Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Lopputulokset - SC Winter Cup I - Vantaa 20.10.2012

Aloittaja Fullspeed RC, 20.10.12 - klo: 22.25

Fullspeed RC



Suuret kiitokset kaikille kilpailijoille, Hoffalle, Sampalle, Jarille sekä Jerrylle hienosta päivästä!

Toivottavasti kaikki viihtyivät ja radasta pidettiin, tämä oli PKSRCA:n ensimmäinen SCWC, eikä toivottavasti viimeinen.

SC4-10

TQ: Holmberg Niklas

1    Holmberg Niklas   PKSRCA
2    Lappi Ari   PKSRCA
3    Salonen Tomi   TUA
4    Mäkelä Mikko   PKSRCA
5    Söderlund Max   PKSRCA
6    Peltoniemi Matti   PKSRCA
7    Hannula Kasperi   TUA
8    Myllyntaus Martti   PKRCA
9    Jämsä Kai   TUA
10    Suokas Sami   PKSRCA

11    Langenoja Ilari   PRCA
12    Kauppinen Kari   AAU
13    Andersson Henrik   ETMKUA
14    Suuripää Tommi   PRCA
15    Hyytiäinen P-J   PKSRCA
16    Jalo Sami   TUA
17    Karlsson Mathias   TUA
18    Sundström Johan   ETMKUA

19    Piipponen Tero   TUA
20    tamme Anre   Estonia
21    Jokinen Timo   TUA
22    hirvonen kai   JoeUA
23    Kaukovirta Aki   PRCA

Täällä kaikki eräkohtaiset tulokset.

SC2-10


TQ: Heinonen Ari

1    Honkanen Markku   PKSRCA
2    Heinonen Ari   PKSRCA
3    Laitinen Mikko   PKSRCA
4    Johansson Toni   PKSRCA
5    Halonen Jarno   PKSRCA
6    Hattunen Juho   PKSRCA
7    Mört Max   PKSRCA
8    Laurinkoski Antti   PKSRCA
9    Akkanen Riku   PKSRCA
10    Peltoniemi Matti   PKSRCA
11    Otsavaara Tuomo   PKSRCA

12    Mäkelä Mikko   PKSRCA
13    Hellström Jerry   
14    Hoffman Petri   PKSRCA
15    Lindgren Jon   PKSRCA
16    Kanerva Henry   PRCA
17    Niemenmaa Jani   PKSRCA
18    Andersson Henrik   ETMKUA
19   Heikniemi anssi   TUA
20    Aalto Ville   
21    kallonen harri   PKSRCA
22    Lindgren Tuomas   PKSRCA

23    Tiainen Tuukka    PKSRCA
24    Niiranen Mika   LahUA
25    Ljungqvist Johan   ETMK-UA
26    Langenoja Petteri   PRCA
27    Viira Einar   
28    Tetri Marko   PRCA
29    Lindholm Jesse   E-TMK
30    Ruotsalainen Ilpo   PKSRCA
31    Luomanen Hannu   Kauhavan UA
32    Palo Aleksanteri   
33    Ljungqvist Albin   ETMK-UA

Täällä kaikki eräkohtaiset tulokset.

Sarjaa tukemassa:





EuroRC:n lahjakortteja arvottiin 2kpl ja yksi jaettiin päivän aloittelijalle, Kasperi Hannulalle joka oli hienolla ajolla nelkkujen a-finaalissa!


Nicke

#1
Päivä meni omalta osalta kohtuu hyvin, kiirettä on kun sekä järjestää että ajaa, mutta tällä kertaa sentään vaan yhtä luokkaa niin tekemisen taso oli hieman parempaa kuin edellisellä yrityksellä.

Aika tiukalla aikataululla mentiin ja tuntui siltä että kokoajan piti olla menossa ajamaan, mutta pienistä teknisistä ongelmista huolimatta aina ehti ja päivästä jäi ainakin järjestäjän näkökulmasta ihan positiivinen fiilis.

+ Pääasiassa rento meininki kuten yleensä corrikisoissa
+ Tuomarointi paremmalla tasolla kun yleensä corrikisoissa
+ Lähes kaikissa finaaleissa ajettiin oikeesti kilpaa kärkipaikasta, johtuen mukavasta osallistujamäärästä
+ Lähtötapa eräkohtaisilla numeroilla toimi hyvin, kiitokset kilpailijoille!
+ Iso osallistuijamäärä, ellei tehty ennätystä niin oltiin varmasti lähellä?
+Team Durangon suorastaan murskaava nopeus  :wink: sekä Team Hobbyfactory!


Nicke

Laskin vielä yleisön pyynnöstä top 12 parhaimman finaalituloksen perusteella luokat sekaisin, että pystyy vertaamaan tuupin ja nelkun nopeutta:

SC4-10 Holmberg Niklas   16 5:05.962 
SC2-10 Honkanen Markku   16 5:11.001 
SC2-10 Heinonen Ari   16 5:19.404
SC4-10 Lappi Ari   15 5:00.430
SC2-10 Laitinen Mikko   15 5:01.615 
SC4-10 Salonen Tomi   15 5:01.764
SC2-10 Johansson Toni   15 5:02.473 
SC4-10 Söderlund Max   15 5:04.635 
SC4-10 Mäkelä Mikko   15 5:04.949 
SC2-10 Halonen Jarno   15 5:05.765
SC2-10 Hattunen Juho   15 5:10.385 
SC2-10 Mört Max           15 5:10.581

Pitää toki muistaa että osa tuloksista on ajettu rauhassa varmistellen ja osa tiukkaa kisaa koko erän verran eli eivät ole täysin vertailukelpoisia, mutta on kyllä huolestuttava määrä tuuppeja mukana listalla minkä pitäisi olla hyvin nelkkupainotteinen.

Bigbear

Mahtavat kisat! Järjestelyt toimivat moitteetta ja aikataulussa pysyttiin hienosti. Tuomarointi oli huomattavasti parempaa kuin aiemmissa kapinoissa .

Omat ajot alkoivat hyvin ja keskiverto ajolla irtosi A finaalipaikka nelkuista. Finaalit meni ihan sumussa ja tulos oli surkea. Auto toimi erinomaisesti, mutta kuski ei. Ensikerralla pitää keskittyä vain omaan ajoon, jotta saisi ajon pysymään kasassa.

Onnittelut voittajille.

#12 Sami

Sworkz Team Finland
Driven to perfection

jerzirccar1

#4
Kyllä taas ole kisajärjestelyt huippuluokkaa.
Se viellä että kaverit ajelee kisaakin viellä niin kisajärjestelytkin hoituu hienosti.
Kiitokset teille jotka jaksoitte käydä buffan puolella. PKSRCA kiittää.

Omat ajot, ihan ok suoritus B2 ja todella hyvää vääntöä joka finaalissa.
Muutama harmillinen juttu tapahtui ja tässä se tärkein ja ehkä pieni opetus myös.
Kuin olet nostamassa niin ÄLÄ missään nimessä heitä nostettua autoa liikkuvan auton eteen.
Pidä se ilmassa kunnes on turvallista laittaa se radalle.
Minulla meni yksi finaalin voitto tuollaisen nostajan takia mutta toivottavasti tästäkin opittiin jotain.
Muuten annettiin ihan OK laisesti tietä ja reilusti mentiin.
Täytynee sanoa että on taso todella korkeaalla SC luokassa, tämä ei ole enää mikään ittestään selvä että ollaan A,B finaalissa vaan siellä pitää nyt ajella kovaa jos mieli pärjätä.

otin jokunen kuvakin.
Ketä on kuvassa.
http://jerryn.kuvat.fi/kuvat/RC.AUTO+KUVAT/SC+WC+1+TIKSISS%C3%84+2012/IMG_9097.JPG

ja loputkin löytynee kuin jaksaa scrollata.

Kiitokset kaikille että taas jaksoitte kisata reilulla meiningillä.
Jerzi

Lisään viellä

Kiitokset
Jonnille auton lainasta
Santulle renkaiden lainasta
Nickelle kyydistä
Tobbelle buffan auttamisessa

SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Potski

Moi,

Ihan näin tuomarin ja yleismies jantusen näkökulmasta kisaa katsottuna, oli ihan kiva katsoa, miten kilvan ajo siisteytyi loppua kohden. Viimeisellä finaalikierroksella vähän alkoi jo väsy näkymään.
Ensimmäinen finaalikierros oli toki vaikeaa katsottavaa, joitain ihan älyttömiä päälleajoja jne., mutta 2-3. finaalikierrokset olikin sitten jo paljon mukavampaa seurattavaa ja tuomaroitavaa - toivottavasti myös kisattavaa.

Kehitysesityksenä ihan jatkoa ajatellen: peittäkää autoista mahdolliset väärät numerot ja käyttäkää selkeitä numeroita! Nyt joissakin autoissa komeili isolla ja selvällä fontilla joku ilmeisen satunnainen numero ja sitten oma kilpailunumero oli pienemmällä fontilla jossakin ikkunan pielessä - myös numeroiden paikka olisi hyvä määrätä jo säännöissä, ettei numeroa tarvitse joka autosta etsiä mitä kummallisimmista paikoista.

Esimerkiksi hyvä (ja skalemainen) vaihtoehto voisi olla, että joka autossa on kolme numerotarraa:
- tuulilasin oikeassa laidassa
- molemmissa kyljissä

Helpottaa kummasti tilan kuuluttamista ja autojen tunnistamista. Nyt varsinkin alkuerissä kävi usein niin, että joku auto töppäili radalla, et nähnyt numeroa, odotit ja seurailit, yritit samalla seurailla muuta tilannetta ja viimein kun auto oli kohdassa, jossa numeron voisi nähdä, se on jotenkin hassussa asennossa, tai jossain muualla päin rataa tapahtuu. Näin ollen alkuerissä joitakin omituisuuksia jäi siis rankomatta.

Samppa

Hazard

Ihan itse onnistuitte jakamaan numeroita jotka oli jo varattu, samassa luokassa usempi auto samalla numerolla. Tällä kertaa eri lähdöissä kuitenkin.

Kauempaa tulleena oli täysin käsittämätöntä miksi rataa ei saanut harjoitella ennen kisaa. Eipä tämä varmaan radalla aikaisemmin ajaneita häirinnyt, mutta oma suoritus varmasti kärsi tästä. Sarjan kannalta kuitenkin melko sama kun puolet väestä jotka tämän kisan ajoi, ei aja sarjan muita kilpailuita.

*HOKE*

Missä kisoissa on saanut harjoitella rataa kisa aamuna???

Enpä ole itse ainakaan vielä sellaisessa kisassa käynyt.
Perjantaina rata oli auki iltaan saakka ja näytti siellä moni harjoittelevan.


Numeroiden kanssa en voi sanoa mitään muuta kuin.

Uskottais jo että noita naurettavia pieniä henkilökohtaisia numeroita ei erota kuin ainoastaan auton ollessa aivan edessä.
Eräkohtaisella numeroinnilla tuomari näkee parhaimmillaan vaikka radan perimmäisestä nurkasta sen numeron.

Nicke

#8
Kiinteät numerot tuottavan järjestäjän kannalta tuskaa useammalla tavalla:
-Tuomarointi ei ylipäänsä onnistunut fiksusti korokkeelta vaikka tulosnäyttökin oli viritelty sinne sitä tarkoitusta varten, koska numeroita ei pystynyt erottamaan tarpeeksi hyvin
-Ylimääräinen säätö aamulla ilmoittautumisessa
-Lähtöjärjestelyihin kuluu huomattavasti enemmän aikaa, kun autoa ei vaan voi laittaa ruutuun korissa olevan numeron perusteella
-Kuuluttajalla ajoittain autot hukassa kun kaikkia 60 autoa ei voi muistaa ja täytyy odottaa että auto tulee muutaman metrin päähän, ja toivoa että olisi sellaisessa asennossa että numero näkyy tai linjan ylityksen ehtii vilkaisemaan näytöltä

Eli kehitysehdotus ensi kautta varten mikäli ajetaan kiinteillä numeroilla, isommat numerot ja 3kpl/luokka/kilpailija!

Lainaus käyttäjältä: Hazard - 21.10.12 - klo: 12.56
Ihan itse onnistuitte jakamaan numeroita jotka oli jo varattu, samassa luokassa usempi auto samalla numerolla. Tällä kertaa eri lähdöissä kuitenkin.

Ikävää jos näin pääsi vahingossa käymään, ilmoittautumisessa oli tuore lista numeroista mihin sitten merkattiin uudet. Aamulla on yleensä aika kova kiire ja ilmoittautumiseen jonossa paljon kuskeja ketkä haluavat nopeasti mekkaamaan, mutta yritetään parantaa jatkossa!

Lainaus käyttäjältä: Hazard - 21.10.12 - klo: 12.56
Kauempaa tulleena oli täysin käsittämätöntä miksi rataa ei saanut harjoitella ennen kisaa. Eipä tämä varmaan radalla aikaisemmin ajaneita häirinnyt, mutta oma suoritus varmasti kärsi tästä. Sarjan kannalta kuitenkin melko sama kun puolet väestä jotka tämän kisan ajoi, ei aja sarjan muita kilpailuita.

En ole ikinä tainnut käydä kisoissa missä saisi harjoitella ennen ensimmäistä aikataulutettua erää, oletko sinä? Kisoja on kuitenkin jo muutama takana. Joten "täysin käsittämätöntä" on ehkä hieman liioiteltua kun puhutaan yleisestä käytännöstä joka hyvin todennäköisesti on arvokisojen säännöissäkin.

*HOKE*

En ole näinä harrastusvuosinani ollut yhdessäkään kisassa missä saisi kisa aamuna treenailla vapaasti.
Aina menee tasan aikataulun mukaan.

mamyllyn

Kiitokset mukavasta kisatuokiosta ja toimivasta aikataulusta! Tämä kisa vedettiin läpi varmaan pienemmillä mahdollisilla tuoilla ja se piti fiiliksen yllä.

Tuomaroinnista myös isot kehut -hienoa huomata, että tällä kerralla uskallettiin antaa stoppareita aiheesta. Toivottavasti samalla tavalla toimitaan myös jatkossa.

Omalla kohdalla homma ei nyt mennyt aivan putkeen ja RX8 antoi periksi. Uudella noparilla pääsin kuitenkin takaisin radalle toimivalla laitoksella ja vimppa ajo meni jo oman "tason" mukaisesti.d

Loistavaa kisaporukkaa, kiitokset kaikille :-)

jarkkom

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 21.10.12 - klo: 14.03
En ole näinä harrastusvuosinani ollut yhdessäkään kisassa missä saisi kisa aamuna treenailla vapaasti.
Aina menee tasan aikataulun mukaan.

Ei oo montaa vuotta kun sähkökrossis oli vapaa harjoittelu aamulla. Eiks niitä harrastusvuosia sullakin pitänyt olla??  :cool:
---

Hazard

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 21.10.12 - klo: 14.03
En ole näinä harrastusvuosinani ollut yhdessäkään kisassa missä saisi kisa aamuna treenailla vapaasti.
Aina menee tasan aikataulun mukaan.

Et olekaan kiertänyt luokan sarjaa jossa on kesällä pihalla ja talvella sisällä saanut ajaa radalla ennen kisaa ja vaikka lounastauolla. Kerhokisat on käsittääkseni hieman eri juttu kuin vakavammin otettavat nikkokisat?

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: jarkkom - 21.10.12 - klo: 14.13
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 21.10.12 - klo: 14.03
En ole näinä harrastusvuosinani ollut yhdessäkään kisassa missä saisi kisa aamuna treenailla vapaasti.
Aina menee tasan aikataulun mukaan.

Ei oo montaa vuotta kun sähkökrossis oli vapaa harjoittelu aamulla. Eiks niitä harrastusvuosia sullakin pitänyt olla??  :cool:

Eikö se vapaa harjoitus alkanut aikataulun mukaisesti????

Eli esim ilmoitettu aikataulussa vapaa harjoitus 8.00-9.00

Näitähän ne on ollut polttiskrossissakin.
Mutta ei mitään aikataulun ulkopuolista treeniä ole mun eteen koskaan tullut.

Ei ole voinut mennä aamulla kuudelta radalle treenaamaan ennen kisojen alkamista.

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: Hazard - 21.10.12 - klo: 14.14
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 21.10.12 - klo: 14.03
En ole näinä harrastusvuosinani ollut yhdessäkään kisassa missä saisi kisa aamuna treenailla vapaasti.
Aina menee tasan aikataulun mukaan.

Et olekaan kiertänyt luokan sarjaa jossa on kesällä pihalla ja talvella sisällä saanut ajaa radalla ennen kisaa ja vaikka lounastauolla. Kerhokisat on käsittääkseni hieman eri juttu kuin vakavammin otettavat nikkokisat?

Kyseessähän oli winter cup osakilpailu.

Ei mikään huvikseen kerhokisa.

JiiIii

Lainaus käyttäjältä: Hazard - 21.10.12 - klo: 12.56
Ihan itse onnistuitte jakamaan numeroita jotka oli jo varattu, samassa luokassa usempi auto samalla numerolla.

Sen verran täytyy oikaista että emme jakaneet numeroita kenellekään, vaan jokainen kilpailija otti itse omat numerotarransa ilmoittautumisen yhteydessä. Tämän verran voitaneen vastuuta jakaa myös osallistujille?

Numerot osoittautuivat tosiaan turhan pieniksi, tai oikeastaan olivat liian laihalla fontilla. AKK:n sivuilla on ollut valmiit pohjat maastosarjan numeroita varten, niiden tunnistamisessa ei (tietääkseni) ole ollut ongelmia, tosin en pikaisella selauksella onnistunut niitä sieltä nyt löytämään. Jos ne sieltä löytyy niin niitä kannattanee käyttää jatkossa.
I race what ever the marketing department tells me is fast.

*HOKE*

Maastosarjan numeroiden kanssa on aivan samat ongelmat.
Niitä ei pysty näkemään liikkuvasta autosta kuin läheltä.
Joka tekee heti sen ongelman että joudut tuomarina seuraamaan kyseistä autoa jonka näit tekevän rikkeen, etkä voi samalla seurata muita tapahtumia radalla... vasta kun se on kohdalla, näet mikä se numero on ja pystyt antamaan rangaistuksen.
Samalla on voinut mennä muita tapahtumia ohi.

Myös alkuerissä kun pitäisi kuuluttaa tilaa nopeammalle...
Täysin mahdotonta ennenkuin auto on kohdalla ja silloin nopeampi on jo joutunut kärsimään.

Tässä luokassa ei sentään ole niin tärkeetä toi asia, mutta johan sitä eilenkin nähtiin miten jotku kolaroinnit jäi tuomitsematta ja taas toiset napsahti herkemmin...

Pirun vaikeeta se on kun joudut tosiaan kyttäämään sitä autoa joka teki edellisen kolaroinnin ja jää muualla tapahtumat näkemättä siinä samalla.

Vielä enemmän tosiaan tulee ongelmia kun korissa on pari eri numeroa ja numerot on lätkitty jokaisen oman näkemyksen mukaan autossa sinnetänne.

-HL-

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 21.10.12 - klo: 14.03
En ole näinä harrastusvuosinani ollut yhdessäkään kisassa missä saisi kisa aamuna treenailla vapaasti.
Aina menee tasan aikataulun mukaan.
Hesan wj:ssä tänä vuonna, ainakin sunnuntaina sai ajaa heti kun tuli paikalle. Nokiallakin tais porukka ajaa ennen erä harjotuksia.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

*HOKE*

Messut eri asia... Siellä kun ei pääse edes kierroslaskentaporukka sisään ennen asiakkaita...
Ja koska kyseessä on messut niin pitää osastolla olla tapahtumaa heti aamusta.

Nokialla näin joo että porukka treenaili jopa sapuskatauolla.
En kyllä ymmärrä miksi.
Turhaa renkaiden kuluttamista ja on mahdollista kajauttaa auto rikki siinä sekamelskassa kun sielä ajelee sekaisin täysin eritasoisia kuskeja.
Turha treeni koska ei kuitenkaan saa ajettua mitään järkevää.

-HL-

Tais olla about 8.40 kun pääs ajelemaan messuilla. No eipä se aika paljoo auttanu...
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

*HOKE*

Aivan.
Siellä sallittiin ajoa jotta saatiin osastolle toimintaa.

Eikä vaikuttanu sijoituksiin.
Niillä vapailla sekoiluilla kun harvemmin on mitään merkitystä kun ei kuitenkaan pääse ajamaan puhdasta ajoa.

RoddeR

Oma näkemys kiinteisiin numeroihin on että se tuottaa järjestäjille, tuomareille ja luokka yhteyshenkilölle paljon lisää hommia ja sotkee kisoissa.

Miinukset

-numeroita pitää olla monta kymmentä erinlaista
-lähtöruutuihin järjestyttäessä joutuu järjestelijä lapusta lukemaan kuka mihinkin ruutuun kuuluu
-tuomarointi vaikeaa kun joutuu tihrustamaan numeroita autoista
-monissa autoissa useampi numero joka sotkee
-kiinteät numerot sotkee myöskin kilpailevia kuskeja esim. eilen kisoissa annettiin stoppari autolle numero 8=kiinteänumero joka siis kävi kärsimässä stop and go rangaistuksen, seuraavalla kierroksella tuli 8 ruudusta lähtenyt auto=auton kyljessä numero 12 myöskin kärsimään stopparia ja ihmetteli että milloin saa mennä. Kilpailijan oma moka tietysti mutta osoitus siitä miten kiinteät numerot sotkee.

Plussat

-kilpailijat voivat maalata tms. tehdä numerot autoihinsa
-finaaleihin ei tarvitse vaihtaa numeroa


Mielelläni kuulisin lisää plussia kiinteiden numeroiden puoltajilta?

Ihmettelen myös miksi jollekin tuli yllätyksenä että rata ei ole vapaa aamulla treenaamiseen. Ei tule yhtään kilpailua mieleen lyhyen rc-autoilu urani aikana milloin rata olisi aamulla ollut vapaasti käytettävissä ennen kisoja. Höpöhöpö kisoihin viitattiin että niissä on leppoisampi meininki ja radalle mennään miten tykätään mutta itse en pidä sc wj sarjaa höpöhöpö sarjana jossa ei ole selviä sääntöjä minkä mukaan toimitaan.
Kyosho, elämäni auto.

-HL-

Niin. Pointti oli se että kyllä siellä ajaa sai  ennenku katsojat tuli...vaikka ei nyt isosta ajasta ollutkaa kyse.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Nicke

LainaaJooh, varmuuden maksimoinniks rataa ei saanut testata kisa-aamuna vaikka oltiin paikalla 2h ennen ekan harjoituksen alkua. Amatööri ei oppinut rataa YHDELLÄ treenikierroksella, varsinkin kuin kaikissa muissa kisoissa on aina ollut kaksi treeniä ja ennen kisaa on kerinny pari akullista ajaa.
LainaaJoka tapauksessa formaatti poikkesi edelliskausista ja varmasti vaikutti positiivisesti rataa aiemmin kiertäneiden tuloksiin.

Formaattia ja kotiedun tavoittelua ("varmistamista") on arvosteltu FB:n puolella, mutta kommentoidaan tänne mihin se kuuluu paremmin.

Tarkoituksena oli tehdä formaatti millä ei saavuteta kotietua, vaikka siihen tässä pariin otteeseen viitataankin. 1/3 alkuerää sallii kaksi mokaamista, 2/3 yhden. 2/4 finaalia kaksi, 2/3 yhden. Valintaa tehdessä vaihtoehdot olivat 1 treeni / 4 finaalia tai 2 treeniä / 3 finaalia välillä, ja koska kyseisen luokan kuljettajat peräänkuuluttavat paljoa finaaliajoa niin päädyin ensimmäiseen.

Profiili vaihdettiin ennen kisoja niin että uusi profiili oli treenikäytössä 3 iltaa, huomattavasti vähemmän kun muilla radoilla yleensä. Kyseinen kuski jäi kärjen vauhdista noin 3-4s/kierros, en usko että yksi 5min treeni lisää aamulla olisi vaikuttanut tähän, tai että varsinainen vika olisi ollut formaatissa tai radassa. Mutta palautetta otetaan mielellään vastaan, varsinkin sellaista reittiä että se tulee perille saakka, muuten on hieman vaikea kehittää toimintaa jatkoa ajatellen!

Muutkin saa mielellään kommentoida tätä "kotiedun tavoittelua", tästä kun kuultiin asiaa useampaan otteeseen kilpailupäivän aikana. Onko aiemmin sarjan aikana missään ollut profiili käytössä näin vähän aikaa ennen kilpailua, tai onko ollut tapana rakentaa aina uusi rata ennen kyseisen sarjan kilpailua?

Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että radalla ei kisoissa ajeta aikataulun ulkopuolella kuin kilpailun johdon luvalla, mutta mikäli tämä on tapana kyseisessä sarjassa niin korjataan mahdolliseen seuraavaan kilpailuun.

FLANA64

Viime talvena SC Winter Cupissa Nokialla ja Turussa sai ajaa radalla aamulla ja aina kun oli taukoa päivälläkin. Tämä, että ei saa ajaa aamulla ja tauoilla on uutta meille SC kuskeille. Muita kisoja kun ei juuri ole tullut ajettua niin herätti hieman ihmetystä, ettei aamulla saanutkaan ajaa. Minulle on ihan sama saako ajaa vai ei, mutta mainitkaa se kilpailukutsussa. Tällöin ei tule tultua aikaisin aamulla paikalle siinä toivossa, että ehtii jonkun testikierroksen ajamaan.

Nicke

Lainaus käyttäjältä: FLANA64 - 21.10.12 - klo: 16.00
Viime talvena SC Winter Cupissa Nokialla ja Turussa sai ajaa radalla aamulla ja aina kun oli taukoa päivälläkin. Tämä, että ei saa ajaa aamulla ja tauoilla on uutta meille SC kuskeille. Muita kisoja kun ei juuri ole tullut ajettua niin herätti hieman ihmetystä, ettei aamulla saanutkaan ajaa. Minulle on ihan sama saako ajaa vai ei, mutta mainitkaa se kilpailukutsussa. Tällöin ei tule tultua aikaisin aamulla paikalle siinä toivossa, että ehtii jonkun testikierroksen ajamaan.

Ok, nyt tämä on tiedossa jatkoa ajatellen. Enimmäkseen muita kisoja järjestäneenä ei tosiaan tämä tullut mieleenkään, puhumattakaan kilpailukutsussa asian maininnasta.

Maxxi

KIITOS järjestäjille. Hienosti hoidettu! On se kisaileminen vaan hauskaa, ja varsinkin nykyään kun pystyy joskus vetämään koko 5minuuttisen ilman suurempia virheitä... Finaaleissa jännitti liikaa, ja kaksi kertaa mokasin ekalla kierroksella ja koko kasa meni ohi mutta oli ainakin kovaa kilvanajoa sen jälkeen :D

Auto toimi Loistavasti ja koko päivän korjaussaldoksi jäi kiristää 3 ruuvia :)

Max

ps. ilmoittautumisessa ei ollut antaa vaihtorahaa, joten maksoin tänään suoraan tilille osallisutmismaksun
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

jarkkom

Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 21.10.12 - klo: 14.26
Eikö se vapaa harjoitus alkanut aikataulun mukaisesti????

Eli esim ilmoitettu aikataulussa vapaa harjoitus 8.00-9.00


Joo.  :laugh:

Mutta enivei, näytti järjestelyt toimivan sekä baana vaikutti hyvältä ja ennenkaikkea oli pirusti osallistujia. Jäi oikeasti harmittamaan, etten osallistunut itse.
---

harrikal

Kylläpä oli hyvät kahinat.rata oli hieno ja puffassa oli hyvät eväät. Omat ajot tuuppeissa meni kyllä yllättävän hyvin vaikka durangossa oli hiukan säädöt hakusessa mutta silti b finaali paikka:). kuskissahan ei ikinä ole mitään vikaa :wink:.

Bigbear

Lainaus käyttäjältä: Maxxi - 21.10.12 - klo: 16.30
KIITOS järjestäjille. Hienosti hoidettu! On se kisaileminen vaan hauskaa, ja varsinkin nykyään kun pystyy joskus vetämään koko 5minuuttisen ilman suurempia virheitä... Finaaleissa jännitti liikaa, ja kaksi kertaa mokasin ekalla kierroksella ja koko kasa meni ohi mutta oli ainakin kovaa kilvanajoa sen jälkeen :D

Auto toimi Loistavasti ja koko päivän korjaussaldoksi jäi kiristää 3 ruuvia :)

Max

ps. ilmoittautumisessa ei ollut antaa vaihtorahaa, joten maksoin tänään suoraan tilille osallisutmismaksun

Eli sulla ei ollut oikeutta ajaa :) Yes me noustaan yksi sija. No vitsi vitsinä.

Tuota aamu treeniä voisi oikeasti miettiä ja luoda siihen säännöt. Itse kannatan ekstra treenejä. Kokeneemmille ne voivat olla turhat, mutta toisaalta esim F1:ssä ajetaan kisaa ennen treenejä ja jopa juuri ennen starttia ajetaan muutama kierros testejä.

Sworkz Team Finland
Driven to perfection