Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

DRX VE

Aloittaja mikari, 16.09.12 - klo: 19.24

Mordex

Mittasin tuossa huvikseni paljonko tuo tuulettimen paikka puskee voltteja ja sieltä tulee näemmä suoraa sen mitä akustakin. Jotenkin en jaksa uskoa, että tuo pikku ropeli on suunniteltu 3s/12.6v kestämään ja siksi se varmaan kärähti. Kyllähän se huusi kuin viimestä päivää vielä toimiessaan ja silloin jo heräsi pieni epäilys sen kestosta.

Tohtisiko joku testata paljonko se oma vakio nopari syöttää jänöä siihen tuuletimmelle jos on 3s lipo kiinni? Tietäisi onko mun noparissa jotain vikaa siinä vai...
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

mikari

Ei oo kärähtäny täällä 3S lipolla ainakaan vielä..  jos ostit auton Suomesta niin kysy uutta tilalle.

Ei kärähtäny muuten toisessakaan autossa (2S ja 3S lipoilla).

Mulla ei oo mittaria joten en voi mitata.
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Hauskoja pelejä nämä rallit! Kiva sananmukaisesti tykittää niin että hiekka ja lehdet pöllyää näin syksyllä.

Pieni kuvasarja autosta ajon jälkeen ja sitten 15 minuuttia myöhemmin puhallettuna ja kori pestynä. Ei tuo kauaa vie ku ei tarvii tehdä kiiltävän puhdasta..









Kiitos 20 vuodesta!

Mordex

Tuo väsäämäni suoja toimii kyllä tosi hyvin, vaikka itse sanonkin. Nyt ei jumitu enää voimansiirto ajossa ollenkaan, lämmöt on alhaisemmat kuin tuo lexan suojan kanssa ja helpottaa putsaamistakin huomattavasti, kun suojan alle ei pääse käytännössä ollenkaan soraa/kuraa/vettä tms.

Laitoin tilaukseen toisen puskurin, toiset pikkurattaat diffeihin ja paremman ohjauservon.

Huomenna sitten taas soraa lennättämään. On se vaan hauska peli. 
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

mikari

Jotenkin melkoisesti 1/8 buggya hauskempi
tiedä sitten mistä se johtuu.. Viihdyttävä peli.
Radalle en oo enää vaivatunut, lähimaastot missä
on tilaa tykittää ja vähän hyppiä passaa hyvin.
Kai se on toi realistisuus mikä viehättää.
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

Mordex

Mitkäs vanteet/renkaat nuo on? Voisi itellekkin hommata.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

mikari

Inferno GT varaosa rengas

17mm hex sovittimet sisällä

Tänään hain Pro Shopista
Kiitos 20 vuodesta!

Mordex

Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

mikari

Kyllä! Istuvat ihan mukavasti alle.

Tulee vielä jäykempää jousta iskareihin, sekä IGT että DRX omaa optiojousta.
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Niin ja vakaimet. 500cps iskareissa asfaltille
tuntuis olevan ok, vähän jäykempi jousi vielä
on plussaa. Asfaltilla toi ralli ei ole puolikskaan
niin makeeta ku hiekalla mut on nyt sit molemmat
versiot suttaukseen.. Ehkä voi ajaa radalla kun
sää ei anna mahdollisuutta foameille (C8e), esim.
iso rata kostea tai lätäköitä tmv.
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Sen verran pääsin testaa että on tosi tiukka peli noilla IGT gummeilla. Todella hätäinen 3S:llä.
Tollahan täytyy tosiaan lähtee radallekin.
Kiitos 20 vuodesta!

Mordex

Tuli sitte ilmeisesti väännettyä nuo pyörän mutterit astetta liian tiukalle. Nyt ei saa auki edes DeWaltin 18v ruuvinvääntimellä tai puolimetrisellä räikällä...Vinkkejä?  :undecided:
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

mikari

Kävi ihan sama!

Ite laitoin kannan ruuvipenkkiin ja siitä renkaalla auki.

Noita ei saa tosiaan vääntää loppuun asti.
Kiitos 20 vuodesta!

Mordex

Aukeshan se kerpele. Seisoin koko painolla renkaan päällä ja väänsin räikällä niin maaaan perkleesti. Mahto olla hyvittava näky  :grin:
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

mikari

Hyvä homma!  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

vihku

Mulla oli kans ne samat mutterit omissa renkaissa ja ne ei ainakaan kesken ajon lähe veke!! :grin: :roll:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

McJones

Jepjep, sama täällä... Oisin koestanu uutta vannetta/rengasta alle, mut tuli ennen ekoja ajoja kiristettyä mutterit, joten jäipä kokeilematta...  :shocked:
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Anis

KELE!

Edelleen odottaa uutta mottia ja diffien lisärattaiden akseleita. Auto edelleen muttereina pöydällä. Servo on paikallaan, ja tuonne orkkis koteloon sopii näkäjään just futaban vastari ja cc bec

mikari

Jos laittaa vähän jykempää diffiöljyä,
niin yksilläkin (2 kpl) pikkurattailla toimii.
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

2700g gorilla tape korissa, kovakuorinen 3S ja igt kasirenkaat
Kiitos 20 vuodesta!

Joo

Jaahas,taas on tullut autokuume,mutta minkä sille voi...
Ajattelin,että jos saan tuon mun nykyisen projektin pois alta (myytyä) niin laittaisin sitten tämmöisen,että päästäisiin asian ytimeen eli ajamaan. Vie tuo projekti pikkusen liikaa aikaa... Tai no pitää katsoa vielä alkaako meneen hankalaksi...
Noniin,kuitenkin onko porukka huomannut tässä mitään "tyyppivikaa" ,muuta kuin tuo pyörän mutteri juttu.
Mitenkä on GT Warrior laittanut tuota gorilla teippiä tuonne korin sisäpuolelle.
Olin lukevinani,että tuo auto kulkisi ihan hyvin 2S LiPo:illa...kohta mittaanmaan mahtuuko mun akut tähän autoon. Muistaakseni joku mainitsi akkukotelon mitat jo kertaalleen.
Toinen vaihtoehto tämän auton kanssa olisi HPI:n vastaava,kuulemma tässä Kyoshossa olisi paremmat ominaisuudet vaihtelevaan maastoon tms.

Mordex

Jostain lukasin, että nuo Inferno GT:n vakiorenkaat kuluu tosi nopsaan. Laitahan sitte GT Warrior raporttia onko todellakin näin.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

mikari

Sinne vaan teippiä, maksaa vaivan. Ei sen kummempaa vaadi.

Kuluuhan ne mutta niin kuluu useinmat gt kuviorenkaat.
Kyl se silti sen toimii mitä näissä tarviikin ilman kuviotakin minusta,
puoliksi driftaten..iiy
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Hyvin toimii ilman kuviotakin, tuli taas kurvailtua, eilen ja tänään pari akullista.
Varsin tykki peli. Ei huono noilla vakiojousillakaan, mutta katsotaan paraneeko vielä kun optiojouset saapuu.
Vois kyllä kokeilla noilla kasisähköilläkin vielä.
Kiitos 20 vuodesta!

Hiekkamonttu

Pystyykö vetää 5metrin loikkia ja karussa maastossa? Entä voiko sorakasoista vetää? Saiskohan 4s akulla keulimaan ralliauton?
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Mordex

Mutuna sanoisin, että ei tuo hirveetä bäshäämistä kestä, eikä tätä bäshäämiseen kannata hankkia. Vakiosähköt ei kestä 4s, mutta kyllähän varmaan auton kun auton saa keulimaan kun tarpeeksi ylitehoiset sähköt laittaa kiinni, keskidiffin lukkoon ja pitoa taakse. Tiedä sitten miksi kukaan tätä autoa siihenkään tarkoitukseen hommaisi.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Hiekkamonttu

No siis, eikö GT Warriorkin bashaa tällä enemmäkseen?
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Mordex

Mistäs moisen käsityksen sait? Ei hän tietääkseni autoa sen kummemin ole kaltoin kohdellut, ainakaan täälä lukemani perusteella. Eihän soralla/asfaltilla ajo ja pienet hyppyrit nyt mitään bäshäämistä ole, vaan sitä itetteään johon auto on tarkoitettu. Jo pelkästään korien hinnat luulisi kitkevän halut auton suurempaan väärinkäyttöön. Esim. tuo Fiestan koppa maksaa 170€ valmiiksi maalattuna. Itsellä ainakin tekee pahaa katsoa, kun auton kippaa välillä katolleen.

Ylitehoinen Savage Flux, isot ilmalennot, epäonnistuneet laskeutumiset ja "wtf, eikö se muka hajonnu...  :shocked:" hetket. Ne on asia erikseen  :wink:
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Hiekkamonttu

Mun käsittääkseni bashaamista on kaikki p*skarinki, soraajelu ja muut, paitsi joku ratakisa?
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!