Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Traxxas Sport-Maxx

Aloittaja MarkusH, 09.05.04 - klo: 20.08

MarkusH

Tiedän että autoa on kehuttu ja että traxxas on hyvä merkki mutta
onko tuo takavetona samankaltainen viipottaja kuin duratrax maximum st?
Kokemuksia?

Kakkulapio

Aika lähelle samanlainen viipottaja. Painaa enemmän joten aavistuksen parempi.

MarkusH

Painon takia luusi ettei pyöri rinkiä niin helposti kuin joku stadium truck.
-_makke_

rc aleksi

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Painon takia luusi ettei pyöri rinkiä niin helposti kuin joku stadium truck.
-_makke_
Tura aineki pyörii tosi helposti, ja talvella pyörii taukoamatta siis duratrax maximum st pro :o .
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

TuomasK

Vastausta tuohon viipotus kysymykseen en osaa sanoa, mutta muuten uskon auton olevan hyvä. Itselläni on tuo T-maxxi, ja siihen olen ollut enemmän kuin tyytyväinen, ja näissä autoissa on aika paljon samoja osia, ja teknisiä ratkaisuja, joten ei tuo Sportmaxx varmaan mikään huono ole.
Olen entinen Balikka.

Speeder

Kamu aikoo hankkia tän ko. auton. Nyt vaa kiinnostaa että lähteekö tää auto helposti "lapasista" ?

MarkusH

Riippuu kuskista :)
Mutta ei se kovin helposti karkaa. Ei sen helpommin paljoakaan kuin muutkaan polttikset.
-Makke

fiesta6

Lainaus käyttäjältä: "TuomasK"Itselläni on tuo T-maxxi, ja siihen olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.

Ai oot vai... Eihän sitä saa edes käyntiin  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

MarkusH

Mun maxxissa käynnistys toimii hyvin!

Mika R

Sport-Maxx on takatuuppari? En näe syytä hommata sellasta jos ei kisaa ja suomessahan kukaan ei kisaa monsuilla, joten osta mielummin T-maxx 4wd.

fiesta6

Ei se ole kovin kummoista ajella takavetoisella maxilla.
Mä oon ajanut etu, taka ja 4wd maxilla. 4wd on paras  8) Pääsee edes suoraan eteenpäin, kiihtyy.
Taas kehissä.. ;)

Mika R

No sitähän mä just tarkoitan samaa. 2wd sopii kisoihin ehkä kun ei oo edessä draggia, miks ne muuten olis tehnyt 2wd:n jota nimen omaan suositellaan monsukisoihin...?

Mielummin se Traksin uus REVO !

fiesta6

Emmä tiiä  :shock: Onhan siinä 2wd ajamisella omat hienoudet...
Mitään revoa, miel. SS Savage  :wink:
Taas kehissä.. ;)

Mika R

Mut siis jos Traxxas nimenomaan kiinnostaa.. onhan tossa REVOssa huippumakeet on-board iskarit ja elektronin vaihde...ym

Mika R

Muistelen että REVOssa vaihde vaihdetaan elektronisesti kierrosten tmv. perusteella mutta katso tarkemmin Traksin sivuilta www.traxxas.com

jeejee

On se revo kyllä hieno! Voi ladata akun tosta reijästä ja tossa on oma sammutus systeemikin......... Saattaa olla vaan aika hankala puhdistaa.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum