Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ketkä myy MTA4 Osia?

Aloittaja Ville Vainio, 14.06.04 - klo: 19.41

Ville Vainio

Joops, tästä tän hetkisesta toimittajasta ei oikeen hyviä kokemuksia auton seissy koko kesän! Okein minussakin on syytä, kerran ne jo tilasin ni oli tilaus jäänny lähtemättä. Ke. tilattava taas kerran, ja kartaanin tapit on kyseessä ei sen isompi homma.

Niin mitkä kaikki paikat toimittaa kyseiseen härpäkkeeseen osia?
Kyosho Inferno MP9e

Pekka V

TT:tä myy ainakin sabe ja hobbypeople. Niiltä luulisi myös löytyvän vara-osia.

Jöördis

Hobbypeoplen toimitukset on ainakin mun kohdalla toiminu loistavasti! Suosittelen!
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Erkhart

Toihan on ihan sama autó kuin Asson Monster Gt, joten eiköhän kaikki assoa kaupittelevat liikkeet saa siihen osia.
Hpi nitro rs4 3, Micro

Mika R

Joo, tämäkin selvisi minulle että Asson Monster GT on sama auto ja tosiaan TT:n tekemä. Että silllä tavalla, varmaan ottaa vähän suurimpien Asso-fanien luonnolle tuo että Asson autot tehdään idässä ...  :lol:

Antti S

Thunderia myy myös lelu-aleksi!
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Sami L

Thunderia myy ainakin jossain määrin Tieto-Nikkari.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

totaer90

Onneksi mulla ei oo tollasii ongelmii, ku käyn ostaa suoraan sieltä myymälästä. :wink:
Kyosho Mirage 1/18  Thunder Tiger MTA-4 1/8 HoBao hyper 7 TQ.

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "totaer90"Onneksi mulla ei oo tollasii ongelmii, ku käyn ostaa suoraan sieltä myymälästä. :wink:

Tää varmaan auttoi Villeä mukavasti  ... siis mistä "myymälästä" ja noita MTA osiako ?

totaer90

Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "totaer90"Onneksi mulla ei oo tollasii ongelmii, ku käyn ostaa suoraan sieltä myymälästä. :wink:

Tää varmaan auttoi Villeä mukavasti  ... siis mistä "myymälästä" ja noita MTA osiako ?

Hups :shock:  , pitäisköhän hommata silmälasit.

Ville Vainio

Jeez, laiton hobbypiippolille mailia, ja näyttäis siltä että otan siitä toistaseks toimittajan, hinnat tuli hienosti eriteltyinä ja toimitus ajaksi kerrottiin noin viikko.

jos jotain kiinnostaa niin pistetään nääkin tähän:

Akselin tapit: PD1469           4,40
Alumiiniset ohjauspalat: PD1762(3) toisessa oli myös servosaverin jouset
yms. kilkkeet.         52,00
viripilli: PD0418,      50,00
Puskuri: PD1512         5,40
Etu/takapanssari: PD1513        3,90

noi ohjauspalat on pirun kalliit, mutta joutuu melkeen ottaa ne, on melko heikot nuo muovi kilkkeet, no mun käytössä ratakisko vääntyy ja siitä pienemmät häviää :)
Kyosho Inferno MP9e

Jöördis

Mun kohdalla tyytyväisyys perustuu juuri tuohon. Asiallista palvelua ja mukava heppu vastassa kun käy osia hakemassa.
Mulle tulee kanssa toi pilli....
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Ville Vainio

ite jätin ton pillin tilaamatta, tulee muutenkin iha tarpeeks kallis setti intin päivärahoille.
Kyosho Inferno MP9e

testi6

tietäjät hoi! onko autossa metalli rattaat laatikossa?

totaer90

2-portaisen rattaat ei oo metallisia.

Ville Vainio

Lainaus käyttäjältä: "totaer90"2-portaisen rattaat ei oo metallisia.

ON!

Eihä noi voi kestää, kulmavaihteen oon purkanu heti siitä mistä veto lähtee, niin ne oli ainakin rautaa! Etkai tosissas meinaa että siellä on MUOVI rattaaat? Ei kestä!
Kyosho Inferno MP9e

totaer90

Mulla meni 2-portaisen akseli poikki ja sillon olin kattovinaan että ne rattaat on muovia.

Ville Vainio

Lainaus käyttäjältä: "totaer90"Mulla meni 2-portaisen akseli poikki ja sillon olin kattovinaan että ne rattaat on muovia.

en kyllä kykene uskomaan, ennenku ite nään..

voit kyllä olla oikeessakin, en oo purkanu ku siihen kulmavaihteeseen asti.
Kyosho Inferno MP9e

totaer90

totaer90

Ville Vainio

katos pahalainen, oha ne muovia... ei ois uskonu... no toisaalta noi on pirun liukkaat ku ne kerran kuluu sileiks ne pinnat, mut silti muovinen... :i
Kyosho Inferno MP9e

Mika R

Jossain RC carissa oli kuvaa laatikosta, muistan ihan että pääosa ainakin oli metallia, no ehkä sekin oli sitten jotain muuta..

totaer90

On siellä kaikki muut, paitsi ne 2-portaisen.