32

jerzirccar

Onko kellään kiinostusta tilata minulta rc videoita mitä olen itse kuvannut. Minulla on seuraavan laisia videoita.

1/8 krossareita vuosi mallia  SUOMEN KISOJA -91.-92.-93.-94.-95 ja sitten minulla on PM ÖREBRO -95. PM ????? RUOTSI -91. TSEKKI EM -97. RUOTSI EM-98. RANSKA -2001. ENGLANTI MM -96. EM -2001 Ranskan kisa joka on jonkun Ranskan tv tekemä.

1/10 krossi kisoja HMR klubbenilla kuvattuja yksi vanhempi vuosi mallia -88 ja loput jotain -91 ja -94 väliltä. Perinteinen Jyväskylän sisä halli kisa -93.

++++++kaikkea muuta pienti.

Jos kiinostaa enemmän porukkaa niin voisin tehdä jonkinlaisen koosteen kaikista.
Jerzi

HUOM. Ruotsin EM-98 on aika hauska koska fiinalin kuvaan ja selostan samaan aikaan ja viellä yritän haastatella minun vieressä olevia kavereita. Hitto missä tuo kasetti nyt sitten on..........
:?:

Jani Lindqvist

Kyllä, kiinnostusta on kaikkiin kuvaamasi M8 videoihin. Koita saada tehtyä noista pätkä, tänne heti yksi.. ;)

Antti R

onko täällä videoita ku rc-monsuilla ajetaan esterataa?
-EhtoollisWeli

jerzirccar

Sori mutta nää on vain ja ainoastaan kisoista otettuja videoita. Monster videoita ei ole mutta niitähän olis mukava lähteä kuvamaan jos joku haluaisi ajaa niillä kameran edessä.
Jerzi

fiesta6

Voisipa kiinnostaakin  :wink: Paljonko on hintaa yhdellä filmillä..
Taas kehissä.. ;)

jerzirccar

Hintaa en ole ajatellut tarkemmin, se on paljon kiinni kuinka moni on kiinostunut. Työtä täytyy tehdä ja paljon kuin kasaan sen videon mutta hinta pyörii  n.20e+posti kulut.
Jerzi

fiesta6

Ja sehän on 4h nauha, johon on puolinopeudella nauhoitettu 8h sitä polttiscrossia vai  :wink:
Taas kehissä.. ;)